Art Director w praktyce — kurs online | SKVOT

Art Director
w praktyce

> Aleksandra Krajewska
Senior Art Director
w agencji Polot
13 zajęć z praktycznymi
warsztatami, sesja Q&A
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
1 października - 12 listopada
photo

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli jesteś:

/ 1
Doświadczonym projektantem, ilustratorem lub grafikiem
Poznasz wyzwania, z którymi na co dzień mierzy się Art Director oraz przygotujesz się do objęcia nowego stanowiska. Poprawisz umiejętności komunikacyjne z klientami oraz zespołem i poznasz język stosowany w branży reklamowej.
/ 2
Początkującym dyrektorem artystycznym z branży reklamowej
Dopracujesz styl pracy oraz wizję kreatywną. Dowiesz się, jak rozwijać pomysły oraz przedstawiać je w ciekawy i inspirujący sposób. Nauczysz się też pracy z podwykonawcami, jasnego wyrażania swoich oczekiwań i negocjacji.
/ 3
Project Managerem z doświadczeniem w projektowaniu
Uzupełnisz wiedzę niezbędną na stanowisku dyrektora artystycznego w branży reklamowej. Poznasz struktury oraz język branżowy w reklamie i grafice. Nauczysz się też tworzyć własną wizję realizacji projektów i konsekwentnie ją realizować.
/ 1
Doświadczonym projektantem, ilustratorem lub grafikiem
Poznasz wyzwania, z którymi na co dzień mierzy się Art Director oraz przygotujesz się do objęcia nowego stanowiska. Poprawisz umiejętności komunikacyjne z klientami oraz zespołem i poznasz język stosowany w branży reklamowej.
/ 2
Początkującym dyrektorem artystycznym z branży reklamowej
Dopracujesz styl pracy oraz wizję kreatywną. Dowiesz się, jak rozwijać pomysły oraz przedstawiać je w ciekawy i inspirujący sposób. Nauczysz się też pracy z podwykonawcami, jasnego wyrażania swoich oczekiwań i negocjacji.
/ 3
Project Managerem z doświadczeniem w projektowaniu
Uzupełnisz wiedzę niezbędną na stanowisku dyrektora artystycznego w branży reklamowej. Poznasz struktury oraz język branżowy w reklamie i grafice. Nauczysz się też tworzyć własną wizję realizacji projektów i konsekwentnie ją realizować.
/ 4
Marketerem (dyrektorem marketingu lub social media managerem)
Zyskasz wiedzę potrzebną do skutecznej pracy z klientem i tworzenia koncepcji wizualnej projektu reklamowego. Nabędziesz umiejętności potrzebne na stanowisku dyrektora artystycznego, co ułatwi ci awans i przygotuje do nowych obowiązków.

Aleksandra Krajewska

Senior Art Director w agencji Polot
hero photo
Zajmuje się realizacją briefów przetargowych, kampanii OOH, digital i aktywacji konsumenckich
hero photo
Współpracowała z markami takimi jak: Adidas, Disney, Żywiec Zdrój, Milka, Land Rover, Bacardi/Bombay Saphire, Estée Lauder czy Danone
hero photo
Realizuje sesje fotograficzne, wideo oraz projektuje materiały wizualne do kampanii reklamowych
hero photo
Zdobyła nagrodę MIXX Awards 2019 za kampanię społeczną NIE JEM
hero photo
Senior Art Director w agencji Polot
hero photo
Zajmuje się realizacją briefów przetargowych, kampanii OOH, digital i aktywacji konsumenckich
hero photo
Współpracowała z markami takimi jak: Adidas, Disney, Żywiec Zdrój, Milka, Land Rover, Bacardi/Bombay Saphire, Estée Lauder czy Danone
hero photo
Realizuje sesje fotograficzne, wideo oraz projektuje materiały wizualne do kampanii reklamowych
hero photo
Zdobyła nagrodę MIXX Awards 2019 za kampanię społeczną NIE JEM
hero photo

Portfolio

Kampania promująca pierwszą krajową sekcję AMP footballu dla dzieci. Adidas x Legia Warszawa.

