Sztuka promocji w świecie kultury — kurs online | SKVOT

Kurs online na żywo

16 zajęć

SZTUKA PROMOCJI W ŚWIECIE KULTURY

Dowiedz się, jak promowaćbrand w kulturze
14 ZAJĘĆ ​​18:00-20:00
22 PAŹDZIERNIKA
12 GRUDNIA

Stwórz silną markę, która będzie rozpoznawana online i offline.

Poznaj dobre praktyki z branży i zacznij świadomie kształtować brand w kulturze. Dzięki dogłębnej analizie potrzeb i pragnień odbiorców przeprowadzisz segmentację z podziałem na kluczowe grupy docelowe.

Nauczysz się mapować konkurencyjne otoczenie, zbierać dane i wyciągać wnioski, które wykorzystasz w komunikacji o wydarzeniach i projektach kulturalnych.

Szczegóły
22 PAŹDZIERNIKA
12 GRUDNIA

Prowadzący

Monika Arent

Kierowniczka Działu Promocji i Komunikacji w Narodowym Instytucie Muzyki i Tańca, gdzie zajmuje się tworzeniem oraz wdrażaniem strategii komunikacji oraz promocją
Kierowniczka Działu Promocji i Reklamy w Stołecznej Estradzie, gdzie zajmowała się pozyskiwaniem sponsorów, promocją i reklamą miejskich wydarzeń takich, jak: telewizyjne koncerty sylwestrowe, Wianki nad Wisłą, Koncerty Chopinowskie w Łazienkach Królewskich, Dni Ursynowa, pokazy fontann w Multimedialnym Parku Fontann
Nadzoruje komunikację Krajowego Planu Odbudowy dla sektora artystycznego

Bartek Kotowicz

Konsultant marki, mentor, mówca i doradca
Zajmuje się wsparciem, strukturyzowaniem i tworzeniem strategii procesów brandingowych marek korporacyjnych, produktowych, usługowych oraz indywidualnych
Autor metodyki SILNY BRAND
ex-CEO agencji brandingu strategicznego Engram, marki Pan Wizualny oraz ex-Head of brand w Semcore
Założyciel IBRA Instytutu Brandingowego
Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego
Autor projektu „126 polskich marek”
Członek jury konkursów branżowych: KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU

DLA KOGO?

SPECJALIŚCI PRACUJĄCY W SEKTORZE KULTURY I SZTUKI

Dowiesz się, jak stworzyć spójny i atrakcyjny przekaz marki oraz sprawić, aby odzwierciedlała charakter organizacji. Zrozumiesz potrzeby swoich odbiorców, zaczniesz wykorzystywać analizę danych do podejmowania decyzji marketingowych oraz poznasz zasad budowania checklist zadań.

MARKETERZY I AGENCJE MARKETINGOWE, CHCĄCY DZIAŁAĆ W OBSZARZE KULTURY I SZTUKI

Dowiesz się, jak wykorzystać doświadczenie i wiedzę zdobyte w innych branżach do kreowania marketingu instytucji oraz przedsięwzięć kulturalnych. Poznasz dobre praktyki, które przyciągają odbiorców skupionych w tym sektorze i nauczysz się tworzyć dopasowane do nich komunikaty reklamowe.

ARTYŚCI I FREELANCERZY

Podczas zajęć nauczysz się świadomie kształtować wizerunek w Internecie, co pomoże ci dotrzeć ze swoją sztuką do większej liczby odbiorców. Dowiesz się też jak zbudować strategię marketingową i skutecznie promować własną działalność artystyczną.

program

Po kursie

Tworzysz strategię marki

Wiesz jak przygotować spójną identyfikację wizualną marki. Znasz marketingowe wyzwania stojące przed instytucją kultury oraz sprawdzone sposoby pozycjonowania jej na rynku.

Przeprowadzasz audyt treści

Krytycznie podchodzisz do komunikacji na stronie internetowej, aplikacji czy newsletterze. Potrafisz zarządzać treściami, przygotowywać angażujące teksty oraz wybrać platformę dystrybucyjną.

Kreujesz treści w mediach społecznościowych

Wiesz, jaką funkcję pełnią social media w skutecznej komunikacji z odbiorcami i potrafisz to wykorzystać. Świadomie korzystasz z social listeningu, co wspiera komunikację kryzysową.
SZTUKA PROMOCJI W ŚWIECIE KULTURY
22 PAŹDZIERNIKA
12 GRUDNIA
Wypełnij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

OPINIE STUDENTÓW O NASZYCH KURSACH

Katarzyna Deperas

"Brałam udział w jednym z kursów oferowanych przez Skvot i naprawdę polecam jeśli chcecie nie tylko poszerzyć swoje kompetencje ale też przy okazji fajnie spędzić czas. Wszystkie spotkania były bogate zarówno w merytoryczne treści jak i żywe przykłady z życia połączone z wymianą zdań i opinii na dany temat. Szczerze polecam"

Olga

"Profesjonalne podejście do nauczania, praktyczne warsztaty i inspirujące materiały uczyniły moją naukę nie tylko efektywną, ale i naprawdę przyjemną. Dzięki Skvot zdobyłam kompetencje, które są nieocenione w mojej karierze w reklamie. Polecam każdemu, kto chce rozwijać swoje kreatywne pasje i umiejętności zawodowe."

Kornelia Olczyk

"Profesjonalnie przeprowadzony kurs. Doskonała organizacja. Zajęcia nasycone wiedzą. Bardzo kompetentni prowadzący. Z pewnością wrócę w przyszłości do następnych kursowych pozycji!"