GAME TESTER — kurs online, który otworzy przed wami fascynujący świat pracy Game Testera | SKVOT

GAME TESTER

> Daniel Jałocha
Quality Assurance Director
w Flying Wild Hog
wtorki i czwartki
18:30-20:00
Sprawdź szczegóły
8 sierpnia - 26 września
photo

Daniel Jałocha

Quality Assurance Director z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuje w studiu Flying Wild Hog
hero photo
Pracował nad produkcjami takimi jak: Lords of the Fallen, Silent Hill: Downpour, Dead Island, Dead Island: Riptide, Sniper Ghost Warrior, Hotline Miami czy Evil West
hero photo
Ma doświadczenie w utrzymywaniu baz danych błędów, tworzeniu scenariuszy testów zgodności Sony na potrzeby certyfikacji technicznej czy testowaniu rozgrywki
hero photo
Wcześniej pracował w Sylen Studio SA, CI Games i Testronic Labs
hero photo
Quality Assurance Director z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuje w studiu Flying Wild Hog
hero photo
Pracował nad produkcjami takimi jak: Lords of the Fallen, Silent Hill: Downpour, Dead Island, Dead Island: Riptide, Sniper Ghost Warrior, Hotline Miami czy Evil West
hero photo
Ma doświadczenie w utrzymywaniu baz danych błędów, tworzeniu scenariuszy testów zgodności Sony na potrzeby certyfikacji technicznej czy testowaniu rozgrywki
hero photo
Wcześniej pracował w Sylen Studio SA, CI Games i Testronic Labs
hero photo

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli jesteś:

/ 1
STUDENTEM LUB GRACZEM, KTÓRY CHCE WEJŚĆ DO BRANŻY GAMEDEV
To jedna z najłatwiejszych dróg prowadzących do gamedevu. Łącząc pasję z pracą, poszerzysz wiedzę na temat branży oraz pracy game testera. Poznasz obowiązujące procedury oraz przydatne aplikacje (Jira, Trello i Confluence), co wzmocni twoją pewność siebie podczas pracy przy pierwszym projekcie.
/ 2
Początkującym game testerem
Masz już pewne obeznanie w testowaniu gier ale brakuje ci usystematyzowanej wiedzy? Na kursie poznasz obowiązki game testera, dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać narzędzia (Jira, Trello i Confluence) oraz sprawnie poruszać się w procesach. Zyskasz swobodę w znajdowaniu i raportowaniu błędów, dzięki czemu zwiększysz szanse na awans.
/ 3
Osobą związaną z projektowaniem gier
Poznasz pełen zakres pracy game testera, dowiesz się, jakie stosuje metody i narzędzia, jak przygotowuje raporty i na co zwraca uwagę podczas testowania. Zyskasz nowe praktyczne umiejętności, poprawisz komunikację z zespołem, kontrolę nad projektami oraz wdrażanie i koordynowanie zmian.
/ 1
STUDENTEM LUB GRACZEM, KTÓRY CHCE WEJŚĆ DO BRANŻY GAMEDEV
To jedna z najłatwiejszych dróg prowadzących do gamedevu. Łącząc pasję z pracą, poszerzysz wiedzę na temat branży oraz pracy game testera. Poznasz obowiązujące procedury oraz przydatne aplikacje (Jira, Trello i Confluence), co wzmocni twoją pewność siebie podczas pracy przy pierwszym projekcie.
/ 2
Początkującym game testerem
Masz już pewne obeznanie w testowaniu gier ale brakuje ci usystematyzowanej wiedzy? Na kursie poznasz obowiązki game testera, dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać narzędzia (Jira, Trello i Confluence) oraz sprawnie poruszać się w procesach. Zyskasz swobodę w znajdowaniu i raportowaniu błędów, dzięki czemu zwiększysz szanse na awans.
/ 3
Osobą związaną z projektowaniem gier
Poznasz pełen zakres pracy game testera, dowiesz się, jakie stosuje metody i narzędzia, jak przygotowuje raporty i na co zwraca uwagę podczas testowania. Zyskasz nowe praktyczne umiejętności, poprawisz komunikację z zespołem, kontrolę nad projektami oraz wdrażanie i koordynowanie zmian.

