Kurs online
ZAPROJEKTUJ GRĘ W UNREAL ENGINE
Stwórz gotowe mechaniki rozgrywki i wykorzystaj je w swoich projektach gamingowych
10 tygodni
OD POMYSŁU PO GRĘ – PODZIEL PROCES NA PIKSELE
#1 Wejdź do gry! Określ cel i zdefiniuj ścieżkę produkcji tytułu oraz zaplanuj zadania związane z jej projektowaniem. Poznaj psychologię gracza i stwórz odpowiednie, grywalne mechaniki.
#2 Dowiedz się, jak właściwie przygotować techniczną dokumentację gry i w jaki sposób przekazać ją pozostałym członkom zespołów.
#3 Kurs skończysz z gotową i przetestowaną mechaniką, którą dopracujesz, opiszesz i przetestujesz. Projekt będzie gotowy do realizacji, a ty do swoich pierwszych zleceń jako game designer!
Ten kurs jest dla osób, które chcą:
-
Stworzyć swoją grę Masz wizję wymarzonej gry, ale wiesz, co z nią dalej zrobić? Nauczysz się przygotowywać dokumenty game design. Zrozumiale przekażesz pomysł pozostałym członkom zespołów z wyszczególnieniem najważniejszych założeń rozgrywki. Poznasz UE5, co jest absolutnym must have w tej pracy.
-
Przedstawić jej prototyp inwestorom Poznasz możliwości Unreal Engine 5 oraz Blueprintów, dzięki czemu z powodzeniem zrealizujesz pomysł na grę. Opanujesz tworzenie wizualnego interfejsu oraz szybkiego prototypowania pomysłów i mechanik rozgrywki.
-
Chwały i sławy w gamedevie Dowiesz się, jak wejść do branży i od czego zacząć budowanie swojej legendy. Poznasz podstawowe zadania i wymagania stawiane przed game designerem, które wykorzystasz podczas rozmowy o pracę.
O prowadzących
Anna Oporska-Szybisz
-
Level Designerka w Bloober Team
-
Obecnie pracuje przy projekcie Silent Hill 2 Remake produkowanego we współpracy z firmą Konami.
-
W swojej karierze współtworzyła również tytuły takie jak: Sniper Ghost Warrior 3, Bee Simulator oraz Path of Calydra
-
Współpracowała ze studiami: CI Games, Fuero Games, Varsav Game Studios
Dorian Loewe
-
COO Take IT Studio!
-
Design consultant w grach VR takich jak Car Mechanic Simulator VR (PSVR2) czy Thief Simulator VR (PSVR2)
-
Producent i główny projektant gry Electrician Simulator – prolog został pobrany ponad 350 tysięcy razy na platformie Steam
-
Pracował dla firm takich jak: PBL Games (Sky Baron: War of Nations), The Farm 51 (Chernobylite)
PROGRAM
-
01
6 sierpnia 2024 / wtorek 18:30 - 20:00
Game designer, czyli kto?
- Wprowadzenie i organizacja kursu
- Struktura i stanowiska w firmach z sektora gamedev
- Mechanika topora, czyli kto wchodzi w skład osób pracujących nad daną mechaniką?
- Podstawowe narzędzia używane w pracy – instalacja i nawigacja
-
02
8 sierpnia 2024 / czwartek 18:30 - 20:00
Kluczowe informacje o grach
- Co o grach powinien wiedzieć każdy game designer?
- Rodzaje i analiza gier
- Struktura gier
- Psychologia gracza
- Dawaj i bierz – o wartości kooperacji
-
03
13 sierpnia 2024 / wtorek 18:30 - 20:00
Game Design Document – dokumentacja jako narzędzie
- „Co mi Pan tu napisał?” – niezbędna czytelność dokumentu
- Nie tylko tekst – różne formy przekazu i wykorzystanie pakietu Google
- Jak zapewnić sumienność wprowadzania zmian – skutki niekonsekwencji (case studies)
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą, aby przekazać informacje o przebiegu i cenie kursu.
Narzędzia używane podczas kursu
-
Google docs / Slides - bezpłatne
-
Notion - bezpłatne
-
Unreal Engine 5 - bezpłatne?