GRAPHIC DESIGN W PRAKTYCE — kursy online o tym, jak stać się Graphic Designerem | SKVOT

OPANUJ PROJEKTOWANIE GRAFICZNE, KTÓRE NIESIE WARTOŚĆ DLA KLIENTA I JEGO BIZNESU

GRAPHIC DESIGN

Tomasz Bilak Tomasz Czyżkowski Sebastian Goyke

44 LEKCJE, 20 WARSZTATÓW, 9 MODUŁÓW
19 CZERWCA
2 GRUDNIA

Zostań Graphic Designerem i ujarzmij paletę kolorów, typografię i aktualne trendy w kompozycji!

 

W mniej niż pół roku opanujesz kompleksowy proces designu i profesjonalne narzędzia tj.: InDesign, Photoshop, Illustrator i Figma. Ponadto nauczysz się trafnie adresować potrzeby klientów oraz przekonująco prezentować swoje projekty. Pod okiem ekspertów stworzysz 16 projektów, z których będziesz naprawdę dumny, i które utorują ci drogę do wymarzonej pracy!

ZAPISZ SIĘ
19 CZERWCA
2 GRUDNIA

O WYKŁADOWCACH

Tomasz Bilak

„WSPÓŁPRACUJĘ Z LUDŹMI,
KTÓRYM ZALEŻY NA SPÓJNYM I CZYTELNYM WIZERUNKU MARKI.
SŁUCHAM, ANALIZUJĘ, PROJEKTUJĘ”
Brand Designer prowadzący własne studio
Członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
Specjalizuje się w systemach tożsamości wizualnej oraz strategii komunikacji
Tworzy systemy wizualne na podstawie wypracowanej strategii komunikacji z klientami

TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JEŚLI…

JESTEŚ POCZĄTKUJĄCYM GRAFIKIEM Opanujesz projektowanie graficzne od podstaw i poznasz kluczowe funkcje oprogramowania Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop). W trakcie zajęć otrzymasz wskazówki dotyczące projektowania, poznasz niezbędne narzędzia, a dzięki praktycznym zadaniom domowym rozbudujesz swoje portfolio. Poznasz także aspekty biznesowe i prawne, umowy oraz etykę pracy w zawodzie grafika.
PRACUJESZ W ZESPOLE KREATYWNYM W trakcie zajęć zdobędziesz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również praktyczną. Opanujesz oprogramowanie Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop) oraz podstawowe umiejętności projektowe. Dowiesz się, jak stworzyć chwytliwe portfolio i wzbogacisz je o projekty stworzone w trakcie zajęć.
CHCESZ SIĘ
PRZEBRANŻOWIĆ
Opanujesz niezbędne narzędzia, co pozwoli ci stać się bardziej kompetentnym i pewnym siebie w swoim nowym zawodzie. Nauczysz się wykorzystywać wiedzę do tworzenia projektów. Dzięki praktycznym zadaniom i wskazówkom od prowadzących zyskasz umiejętność realizowania złożonych zadań. Poznasz skuteczne metody komunikacji z potencjalnymi klientami, co ułatwi ci zdobywanie nowych zleceń i budowanie trwałych relacji biznesowych.

Tomasz Czyżkowski

„PROJEKTOWANIE GRAFICZNE SŁUŻY
DOSTARCZENIU ODPOWIEDNIEJ WARTOŚCI
DLA KLIENTA I JEGO BIZNESU”
Leader Senior Graphic Designer
Tworzy plakaty o tematyce społecznej i kulturalnej
Ma doświadczenie współpracy z mniejszymi czy większymi klientami
Odpowiada za identyfikację wizualną marek
Dba o spójność w komunikacji wizualnej, tworzenie nowych elementów brandowych i dbanie o ciągły rozwój brandu

Sebastian Goyke

„NIE MA DROGI NA SKRÓTY.
TYLKO DZIĘKI CIĘŻKIEJ PRACY
JESTEŚMY W STANIE OSIĄGNĄĆ SUKCES”
Lead Graphic Designer
Aktywnie uczestniczy w rekrutacjach grafików
Zarządza zespołem grafików w pionie marketingu, opracowuje katalogi produktowe, ściśle współpracuje z Dyrektorem Artystycznym w zakresie kreacji
Rozwija marketing produktu na innych rynkach, pracuje z licencjami, przygotowuje brandbooki oraz dedykowane linie stylistyczne

PRZYKŁADOWE PRACE WYKŁADOWCÓW

program

Co zyskasz po kursie?

Znajomość niezbędnych narzędzi do pracy (InDesign, Photoshop, Illustrator, Figma) będziesz miał w małym palcu.
Kontakt z klientem nie będzie dla Ciebie wyzwaniem – zdobędziesz pewność siebie, którą wykorzystasz argumentując wybrane rozwiązania oraz tworząc oferty i wyceny projektów.
Dzięki zdobytym umiejętnościom analizy rynku i zapotrzebowania oraz poznaniem najnowszych trendów zyskasz realny wpływ na swoją karierę.
Dowiedz się więcej
19 CZERWCA
2 GRUDNIA
Zapisz się na kurs lub zadaj nam pytanie
Pole obowiązkowe
„Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.”

WYMAGANIA PROGRAMOWE