SOCIAL MEDIA MANAGER
![Lector](https://skvot-site-static.FRA1.digitaloceanspaces.com/pl/ckeditor/landings/social-media-manager/min/teachers-min-min.webp)
Analizuj dane oraz statystyki i kreuj atrakcyjny wizerunek marki.
Media społecznościowe stanowią już stały element otaczającej nas rzeczywistości. Dzięki nim możliwe jest nawiązywanie kontaktów i promowanie produktów lub usług.
Na tym kursie dowiesz się, jak wykorzystywać media społecznościowe w celach biznesowych. Dowiesz się, jak tworzyć strategię działań oraz pozyskiwać i utrzymywać społeczność odbiorców. Zaczniesz tworzyć angażujące treści, prowadzić kampanie reklamowe i mierzyć ich skuteczność.
Dla kogo jest ten kurs?
-
Osoby rozpoczynające przygodę z mediami społecznościowymi Zrozumiesz, jak działają najpopularniejsze platformy społecznościowe, zaczniesz tworzyć skuteczne strategie i opanujesz ich realizację. Dowiesz się, jak dobierać grupy docelowe i monitorować wyniki kampanii.
-
Osoby pracujące w zawodach pokrewnych (account managerowie, copywriterzy, content managerowie, blogerzy, osobowości medialne) Kurs pomoże ci opanować techniki kreowania grup docelowych w mediach społecznościowych z podziałem na platformy. Poznasz sprawdzone techniki promocji biznesu oraz różnice pomiędzy kreacjami w social mediach a na innych platformach digitalowych.
-
Osoby pracujące w social mediach (na stanowiskach menadżerskich) Podniesiesz kwalifikacje i przygotujesz się do wykonywania poważniejszych zadań. W zależności od wybranej ścieżki rozwoju zwiększysz szanse na awans, rozpoczniesz pracę jako freelancer lub będziesz niezależnie zarządzać projektami. Poznasz również najważniejsze elementy targetowania reklam.
-
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw Nauczysz się, jak skutecznie promować firmę. Zbudujesz skuteczną strategię w mediach społecznościowych, zwiększysz widoczność biznesu w Internecie oraz zaczniesz tworzyć wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.
Poznaj swoich wykładowców
![](https://skvot-site-static.FRA1.digitaloceanspaces.com/pl/ckeditor/landings/social-media-manager/min/second-min-min.webp)
Nikodem Rudziński
-
ex-Social Media Manager w Polska Press Grupa, obsługującej kluczowych klientów i współpracującej z przodującymi markami mającymi ponad 50.000 obserwujących
-
Przez 5 lat obejmował stanowisko dyrektora marketingu w Polish VACC
-
Jest certyfikowanym specjalistą w obszarach: reklama programatyczna, Meta Ads, TikTok Ads, HTML5 & CSS3, Google Ads, Google Analytics 4
-
Ścieżkę zawodową skupia wokół digital marketingu, zarządzania projektem oraz komunikacji wizerunkowej
-
Aktualnie współpracuje z MTA Digital jako Programmatic Specialist, gdzie specjalizuje się w zarządzaniu kampaniami reklamowymi dla największych klientów
![Lector's name](https://skvot-site-static.FRA1.digitaloceanspaces.com/pl/ckeditor/landings/social-media-manager/min/first-min-min.webp)
Tymoteusz Tymiński
-
Licencjonowany Social Media Manager PRO, z akredytacją Forum Media Polska Sp. z o.o.