PROGRAM

1
GAME TESTER – KIM JEST I JAKĄ FUNKCJĘ PEŁNI W GAMEDEVIE?
8.08, czwartek
18:30-20:00
  • Wprowadzenie
  • Czym jest proces testowania gier?
  • Czym różni się testowanie gier od zwykłego grania?
  • Rodzaje testowania
  • Kariera testera – stanowiska
  • Komunikacja i transparentność
2
WYKRYWANIE I DIAGNOZOWANIE BŁĘDÓW
13.08, wtorek
18:30-20:00
    • Czym jest błąd w grze?
    • Rodzaje błędów
    • Platformy do gier, na których wykrywane są błędy
    • Terminy branżowe
    • Sposoby wykrywania błędów
3
PRZEGLĄD CYKLU TWORZENIA GIER
20.08, wtorek
18:30-20:00
  • Czym jest roadmapa?
  • Najważniejsze gate'y w roadmapie
  • Sprint i kamień milowy
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie zasobami
4
URZĄDZENIA I SYSTEMY
22.08, czwartek
18:30-20:00
  • Urządzenia, na których są projekty (PC i inne)
  • Błędy w systemach (platformy)
  • Czym są buildy i jakie mogą mieć formy
  • Trendy w branży gier. Jakich systemów używa się najczęściej?
5
WPROWADZENIE DO JIRY
27.08, wtorek
18:30-20:00
  • Wprowadzenie do Jiry z punktu widzenia pracy testera
  • Czym jest baza danych Jira?
  • Zgłaszanie błędów
  • Jira jako bugtracker
6
PRACA W JIRZE
29.08, czwartek
18:30-20:00
  • Jira – praca w aplikacji
  • Opisywanie i weryfikowanie błędów
  • Zgłoszenie (zamykanie i doprecyzowanie)
7
NAJWAŻNIEJSZE DZIAŁY W GAMEDEVIE I JAK WPŁYWAJĄ NA PRACĘ QA?
3.09, wtorek
18:30-20:00
  • Jak współpracować z:
  • Level Design
  • 3D Enviro & Assets
  • Lightning
  • 3D Characters
  • VFX
  • SFX
  • Narrative
  • Audio
  • Cinematic
  • Engine
8
LIVE TESTING ORAZ Q&A
5.09, czwartek
18:30-20:00
  • Testowanie gier w praktyce – na co zwrócić uwagę?
  • Checklista testera
9
RAPORTOWANIE I DOKUMENTACJA TESTOWA
10.09, wtorek
18:30-20:00
  • Wykrywanie błędów
  • Sposób raportowania
  • Opis i dodatkowe załączanie potrzebnych informacji
  • Przypisywanie błędów deweloperom
  • Pisanie i aktualizacja dokumentacji testowej
10
STRATEGIE TESTOWANIA
12.09, czwartek
18:30-20:00
  • Planowanie testów względem priorytetów
  • Kryteria i checklisty
  • Projektowanie i wykonanie przypadków testowych
  • Rodzaje regularnych testów (smoke check, soak check itp.)
  • Wyniki i prowadzenie dziennika usterek
  • Kontrole regresji i walidacja defektów
11
ZAKRES TESTÓW FUNKCJONALNYCH
17.09, wtorek
18:30-20:00
  • Przeprowadzanie testów funkcjonalnych w zależności od działów:
  • Exploratory testing
  • Smoke checks
  • Multiplayer testing
  • Destructive testing
  • Ad hoc testing
12
ZAKRES TESTÓW NIEFUNKCJONALNYCH
19.09, czwartek
18:30-20:00
  • Compliance
  • Performance and compatibility
  • Localization QA
  • Load game testing
  • Stress game testing
  • Usability game testing
  • Soak testing
13
PODSUMOWANIE ZAJĘĆ
24.09, wtorek
18:30-20:00
  • Case study z błędami
14
KARIERA W GAMEDEVIE
26.09, czwartek
18:30-20:00
  • Rynek pracy i oferty
  • Rozmowa rekrutacyjna
  • Rozwój kariery i możliwości specjalizacji

cały program

Co zyskasz po kursie?

