GRAPHIC DESIGN

Iga Dorozińska VISUAL COMMUNICATION DESIGNER W FATHOM.IO

 

Marta Janiak Creative Graphic Designer w SocialCube

10 kwietnia
17 lipca

Chcesz rozpocząć karierę w branży graficznej lub poprawić swoje umiejętności projektowania? Zostań Graphic Designerem i ujarzmij paletę kolorów, typografię i aktualne trendy w kompozycji!

Podczas 27 zajęć online poznasz od podstaw projektowanie, możliwe ścieżki rozwoju oraz narzędzia niezbędne w pracy grafika (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop). Zdobędziesz wiedzę oraz umiejętności praktyczne, które przełożą się na jakość twoich prac i wzbogacisz portfolio o pełną identyfikację wizualną festiwalu muzycznego.

Dowiedz się więcej
10 kwietnia
17 lipca

O WYKŁADOWCZYNIACH

IGA DOROZIŃSKA

VISUAL COMMUNICATION DESIGNER W FATHOM.IO
Na co dzień zajmuje się tworzeniem materiałów brandingowych i marketingowych zaprojektowanych w celu zwiększenia zaangażowania oraz konwersji klientów
Ma 10 lat doświadczenia w digitalu i animacji, oraz 2 lata w branży technologicznej. Pracowała z takimi markami jak: Palmolive, EURO RTV AGD, Lirene, NewBalance, CCC, LOT, Plus, 7up, Mirinda, Pizza Hut
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi na kierunku Wzornictwo

MARTA JANIAK

Creative Graphic Designer w SocialCube
Realizuje projekty dla klientów z Kanady, USA, UK, Singapuru i Holandii
Pracowała dla kilkunastu agencji polskich i zagranicznych. Tworzyła dla takich marek jak: Delio, Lego, IBM, Dietly
Specjalizuje się w digital designie i rozszerzaniu języka wizualnego marek
Zdobyła II miejsce w konkursie RocketJobs „Gen Z – Power of the Future” za projekt ukazujący unikatowość oraz nowoczesny charakter generacji Z
Wspiera graficznie Centrum Praw Kobiet i fundację HerStory w kampaniach antyprzemocowych

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli…

JESTEŚ POCZĄTKUJĄCYM GRAPHIC DESIGNEREM LUB MIAŁEŚ JUŻ KONTAKT Z AMATORSKIM TWORZENIEM GRAFIKI Rozwiniesz umiejętność projektowania grafiki oraz współpracy ze zleceniodawcą. Poznasz lepiej oprogramowanie graficzne (Adobe Photoshop i Adobe Illustrator) oraz jego zaawansowane funkcje wykorzystywane przez profesjonalistów. Zaczniesz tworzyć wysokiej jakości materiały promocyjne i poznasz ścieżki rozwoju Graphic Designera.
OSOBĄ, KTÓRA CHCE WEJŚĆ DO BRANŻY GRAFICZNEJ Poznasz wszystkie etapy pracy Graphic Designera. Zdobędziesz umiejętność dobierania i stosowania narzędzi, pasujących do specyfiki projektu. Otrzymasz również wskazówki przydatne podczas rozmów kwalifikacyjnych i kontaktów z potencjalnymi klientami.
SMM MANAGEREM LUB CONTENT CREATOREM Podczas kursu dowiesz się, jak tworzyć materiały graficzne do mediów społecznościowych. Poznasz też dobre praktyki projektowania postów. Prowadzące zaprezentują ci przykłady bannerów oraz szczegółowo omówią ich budowę. Zajmiesz się również dopasowywaniem formatów do potrzeb konkretnych mediów.

PRZYKŁADOWE PRACE WYKŁADOWCZYŃ

Marta Janiak we współpracy z Centrum Praw Kobiet
Marta Janiak - projekt dla firmy Bears
Marta Janiak - projekt dla Fluff
Marta Janiak we współpracy z HerStory
Iga Dorozińska - Projekt strony internetowej
Iga Dorozińska - Projekt strony internetowej
Iga Dorozińska - Projekt zielona mapa polski
Iga Dorozińska - projekt dla Plus Mobile Connect

program

Co zyskasz po kursie?


Znajomość niezbędnych narzędzi do pracy (Photoshop, Illustrator), która pozwoli ci realizować jeszcze lepsze projekty.

Kontakt z klientem nie będzie dla Ciebie wyzwaniem – zdobędziesz pewność siebie, którą wykorzystasz, argumentując wybrane rozwiązania oraz tworząc oferty i wyceny projektów.

Dzięki zdobytym umiejętnościom łatwiej poradzisz sobie na rynku pracy. Dowiesz się, jak zdobywać klientów i omawiać warunki potencjalnej współpracy.

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym dla ciebie momencie, rozmawiaj na Discordzie z prowadzącymi i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu. Wszystkie potrzebne materiały znajdziesz na Google Classroom. Pamiętaj, że masz dożywotni dostęp do tych kanałów!

Dowiedz się więcej
10 KWIETNIA
17 LIPCA
Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

WYMAGANIA
TECHNICZNE