KURS ONLINE

UX/UI DESIGN W GAMINGU

BARBARA OKRASA

UX/UI DESIGNER FLYING WILD HOG
8 STYCZNIA
28 LUTEGO

Naucz się projektowania interfejsów gier przyjaznych dla użytkowników i zwiększających satysfakcję z rozgrywki.

Na naszym praktycznym kursie poznasz specyfikę projektowania UX/UI w grach oraz nauczysz się,
jak przygotowywać interaktywne prototypy elementów interfejsu. Otrzymasz też cenne wskazówki pomocne podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko UX/UI Designera.



Nasi najlepsi studenci będą mieli możliwość, by podjąć współpracę z firmą Imponderabilia.dev, w ramach której uzyskają wsparcie w poszukiwaniu zatrudnienia w topowych firmach gamedevowych. Kursantom zostanie udzielony mentoring oraz wsparcie w zakresie stworzenia CV i portfolio.

Dowiedz się więcej
8 stycznia
28 lutego

O prowadzącej

Barbara Okrasa

UX/UI Designer, Flying Wild Hog
Ma 4-letnie doświadczenie
w pracy jako UX/UI Designer w branży gamingowej
Na co dzień zajmuje się m.in. projektowaniem wireframe’ów, interaktywnych prototypów, tworzeniem artystycznej koncepcji interfejsów, monitorowaniem jakości
oraz prowadzeniem dokumentacji projektów
W pracy skupia się przede wszystkim na projektowaniu przejrzystych, zrozumiałych
oraz konsekwentnych interfejsów.
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku Grafika i Malarstwo

PRACE WYKŁADOWCY

Ten kurs jest dla:

OSÓB, KTÓRE CHCĄ WEJŚĆ DO BRANŻY GAMEDEV Poznaj podstawy pracy UX/UI designera oraz terminologię związaną z tym stanowiskiem. Dowiedz się, jak wygląda tworzenie gier i opanuj narzędzia cyfrowe do projektowania interfejsów. Na kursie otrzymasz też wskazówki, które pomogą ci się przygotować do rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko UX/UI Designera.
PROJEKTANTÓW GRAFICZNYCH /
WEB DESIGNERÓW
Naucz się projektowania przyjaznych interfejsów, które wpływają na satysfakcję z rozgrywki. Poznaj możliwości Figmy oraz terminy używane przez projektantów. Zacznij tworzyć prototypy i przeprowadzaj playtesty podczas procesu projektowego.
OSÓB ZWIĄZANYCH
Z BRANŻĄ GAMEDEV, KTÓRE CHCĄ ZACZĄĆ PROJEKTOWANIE INTERFEJSÓW
Zrozum rolę UX/UI Designera w procesie projektowania gier oraz naucz się wykorzystywać cyfrowe narzędzia, ułatwiające pracę. Podczas kursu zostaniesz wprowadzony w podstawy projektowania interfejsów oraz poznasz specjalistyczne słownictwo używane w branży.

program

Co zyskasz po kursie?

Portfolio
Praktyczne warsztaty oraz zadania domowe sprawią, że w portfolio umieścisz spójny wizualnie projekt jednego flow z gry, który zwiększy twoją atrakcyjność na rynku pracy.
Rozwój zawodowy
Dzięki regularnemu kontaktowi z wykładowcą poznasz lepiej pracę UX/UI Designera oraz będziesz mieć okazję zadać pytania osobie z dużym doświadczeniem w branży gamedev. Dowiesz się też więcej o ścieżce kariery oraz gdzie zdobywać zlecenia.
Przydatne narzędzia
Nauczysz się obsługi Figmy – narzędzia do projektowania interfejsów, które jest powszechnie wykorzystywane w branży gamedev.

Format nauki

Weź udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji kiedy tylko chcesz, rozmawiaj z prowadzącym na Discordzie i wymieniaj doświadczenia z innymi uczestnikami kursu.

Potrzebne materiały znajdziesz na Google Classroom, a co więcej – będziesz mieć dożywotni dostęp do wszystkich kanałów komunikacji.

W ramach kursu przygotowaliśmy dla ciebie wykłady teoretyczne, rozwijające warsztaty oraz wiele zadań domowych, które pozwolą ci sprawdzić zdobyte umiejętności w praktyce. Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat uczestnictwa lub dyplom Skvota.

Wymagania

Dowiedz się więcej
8 stycznia
28 lutego
Wypełnij formularz i dowiedz się więcej o kursie
Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.