photo
Moduł rekrutacja
Dowiesz się jak efektywnie szukać ofert pracy oraz jak zdobyć specjalizację w gamedevie. Przećwiczysz rozmowę rekrutacyjną z prowadzącym i nauczysz się prezentować swoje atuty. Na koniec dostaniesz feedback, który wesprze twój rozwój.
photo
Live Testing
Podczas kursu zobaczysz, jak przebiega pełny proces testowania gier i będziesz mieć możliwość zadania pytań prowadzącemu. Zdobyte doświadczenie wykorzystasz w przyszłej pracy testera gier.
photo
Narzędzia game testera
Poznasz przydatne narzędzia (roadmap, Jira) oraz checklisty raportowania, które usystematyzują twoją pracę i poprawiają jej jakość. Podczas praktycznych zajęć stworzysz własną listę, którą będziesz wykorzystywać w kolejnych projektach oraz dowiesz się jak sporządzać dokumentację.
photo
Moduł rekrutacja
Dowiesz się jak efektywnie szukać ofert pracy oraz jak zdobyć specjalizację w gamedevie. Przećwiczysz rozmowę rekrutacyjną z prowadzącym i nauczysz się prezentować swoje atuty. Na koniec dostaniesz feedback, który wesprze twój rozwój.
photo
Live Testing
Podczas kursu zobaczysz, jak przebiega pełny proces testowania gier i będziesz mieć możliwość zadania pytań prowadzącemu. Zdobyte doświadczenie wykorzystasz w przyszłej pracy testera gier.
photo
Narzędzia game testera
Poznasz przydatne narzędzia (roadmap, Jira) oraz checklisty raportowania, które usystematyzują twoją pracę i poprawiają jej jakość. Podczas praktycznych zajęć stworzysz własną listę, którą będziesz wykorzystywać w kolejnych projektach oraz dowiesz się jak sporządzać dokumentację.

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online na żywo lub odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym momencie.

Rozmawiaj na Discordzie z prowadzącą i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu.
W ramach kursu masz zagwarantowany dożywotni dostęp do materiałów, które znajdziesz na Google Classroom.
Czekają na Ciebie nie tylko ćwiczenia, ale również wykłady, live testing oraz sesje QA. Każdy kursant otrzyma certyfikat uczestnictwa, a na najlepsi dyplomy.
photo
photo
photo

OPINIE STUDENTÓW Z POPRZEDNIEJ EDYCJI

Justyna Biernacka
"Daniel jest świetnym specjalistą i świetnym wykładowcą, naprawdę z wielką przyjemnością uczestniczyłam w zajęciach i niecierpliwie czekałam na kolejne. Jeśli chodzi o wiedzę, uważam, że temat został wyczerpany, to jest naprawdę solidna dawka informacji. Dzięki temu kursowi (i Danielowi) nie dość, że upewniłam się, że chcę iść w GameDev, to już nawet wiem, w czym dokładnie chcę się specjalizować."

Paweł Wanago
"Prowadzący kurs na game testera był znakomity. Jego głęboka wiedza branżowa, pasja do tematu i umiejętność przekazywania wiedzy w przystępny sposób sprawiły, że kurs był niezwykle wartościowy. Dzięki jego wskazówkom czuję się dobrze przygotowany do pracy jako game tester. Gorąco polecam jego szkolenia każdemu, kto chce rozwijać się w tej dziedzinie."

Piotr Kowalczyk
"Jestem zachwycony kursem ponieważ wiele mnie nauczył i poszerzył moją wiedzę na temat testowania gier, jak i pokazał mi, jak bardzo jest złożona branża game dev."

Game
Tester

Daniel Jałocha
8 sierpnia - 26 września

Wypełnij i wyślij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Oferta tylko dla osób pełnoletnich!
Błędna nazwa
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Rozwój kariery game testera

Daniel Jałocha, Quality Assurance Director w Flying Wild Hog opowiada o: początkach kariery game testera, kluczowych umiejętnościach i o outsourcingu w gamedevie.