Nie ma niegrzecznych klientów – projektowanie z udziałem przedstawiciela marki
Rafał Jagielski Art Director we własnym studio Fumfel
W trakcie webinaru zrozumiesz obawy klientów i ich potrzeby. Otrzymasz wskazówki, jak unikać pułapek, które mogą prowadzić do nieporozumień i opóźnień w realizacji projektów oraz dowiesz się, dlaczego dotrzymywanie obietnic i terminów jest kluczowe dla budowania zaufania.

BEZPŁATNY WEBINAR
• Nie ma niegrzecznych klientów – są tylko tacy, którzy zaczęli się obawiać o projekt i Cię potrzebują.
• Jak zrozumieć prośby klienta i co zrobić, aby się z nim dogadać?
• Dlaczego utrzymywanie relacji jest podstawą dobrze zrealizowanego projektu?
• Dlaczego obietnice są ważne, nawet wtedy, gdy mamy wysłać maila o trzeciej w nocy?
28 listopada
-
18:00
Po webinarze
Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać oczekiwaniami i utrzymać wysoki poziom profesjonalizmu w relacjach z klientem.
Poznasz sposoby budowanie relacji z klientem.
Nauczysz się radzić sobie z klientami, którzy mogą wydawać się wymagający lub niezadowoleni.

Rafał Jagielski
- Pracował dla takich marek jak Canal+, PZPN, Legia Tenis, IKEA, Nike, Muzeum Powstania Warszawskiego, Black Red White, Enea, Interpadel
- Tworzył i rozwijał komunikację dla Muzeum Powstania Warszawskiego, oraz komunikację dla szwedzkiego brandu Sjern, za którą dostał wyróżnienie w polskim konkursie Polish Graphic Design Awards
- Jako fotograf sportowy dokumentował tenisowe osiągnięcia Huberta Hurkacza i współpracował z PZPN podczas meczu Polaków na Stadionie Narodowym
Zapisz się na webinar
Odkryj skuteczne strategie, które pozwolą ci stworzyć wizerunek marki.