Kurs online na żywo
GRAPHIC DESIGN
Tomasz Bilak
Tomasz Czyżkowski
Sebastian Goyke
44 LEKCJE, 20 WARSZTATÓW, 9 MODUŁÓW
19 CZERWCA
2 GRUDNIA
Zostań Graphic Designerem i ujarzmij paletę kolorów, typografię i aktualne trendy w kompozycji!
Opanuj projektowanie graficzna, które niesie wartość dla klienta i jego biznesu. W mniej niż pół roku opanujesz kompleksowy proces designu i profesjonalne narzędzia tj.: InDesign, Photoshop, Illustrator i Figma. Ponadto nauczysz się trafnie adresować potrzeby klientów oraz przekonująco prezentować swoje projekty. Pod okiem ekspertów stworzysz 16 projektów, z których będziesz naprawdę dumny, i które utorują ci drogę do wymarzonej pracy!
ZAPISZ SIĘ
19 CZERWCA
2 GRUDNIA
O WYKŁADOWCACH
Tomasz Bilak
„WSPÓŁPRACUJĘ Z LUDŹMI,KTÓRYM ZALEŻY NA SPÓJNYM I CZYTELNYM WIZERUNKU MARKI.
SŁUCHAM, ANALIZUJĘ, PROJEKTUJĘ”
Brand Designer prowadzący własne studio
Specjalizuje się w systemach tożsamości wizualnej oraz strategii komunikacji
Tworzy systemy wizualne na podstawie wypracowanej strategii komunikacji z klientami
TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JEŚLI…
JESTEŚ POCZĄTKUJĄCYM GRAFIKIEM Opanujesz projektowanie graficzne od podstaw i poznasz kluczowe funkcje oprogramowania Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop). W trakcie zajęć otrzymasz wskazówki dotyczące projektowania, poznasz niezbędne narzędzia, a dzięki praktycznym zadaniom domowym rozbudujesz swoje portfolio. Poznasz także aspekty biznesowe i prawne, umowy oraz etykę pracy w zawodzie grafika.
PRACUJESZ W ZESPOLE KREATYWNYM W trakcie zajęć zdobędziesz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również praktyczną. Opanujesz oprogramowanie Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop) oraz podstawowe umiejętności projektowe. Dowiesz się, jak stworzyć chwytliwe portfolio i wzbogacisz je o projekty stworzone w trakcie zajęć.
JESTEŚ PRZEDSIĘBIORCĄ
Opanujesz podstawy grafiki, dzięki czemu samodzielnie stworzysz elementy firmowego brandingu. Dowiesz się, jakie materiały przyciągają klientów i jak zadbać o spójność między komunikacją a głosem marki. Poznasz istotne zasady produkcji materiałów, a także zrozumiesz proces tworzenia i iterowania grafik.
CHCESZ SIĘ
PRZEBRANŻOWIĆ Opanujesz niezbędne narzędzia, co pozwoli ci stać się bardziej kompetentnym i pewnym siebie w swoim nowym zawodzie. Nauczysz się wykorzystywać wiedzę do tworzenia projektów. Dzięki praktycznym zadaniom i wskazówkom od prowadzących zyskasz umiejętność realizowania złożonych zadań. Poznasz skuteczne metody komunikacji z potencjalnymi klientami, co ułatwi ci zdobywanie nowych zleceń i budowanie trwałych relacji biznesowych.
PRZEBRANŻOWIĆ Opanujesz niezbędne narzędzia, co pozwoli ci stać się bardziej kompetentnym i pewnym siebie w swoim nowym zawodzie. Nauczysz się wykorzystywać wiedzę do tworzenia projektów. Dzięki praktycznym zadaniom i wskazówkom od prowadzących zyskasz umiejętność realizowania złożonych zadań. Poznasz skuteczne metody komunikacji z potencjalnymi klientami, co ułatwi ci zdobywanie nowych zleceń i budowanie trwałych relacji biznesowych.
