WYZWANIA STOJĄCE PRZED ZAŁOŻYCIELAMI MAREK MODOWYCH W 2024
Dorota Sajewicz CEO w CENTRE
Ex vice-CEO RISK made in Warsaw
Dowiedz się, jak tegoroczne wydarzenia wpływają na branżę modową i rozwój firmy. Naucz się zarządzać marką modową w dynamicznym środowisku.
![](https://skvot-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/ckeditor/landings/498-web/main.jpg)
BEZPŁATNY WEBINAR
• Wydarzenia na świecie w 2024 – co oznaczają dla mody?
• Outlook branży modowej w 2024 w świetle globalnych wydarzeń
• Wpływ zmian na plany rozwoju firmy: portfolio, ceny, zespół, projektowanie, produkcja
09 kwietnia
-
18:30
Po webinarze
Lepiej zrozumiesz trendy i preferencje konsumenckie
Dostosujesz strategię rozwoju do zmieniającego się kontekstu globalnego
Będziesz lepiej planować produkcję i zarządzać ryzykiem
![](https://skvot-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/ckeditor/landings/498-web/lector-block.jpg)
Dorota Sajewicz
i ex vice-CEO RISK made in Warsaw
- Ma ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów
- Od 2015 r. do 2018 r. była współwłaścicielką kultowej marki RISK Made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy i wzrost sprzedaży
- Współpracowała z takimi markami jak PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
- W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów w ich celach strategicznych i krytycznych wyzwaniach operacyjnych
- Wcześniej – dyrektorka marketingu Coffeeheaven oraz współtwórczyni sukcesu tej marki na rynku polskim
- Zarządzała marketingiem i PR-em popularnych marek: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”
Zapisz się na webinar