SKVOT MAG
-
Stefhany Y. Lozano: „Nie idź na kompromis”
O tym, jak zostać dobrym ilustratorem i co robić, aby pobudzać kreatywność, opowiada kolumbijska artystka Stefhany Y. Lozano.
-
9 trendów, które definiują przyszłość mediów społecznościowych
Analizujemy raport „Social Media Trends 2023” opracowany przez Ogilvy Social.Lab.
-
Martyna Wieliczko: „Lubię słuchać jak ludzie opowiadają z pasją o rzeczach, na których im zależy”
Ilustratorka Martyna Wieliczko, znana w sieci jako Martyna Makes, opowiada o swoim procesie pracy, inspiracjach, które nie są takie oczywiste i podpowiada jak złapać swój pierwszy komercyjny projekt.
-
Didier Falzone: różne oblicza mody męskiej
Dyrektor artystyczny z Paryża za pomocą kolażu i miksu technik wizualnych rozkłada na czynniki styl ubierania się współczesnego mężczyzny.
-
10 przykazań UX designu
Naucz się tworzyć projekty przyjazne dla użytkownika.
-
Co robi grafik 3D w gamedevie?
O pracy w gamedevie i roli grafika 3D rozmawiamy z Bartłomiejem Walendziakiem, byłym dyrektorem artystycznym ECC Games oraz Noobz from Poland.
-
Portfolio: Hanna Barczyk
Artystka wizualna tworzy konceptualne ilustracja do topowych tytułów prasowych, okładki książek, plakaty do filmów i murale.
-
5 zasad kompozycji, które warto znać
Najważniejsze zasady kompozycji graficznej dla projektantów i nie tylko.
-
Jak projektować dla m-commerce?
Poznaj 7 trendów, które będą kształtować m-commerce w 2023 roku.
-
Czym zajmuje się producent gier?
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o roli producenta gier wideo w rozmowie z Michałem Ostapowiczem, prowadzącym kurs Game Producer.