Jak założyć studio
gier komputerowych
Poznaj biznesowe i organizacyjne aspekty budowania własnego studia gier komputerowych
Zdobądź kompleksową wiedzę na temat branży gamedev. Dowiedz się, jak prowadzić studio gier komputerowych, uwzględniając modele biznesowe, zarządzanie zespołem i ścieżkę własnego rozwoju. Stwórz strategię firmy i przygotuj pitch gier oraz studia, który przedstawisz potencjalnym inwestorom.
Podczas wykładów ze specjalistami z SO IN LAW zapoznasz się z prawną i finansową stroną prowadzenia studia gier komputerowych.
TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JEŚLI JESTEŚ…
-
TWÓRCĄ GIER Z PONAD 2-LETNIM DOŚWIADCZENIEM
Poznaj aspekty prawne założenia swojego studia gier komputerowych. Zdobądź wiedzę o prowadzeniu firmy, dowiedz się, jak stworzyć plan strategiczno-biznesowy studia i skuteczne go zaprezentować, aby pozyskać inwestorów.
-
WŁAŚCICIELEM STUDIA GAMEDEV Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące organizacji oraz finansowania studia gier. Ulepsz swój bizdev plan. Poznaj sposoby budowania i efektywnego zarządzania zespołem. Dowiedz się, jak pitchować projekty i zdobywać inwestorów.
-
SPECJALISTĄ IT SPOZA BRANŻY GAMEDEV
Poszerz wiedzę na temat branży gamedev, aby lepiej orientować się na rynku gier. Dowiedz się, kto pracuje w studiu i jak wygląda ścieżka kariery w tej branży. Poznaj rolę i zadania założyciela studia oraz możliwości jego rozwoju.
POZNAJ PROWADZĄCEGO
Łukasz Hacura
-
Jest współzałożycielem, szefem studia i Prezesem Zarządu Anshar Studios. Odpowiada za funkcjonowanie studia, pozyskiwanie nowych projektów oraz prowadzenie niektórych z nich jako producent wykonawczy
-
Pracę w gamedevie rozpoczął w 2006 roku jako programista gier. W 2008 roku w firmie City Interactive został głównym programistą, a od 2011 pełnił funkcję producenta wykonawczego oraz dyrektora Anshar Studios
-
Jest doświadczonym producentem gier video oraz bizdevem. Aktywnie promuje branżę gier video i uczestniczy w wielu krajowych oraz międzynarodowych konferencjach i spotkaniach
-
Współpracował jako producent i producent wykonawczy przy tworzeniu m.in. takich gier jak: Layers of Fear, Gamedec, Observer: System Redux, Detached oraz przy wielu innych projektach również jako Head of Studio i Lead Programmer.
Portfolio prowadzącego
Po kursie:
-
• Przeprowadzasz analizę rynkową i rozumiesz środowisko biznesowe branży gier komputerowych
-
• Tworzysz praktyczny bizdev plan dla własnego studia gamedev, uwzględniając zarówno aspekty produkcyjne, jak i biznesowe
-
• Budujesz zespół niezbędny do prowadzenia studia i rozwoju gry
-
• Zarządzasz zespołem, zapewniając efektywną pracę i rozwój jego członków
-
• Wiesz, jak założyć firmę, wybrać odpowiednią formę opodatkowania oraz efektywnie współpracować z księgowością i działem prawnym, aby zapewnić płynność działania studia
-
• Współpracujesz z podwykonawcami na podstawie różnych umów i znasz sposoby pozyskiwania inwestorów oraz formy finansowania projektów
PROGRAM
-
01
7.11, czwartek 18:30-20:00
Rynek gier wideo
- Analiza rynku gier
- Rynek gier w Polsce i na świecie
- Kryzys w branży w latach 2023-2024 – fakty i mity
-
02
14.11, czwartek18:30-20:00
Modele biznesowe w gamedevie
- Różnice w modelach biznesowych
- Tworzenie gier na własnym IP
- Tworzenie gier na cudzym IP
- Współtworzenie gier
- Usługi (QA, lokalizacja, publishing, marketing itp.)
- Outsourcing
-
03
18.11, poniedziałek18:30-20:00
Twój model biznesowy
- Pierwszy krok – analiza SWOT
- Dyskusja na temat modeli biznesowych
- Praca w grupach na przykładowych analizach SWOT
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą, aby przekazać informacje o przebiegu i cenie kursu.