Tomasz Czyżkowski
„PROJEKTOWANIE GRAFICZNE SŁUŻYDOSTARCZENIU ODPOWIEDNIEJ WARTOŚCI
DLA KLIENTA I JEGO BIZNESU”
Leader Senior Graphic Designer
Tworzy plakaty o tematyce społecznej i kulturalnej
Ma doświadczenie współpracy z mniejszymi czy większymi klientami
Odpowiada za identyfikację wizualną marek
Dba o spójność w komunikacji wizualnej, tworzenie nowych elementów brandowych i dbanie o ciągły rozwój brandu
Sebastian Goyke
„NIE MA DROGI NA SKRÓTY.TYLKO DZIĘKI CIĘŻKIEJ PRACY
JESTEŚMY W STANIE OSIĄGNĄĆ SUKCES”
Lead Graphic Designer
Aktywnie uczestniczy w rekrutacjach grafików
Zarządza zespołem grafików w pionie marketingu, opracowuje katalogi produktowe, ściśle współpracuje z Dyrektorem Artystycznym w zakresie kreacji
Rozwija marketing produktu na innych rynkach, pracuje z licencjami, przygotowuje brandbooki oraz dedykowane linie stylistyczne
program
19.06 - 26.06
MODUŁ 1 –
Wprowadzenie do projektowania graficznego
Wprowadzenie do projektowania graficznego
- Zawód: Graphic Design
- Źródła wiedzy, trendów, inspiracji oraz narzędzia używane w pracy
- Panel z prowadzącymi kurs
01.07 - 22.07
MODUŁ 2 –
Adobe Photoshop - podstawy projektowania graficznego
Adobe Photoshop - podstawy projektowania graficznego
- Wprowadzenie do programu Photoshop
- Wprowadzenie do programu photoshop cz.2
- Retusz
- Kolaż
- Baner cyfrowy i formatowanie
- Przygotowanie do druku
- Sesja Q&A
24.07 - 14.08
MODUŁ 3 –
Adobe Illustrator - tożsamość wizualna marki
Adobe Illustrator - tożsamość wizualna marki
- podstawy narzędzi w Adobe Illustrator
- projektowanie wizualne – typografia
- brief i moodboard
- tworzenie znaku graficznego i systemu tożsamości wizualnej
- brand guide
- praca z plikami
26.08 - 18.09
MODUŁ 4 –
Adobe Indesign — typografia i plakat
Adobe Indesign — typografia i plakat
- InDesign – narzędzie do składu tekstowego
- kompozycja
- typografia
- publikacja
- druk
- opakowania
- element typograficzny w projektach interaktywnych
- Q&A
23.09 - 14.10
MODUŁ 5 –
Praca z klientem
Praca z klientem
- przygotowanie dobrego case studies
- przygotowanie oferty
- wycenianie pracy
- prezentacja dla klienta
- umowa
- etyka w pracy
- Q&A
16.10 - 28.10
MODUŁ 6 – Kariera
- określenie własnej drogi rozwoju
- portfolio i kanały dotarcia
- proces rekrutacji
- Q&A
4.11 - 13.11
MODUŁ 7 –
Autopromocja
Autopromocja
- Logo
- Materiały promocyjne
- Detale identyfikacji wizualnej
18.11 - 25.11
MODUŁ 8 –
Powtórka / Q&A
Powtórka / Q&A
- Podsumowanie wiedzy o narzędziach Adobe Illustrator, Photoshop i InDesign
27.11 - 2.12
MODUŁ 9 –
Co dalej?
Co dalej?
- Wyznaczanie ścieżki kariery projektanta
- Propozycje dalszego potencjalnego rozwoju po skompletowaniu portfolio
- Podsumowanie teorii zaprezentowanej podczas kursu oraz efektów projektów kursantów
Pokaż cały program
Co zyskasz po kursie?
Znajomość niezbędnych narzędzi do pracy (InDesign, Photoshop, Illustrator, Figma) będziesz miał w małym palcu.
Kontakt z klientem nie będzie dla Ciebie wyzwaniem – zdobędziesz pewność siebie, którą wykorzystasz argumentując wybrane rozwiązania oraz tworząc oferty i wyceny projektów.
Dzięki zdobytym umiejętnościom analizy rynku i zapotrzebowania oraz poznaniem najnowszych trendów zyskasz realny wpływ na swoją karierę.