Adaptacja globalnej kampanii „Nie ma jak w Chrome” do polskiego rynku.

PROGRAM

1
LEKCJA 1 – CZEŚĆ, JESTEM ART DIRECTOREM, A TY?
1.10, wtorek, 18:30-20:00
  • Kim właściwie jest Art Director i jaka jest jego rola w branży reklamowej?
  • Jakich cech i umiejętności poszukują agencje i potencjalni klienci?
2
LEKCJA 2 – WIZJA ARTYSTYCZNA, CZYLI JAK TO ROBIĄ NAJLEPSI ADMENI
3.10, czwartek, 18:30-20:00
  • Czym jest wizja artystyczna?
  • Od czego zacząć, żeby zachować spójność wizji?
  • Rola insightu w tworzeniu wizji artystycznej, minimalizm i prostota w projektowaniu
  • Dobre i złe kreacje
3
LEKCJA 3 – MOJA WIZJA
8.10, wtorek, 18:30-20:00
  • Inspiracja - jak czerpać z tego, co widziałam/ widziałem? Czego szukać i jak “przyłożyć” inspirację do potrzeb marki?
  • Behance, Pinterest, Cannes Liones etc. jako źródło inspiracji
  • Czym jest sztuka brainstormowania?
  • Kapryśna kreatywność- dlaczego “the best way to reaserch is play”
4
LEKCJA 4 – STORYTELLING W ART DIRECTION
10.10, czwartek, 18:30-20:00
  • Od czego zacząć opowieść wizualną? Z czego składa się dobry Art Direction?
  • Siła fotografii/video
  • Moodboard, który opowiada historię, którą chcesz opowiedzieć w kampanii. Przykłady najlepszych realizacji
5
LEKCJA 5 – ZROZUMIEĆ BRIEF I POTRZEBY KLIENTA
15.10, wtorek, 18:30-20:00
  • Czego potrzebuje od nas klient?
  • Jak interpretować brief? O co pytać?
  • Czym jest dobry brief strategiczny?
  • Jak czytać grupy docelowe?
6
LEKCJA 6 – ART DIRECTION: KAMPANIA 180/360
17.10, czwartek, 18:30-20:00
  • Czym jest kampania 180/360?
  • Przegląd elementów kampanii 180/360 na przykładzie konkretnej realizacji
  • Jak stworzyć kampanię, od czego zacząć?
7
LEKCJA 7 – ART DIRECTION: SOCIAL MEDIA
22.10, wtorek, 18:30-20:00
  • Najlepsze praktyki reklamy digital
  • Kim jest odbiorca, jak do niego mówić wizualnie?
  • Zasady tworzenia reklamy na Tiktok/ Meta
8
LEKCJA 8 – ART DIRECTIONS: VIDEO
24.10, czwartek, 18:30-20:00
  • Elementy składające się na koncept wizualny filmu
  • Zrozumienie projektu filmowego
  • Spójna wizji - określenie palety kolorów, stylu wizualnego, atmosfery, estetyki
  • Techniki filmowe (cinematic look, wykorzystanie moodboardów i storyboardów)
  • Współpraca z ekipą filmową
9
LEKCJA 9 – PRACA ZESPOŁOWA – WZLOTY, UPADKI I JAK TO ROBIĆ LEPIEJ?
29.10, wtorek, 18:30-20:00
  • Zasady współpracy z podwykonawcami i członkami zespołu: grafikami, copyrighterami, animatorami
  • Zasady współpracy z dyrektorem kreatywnym
  • Ważne umiejętności miękkie - negocjacje, feedback, aktywne słuchanie
  • Dyskusja na temat problemów, które napotkali kursanci w trakcie swojej kariery zawodowej
10
LEKCJA 10 – WARSZTAT CZ. 1: OD BRIEFU DO KONCEPTU
31.10, czwartek, 18:30-20:00
11
LEKCJA 11 – WARSZTAT CZ. 2: OD KONCEPCJI DO REALIZACJI
5.11, wtorek, 18:30-20:00
12
LEKCJA 12 – SESJA Q&A + FINALNE PREZENTACJE
7.11, czwartek, 18:30-20:00
13
LEKCJA 13 – ROZWÓJ NA STANOWISKU ART DIRECTORA
12.11, wtorek, 18:30-20:00
  • Networking w branży
  • Praca nad rozpoznawalnością
  • Rozbudowanie portfolio
  • Rozumienie rynku

