WYZWANIA STOJĄCE PRZED ZAŁOŻYCIELAMI MAREK MODOWYCH W 2024 | Skvot — Szkoła dla kreatywnych

WYZWANIA STOJĄCE PRZED ZAŁOŻYCIELAMI MAREK MODOWYCH W 2024

Dorota Sajewicz CEO w CENTRE
Ex vice-CEO RISK made in Warsaw

Dowiedz się, jak tegoroczne wydarzenia wpływają na branżę modową i rozwój firmy. Naucz się zarządzać marką modową w dynamicznym środowisku.

BEZPŁATNY WEBINAR

• Wydarzenia na świecie w 2024 – co oznaczają dla mody?

• Outlook branży modowej w 2024 w świetle globalnych wydarzeń

• Wpływ zmian na plany rozwoju firmy: portfolio, ceny, zespół, projektowanie, produkcja

09 kwietnia
-
18:30
Zapisz się!
Po webinarze
Lepiej zrozumiesz trendy i preferencje konsumenckie
Dostosujesz strategię rozwoju do zmieniającego się kontekstu globalnego
Będziesz lepiej planować produkcję i zarządzać ryzykiem

Dorota Sajewicz

CEO w CENTRE
i ex vice-CEO RISK made in Warsaw
  • Ma ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów
  • Od 2015 r. do 2018 r. była współwłaścicielką kultowej marki RISK Made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy i wzrost sprzedaży
  • Współpracowała z takimi markami jak PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
  • W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów w ich celach strategicznych i krytycznych wyzwaniach operacyjnych
  • Wcześniej – dyrektorka marketingu Coffeeheaven oraz współtwórczyni sukcesu tej marki na rynku polskim
  • Zarządzała marketingiem i PR-em popularnych marek: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”
Zapisz się na webinar
Pole obowiązkowe
 
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.