Dowiedz się więcej
19 CZERWCA
2 GRUDNIA
Zapisz się na kurs lub zadaj nam pytanie
WYMAGANIA PROGRAMOWE
Adobe Illustrator (wersja 28.03.2024)
System Windows:
- Wielordzeniowy procesor firmy Intel (64-bitowy) z SSE 4.2 lub nowszą wersją, lub procesor AMD Athlon 64 z SSE 4.2, lub nowszą wersją.
- Windows 11 i Windows 10 (64-bitowy) wersje V21H1 i V20H2, lub Windows Server w wersji V1607 (2016) i V1809 (2019).
- 8 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB)
- 2 GB dostępnego miejsca na dysku twardym
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1080 x 768 (zalecana rozdzielczość 1920 × 1024)
- Co najmniej 1 GB pamięci VRAM (zalecane 4 GB)
MacOS:
- Wielordzeniowy procesor Intel (64-bitowy) z SSE 4.2 lub nowszą wersją.
- macOS Catalina (wersja 10.15) lub nowszy
- 8 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB)
- 3 GB dostępnego miejsca na dysku twardym
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1080 x 768 (zalecana rozdzielczość 1920 × 1024)
- Co najmniej 1024 MB pamięci VRAM (zalecane 2 GB)
Adobe Photoshop (wersja: 25.2)
System Windows:
- Wielordzeniowy procesor Intel® lub AMD (2 GHz lub szybszy z zestawem instrukcji SSE 4.2 lub nowszym) z obsługą 64-bitową
- Windows 10 (64-bitowy) w wersji 20H2 lub nowszej
- Pamięć RAM 8 GB (zalecane 16 GB)
- GPU z obsługą instrukcji DirectX 12
- 1,5 GB pamięci VRAM
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1280 x 800
- 20 GB wolnego miejsca na dysku twardym
MacOS:
- Wielordzeniowy procesor Intel® z obsługą 64-bitową
- macOS Big Sur (wersja 11.0) lub nowszy
- 8 GB pamięci RAM
- Procesor graficzny z obsługą funkcji Metal
- 1,5 GB pamięci VRAM
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1280 x 800
- 20 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Adobe InDesign (wersja 19.3)
System Windows:
- Wielordzeniowy procesor Intel (z obsługą architektury 64-bitowej) lub procesor AMD Athlon® 64
- Windows 10 (64-bitowy), lub Windows 11 (64-bitowy)
- Minimum 8 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB)
- 3,6 GB dostępnego miejsca na dysku twardym na potrzeby instalacji
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1024 × 768
MacOS:
- Wielordzeniowy procesor Intel lub Apple silicon/M1, mechanizm SIMD w wersji SSE4.2 lub nowszy.
- MacOS 14 (Sonoma) lub macOS 12 (Monterey), lub macOS wersja 11 (Big Sur), lub macOS w wersji 10.15 (Catalina)
- Minimum 8 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB)
- 4,5 GB dostępnego miejsca na dysku twardym na potrzeby instalacji.
- Wyświetlacz o rozdzielczości 1024 × 768
- Co najmniej 1024 MB pamięci VRAM (zalecane 2 GB) oraz obsługiwanie interfejsu Metal.
Adobe Acrobat Pro (wersja 21.12.2023)
System Windows:
- Procesor Intel® lub AMD; 1,5 GHz lub szybszy
- Windows 11 (64-bitowy), Windows 10 (64-bitowy) w wersji 1809 lub nowszej, Windows Server 2016 (64-bitowy) lub Windows Server 2019 (64-bitowy)
- 2 GB pamięci RAM
- 4,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym.
- Rozdzielczość ekranu 1024 × 768
MacOS:
- Procesor Intel lub M1/M2 Apple Silicon
- macOS 10.15, macOS 11*, macOS 12 lub macOS 14 (Sonoma)
- 2 GB pamięci RAM
- 2,75 GB wolnego miejsca na dysku twardym
- Rozdzielczość ekranu 1024 × 768
POKAŻ WIĘCEJ