-
Były specjalista ds. projektów specjalnych w POLSKA PRESS GRUPA
-
Przez ponad 5 lat pracował w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego, gdzie prowadził profile mediów społecznościowych na platformach takich jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Flickr i Issuu. Dzięki jego pracy, profile na Facebooku, Twitterze i Instagramie znalazły się wśród trzech największych regionalnych profili w Polsce
-
Odpowiadał za organizację dużych wydarzeń promocyjnych, a także tworzenie treści dla województwa
-
Doceniony nagrodą Grand Prix Kryształy PR w kategorii „Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych"
-
W agencji Socialtime zarządzał zespołem specjalistów ds. mediów społecznościowych. Był odpowiedzialny za przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych
-
Prowadzi profile na Facebooku i Instagramie dla podmiotów komercyjnych
Po kursie:
![](https://skvot-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/hu/ckeditor/365-valj-sikeres-szabaduszova/after-course.gif)
-
Dobry start w świat mediów społecznościowych • Poznasz zadania social media managera i przekonasz się, czy to praca dla ciebie
• Zaczniesz tworzyć dopracowane strategie marketingowe i z powodzeniem je wdrażać
• Będziesz korzystać z programów takich jak: Canva, ChatGPT, Midjourney i Buffer -
Nowa ścieżka rozwoju • Zaczniesz targetować swoje treści
• Poznasz przepisy związane z mediami społecznościowymi i promowaniem w nich marek
• Dzięki Meta Ads Manager zyskasz kontrolę na swoimi kampaniami i dopasujesz je do założonych celów biznesowych -
Uzupełnienie wiedzy • Dzięki automatyzacji i poznanym narzędziom będziesz efektywniej zarządzać profilami w mediach społecznościowych
• Uzupełnisz wiedzę o technicznych aspektach tworzenia reklam w SM
• Przygotujesz się do egzaminu Meta Certified Digital Marketing Associate -
Realne korzyści dla twojej firmy • Dowiesz się, jak przyciągnąć odbiorców i zbudować zaangażowaną społeczność
• Poznasz rolę mediów społecznościowych w dzisiejszym marketingu
• Dzięki interpretajci analiz i raportów pozyskasz informacje o grupie docelowej oraz dostosujesz do niej publikowane treści
MODUŁY
-
00
BHP Social Mediów — jak dbać o bezpieczeństwo firmy w mediach społecznościowych
- Przedstawienie sylwetek prowadzących, ich doświadczenia, celu kursu, zapoznanie z uczestnikami
-
01
Moduł 1: Social media a działalność biznesowa
1. Wprowadzenie do roli social media managera
- Omówienie głównych zadań, odpowiedzialności i umiejętności wymaganych od Social Media Managera. Wyjaśnienie, dlaczego ta rola jest ważna dla sukcesu dzisiejszych firm
- Omówienie: freelance / praca na etat / agencja B2B
- Omówienie raportu: Digital 2023: Global Overview Report
2. Rola mediów społecznościowych we współczesnym marketingu
- Po co firmie media społecznościowe? Dobór kanału komunikacji w mediach społecznościowych do prowadzonych działań
- Podstawy strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych
- Omnichannel, czyli wszystko, wszędzie i naraz
-
02
Moduł 2: Grupa docelowa i komunikacja
3. Analiza marketingowa marki (SWOT, AIDA)
- Analiza otoczenia rynku, w którym działa dana marka
- Analiza SWOT – Warsztat
- Analiza marki metodą 5C
4. Definicja grupy docelowej i tworzenie persony
- Wprowadzenie do grupy docelowej
- Proces definiowania grupy docelowej – ćwiczenia
- Określenie persony dla marki w strategii komunikacji
- Wykorzystanie persony w strategiach marketingowych
5. Magia personalizacji treści i komunikacji
- Znaczenie metody POEM w komunikacji marki
- Ustalenie celów komunikacji
- Przedstawienie korzyści personalizacji dla zarówno klientów, jak i firm
- Operowanie językiem korzyści
6. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- Czym jest sytuacja kryzysowa w kontekście mediów społecznościowych
- Omówienie przykładów znanych przypadków sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych.
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych
- Omówienie zasad skutecznej komunikacji w trakcie sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych
-
03
Moduł 3: Budowanie zaangażowania i zaufania do marki
7. Budowanie zaufania i zaangażowania w social mediach
- Dlaczego zaufanie i zaangażowanie są kluczowe dla sukcesu w mediach społecznościowych
- Przedstawienie korzyści budowania zaufania i zaangażowania dla marki
- Przedstawienie strategii budowania autentycznego wizerunku marki w mediach społecznościowych
- Budowanie zaufania poprzez rekomendacje i opinie
8. Jak dostarczać treści o wysokiej jakości, które przyciągają uwagę, angażują odbiorców i budują aktywną społeczność marki?
- Omówienie strategii zwiększania zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych
- Przedstawienie taktyk, takich jak konkursy, quizy, pytania do odbiorców, które angażują i zachęcają do interakcji.
- Omówienie znaczenia aktywnego słuchania i reagowania na komentarze, pytania i opinie społeczności
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą, aby przekazać informacje o przebiegu i cenie kursu.