TWORZENIE MODELI 3D — kurs online dla tych, którzy chcą opanować tworzenie obiektów 3D | SKVOT

kurs online

TWORZENIE
MODELI 3D

Kurs projektowania i tworzenia modeli 3D do gier



Kurs dla tych, którzy chcą opanować tworzenie obiektów 3D i wykorzystać swoje umiejętności w branży graficznej, architektonicznej, gamedevie oraz w postprodukcji video
Czytaj więcej
Data
11.04.2023 - 18.07.2023
Czas trwania
15 lekcji online

W trakcie kursu zapoznasz się z najnowszymi trendami i zrozumiesz proces kreacji modeli 3D od “A” do “Z”

Żeby rozpocząć karierę jako grafik 3D, nie wystarczy być przygotowanym teoretycznie. Ta praca wymaga również umiejętności praktycznych. Kurs “Tworzenie modeli 3D” pomoże ci je rozwinąć. Z pomocą eksperta w tej dziedzinie, zapoznasz się z niezbędnymi programami (Blender, Painter i Unity) wykorzystywanymi w tworzeniu modeli 3D oraz nadasz życie i objętość postaciom i obiektom.

Nasi najlepsi studenci będą mieli możliwość, by podjąć współpracę z firmą Imponderabilia.dev, w ramach której uzyskają wsparcie w poszukiwaniu zatrudnienia w topowych firmach gamedevowych. Kursantom zostanie udzielony mentoring oraz wsparcie w zakresie stworzenia CV i portfolio.

CO ZYSKASZ DZIĘKI KURSOWI?

  • Portfolio

    Dzięki zajęciom praktycznym stworzysz swoje portfolio i dowiesz się, jak budować własną markę

  • Doświadczenie

    W trakcie zajęć zdobędziesz praktyczne umiejętności i poznasz niezbędne programy do tworzenia postaci i obiektów 3D

  • Pozycja w branży

    Dzięki kursowi dowiesz się, jak szybciej sprzedawać swoje pomysły i poznasz wskazówki, które pomogą ci zawalczyć o awans

Prowadzący

Lector's name

BARTŁOMIEJ WALENDZIAK

  • Były dyrektor artystyczny ECC Games oraz Noobz from Poland

  • Posiada 15-letnie doświadczenie jako grafik 3D

  • Stworzył obiekty i tekstury postaci wykorzystane w cinematicach “Cyberpunk 2077”, “Wiedźmin 2: Zabójcy królów” i “Wiedźmin 3: Dziki gon”

  • Stworzył tekstury do krótkometrażowych filmów: “Legendy Polskie: Smok”, “Legendy Polskie: Twardowsky”, “Legendy Polskie: Operacja Bazyliszek”

PROGRAM

  • 01

    11.04 wtorek 18:30 - 20:00

    Wprowadzenie do pracy w przestrzeni 3D w programie Blender

    • Omówienie interfejsu i sposobów nawigacji
    • Wyszukiwanie referencji i tworzenie kolekcji w PureRef
    • Setupowanie blueprintów w środowisku 3D
    • Blockout - Prototyp wykorzystujący bryły prymitywne: cube, sphere, cylinder
  • 02

    18.04 wtorek 18:30 - 20:00

    Modelowanie blenderze: podstawy

    • Zapoznanie się z najważniejszymi pojęciami (Vertex, Edge, Tris, Polygon, Ngon itd.)
    • Tryb Programu: Edit Mode - Podstawowe narzędzia i techniki modelowania (Snap, Edge Loop, Bevel, Extrude, Merge itd.)
  • 03

    25.04 wtorek 18:30 - 20:00

    Modelowanie Highpoly w Blenderze – część 1

    • Teoria topologii highpoly
    • Zaznajomienie się z modyfikatorami (Subdivision Surface, Mirror, Boolean, Solidify, itd.)
  • 04

    02.05 wtorek 18:30 - 20:00

    Modelowanie Highpoly w Blenderze – część 2

    • Praktyka czyni mistrza. Praca ze Sculpt mode
    • Modyfikator Cloth
    • Pomiary z wykorzystaniem: Viewport settings, Ruler, MeasureIt
  • 05

    09.05 wtorek 18:30 - 20:00

    Modelowanie w blenderze: Highpoly - część 3

    • Praktyczne wykorzystanie poznanych narzędzi na trudnych przypadkach topologicznych
    • Problemy i rozwiązania dla przykładowych siatek
  • 06

    16.05 wtorek 18:30 - 20:00

    Modelowanie Lowpoly w Blenderze

    • Teoria topologii lowpoly
    • Ćwiczenia z wykorzystaniem Checker deselect, Snap, Xdraw, Shap Edges, Reset Vector/Normal
  • 07

    23.05 wtorek 18:30 - 20:00

    UV

    • Przekształcanie mapowania
    • Czym jest UV?
    • UV są łatwe - case kostki i globusa
  • 08

    30.05 wtorek 18:30 - 20:00

    Baking (substance painter)

    • Omówienie rodzajów map
    • Przeprowadzadzenie procesu bakingu (Normal, World Space Normal, ID itd.)
  • 09

    06.06 wtorek 18:30 - 20:00

    Texturowanie w Substance Painter – część 1.

    • Omówienie interface’u programu
    • Analiza referencji pod kątem materiałów
    • Wprowadzenie do PBR, Layery
  • 10

    13.06 wtorek 18:30 - 20:00

    Texturowanie w Substance Painter – część 2.

    • Praktyczne ćwiczenia z Mask Builder
    • Projekcja Decali
    • Import własnych masek Anchor point
  • 11

    20.06 wtorek 18:30 - 20:00

    Texturowanie w Substance Painter - część 3

    • Ukrywanie seamów
    • Techniki zaawansowane: (Mirrored UV Island, Overlapped UV, Tilled UV)
    • Presety Exportu map wbudowanych i własnych
  • 12

    27.06 wtorek 18:30 - 20:00

    Eksport i import modelu i materiałów do Unity przy użyciu ACT

    • Zmiany skali i rotacji między programami
    • Hierarchia obiektów
    • Praca na przykładowej scenie gry
  • 13

    04.07 wtorek 18:30 - 20:00

    Umieszczanie assetu w grze

    • Użycie materiałów na obiekcie
    • Zarządzanie prefabami
    • Przypisywanie materiałów Collider (convex, concave)
  • 14

    11.07 wtorek 18:30 - 20:00

    Przygotowanie renderu do portfolio

    • Modyfikacja świateł w scenie przykładowej
    • Bądź świadomy efektu jaki wywołasz kolorem na odbiorcy
    • Postprodukcja renderu
  • 15

    18.07 wtorek 18:30 - 20:00

    Ścieżka kariery

    • CV vs Portfolio
    • Specjalizacje w zasięgu twojej ręki
    • Zarobki w branży
    • Źródła inspiracji i nowych trendów

Zapisz się na kurs

Zrób krok w stronę wymarzonej kariery i zapisz się na kurs

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych
Роботи студентів
Андрій Гусейнов.Курс 3D-художник. Старт в GameDev. SKVOT
Андрій Середа.Курс 3D-художник. Старт в GameDev. SKVOT
Андрій Четвер.Курс 3D-художник. Старт в GameDev. SKVOT
Мар'яна Федевич.Курс 3D-художник. Старт в GameDev. SKVOT