cały program

Co zyskasz po kursie?

photo
Stworzysz koncepcję wizualną, moodboard oraz assety do kampanii marketingowej 180/360, które wzbogacą twoje portfolio. Poznasz metody analizy oczekiwań klientów oraz dowiesz się, jak wykorzystywać znajomość trendów w sztukach wizualnych przy tworzeniu własnych koncepcji.
photo
Nauczysz się stosowania sposobów na pobudzenie kreatywności i motywacji do pracy. Zyskasz wiedzę, która pomoże ci skuteczniej przedstawiać pomysły klientom oraz interesariuszom i wzmocnisz kompetencje twórcze.
photo
Opanujesz metody dawania konstruktywnego feedbacku podwykonawcom oraz członkom zespołu. Nauczysz się stosowania technik kontroli jakości oraz spójności prac graficznych. Dowiesz się, jak wyceniać swoją pracę i układać cały proces kreacji assetów wizualnych.
photo
Stworzysz koncepcję wizualną, moodboard oraz assety do kampanii marketingowej 180/360, które wzbogacą twoje portfolio. Poznasz metody analizy oczekiwań klientów oraz dowiesz się, jak wykorzystywać znajomość trendów w sztukach wizualnych przy tworzeniu własnych koncepcji.
photo
Nauczysz się stosowania sposobów na pobudzenie kreatywności i motywacji do pracy. Zyskasz wiedzę, która pomoże ci skuteczniej przedstawiać pomysły klientom oraz interesariuszom i wzmocnisz kompetencje twórcze.
photo
Opanujesz metody dawania konstruktywnego feedbacku podwykonawcom oraz członkom zespołu. Nauczysz się stosowania technik kontroli jakości oraz spójności prac graficznych. Dowiesz się, jak wyceniać swoją pracę i układać cały proces kreacji assetów wizualnych.

Format pracy?

Bierz udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym momencie, rozmawiaj na Discordzie z prowadzącą i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu. W ramach kursu masz zagwarantowany dożywotni dostęp do materiałów, które znajdziesz na Google Classroom.
W trakcie kursu czekają na ciebie nie tylko ćwiczenia, ale również wykłady, warsztaty i panele. Każdy kursant otrzyma certyfikat uczestnictwa, a na najlepszych czekają dyplomy.
photo
photo
photo

Art Director
w
praktyce

Aleksandra Krajewska
1 października - 12 listopada

Wypełnij i wyślij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Błędna nazwa
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Nie ma co się obrażać! Realia pracy art directora

Aleksandra Krajewska, Senior Art Director, opowiada o wygrywaniu przetargów, pracy z zespołem, dostrzeganiu potencjału oraz zazdrości w branży.

Wymagania przed kursem

1
Umiejętność obsługi Pakietu Adobe: Photoshop i Illustrator lub innego programu graficznego
  • Kursant powinien:
    • umieć płynnie posługiwać się programem graficznym, niezależnie od tego, z którego korzysta;
    • mieć dostęp do zaawansowanych opcji programu podczas trwania kursu.
2
Umiejętność korzystania i wyszukiwania referencji.
  • Kursant powinien umieć wyszukiwać i pobierać obrazy z baz typu Shutterstock lub Unsplash.