IDENTYFIKACJA WIZUALNA MARKI OD PODSTAW — kurs online, podczas którego zrozumiesz, czym jest branding i jak tworzyć identyfikację wizualną marki | SKVOT

Identyfikacja wizualna marki od podstaw

Rafał Jagielski Art Director w Fumfel

13 zajęć na żywo, 7 tygodni
17 stycznia
28 lutego

Twórz kompleksowe tożsamości wizualne marek i projektuj elementy graficzne, które oddają ich charakter oraz wartości.

Branding jest kluczowy w kontekście budowania świadomości marki wśród odbiorców. Podczas kursu zrozumiesz, czym tak naprawdę jest identyfikacja wizualna, jak ją tworzyć i dlaczego odgrywa tak istotną rolę w funkcjonowaniu świadomych brandów. Poznaj techniki, z którymi twoje projekty nabiorą charakteru i będą odzwierciedlać wartości marki.

poniedziałki i środy
18:00 - 19:30

Dowiedz się więcej
17 stycznia
28 lutego

O wykładowcy

Rafał Jagielski

Art Director w Fumfel
Ma 11-letnie doświadczenie w branży reklamowej
Pracował dla topowych agencji reklamowych: Saatchi & Saatchi, McCann, K2, Havas
W jego portfolio znajdują się projekty dla marek takich jak: Canal+, PZPN, IKEA, Nike, Muzeum Powstania Warszawskiego, Black Red White, Enea

TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JEŚLI JESTEŚ...

JESTEŚ JUNIOR GRAPHIC DESIGNEREM Na kursie poznasz podstawowe elementy budowy tożsamości wizualnej zgodnej z charakterem klienta. Dowiesz się więcej o brandingu oraz jego roli w rozwoju firmy i otrzymasz cenne wskazówki pomocne podczas projektowania identyfikacji wizualnej.
JUNIOR MARKETEREM LUB SOCIAL MEDIA MANAGEREM Dowiesz się, jak tworzyć lub modyfikować poszczególne elementy identyfikacji wizualnej i poznasz możliwości oprogramowania graficznego. Staniesz się również wartościowym partnerem do rozmowy z grafikami, dzięki czemu lepiej zrozumiesz ich pracę i będziesz bardziej świadomy działań, jakie wykonują.

NARZĘDZIA

1. Adobe Illustrator - dla chętnych
2. Figma - program wymagany
3. Adobe Photoshop - dla chętnych

program

PRACE LEKTORA

Co zyskasz po kursie?

Opanujesz szereg narzędzi, które są przydatne podczas projektowania identyfikacji wizualnej: Adobe Illustrator, Figma, Adobe Photoshop. Dzięki temu twoje projekty będą jeszcze lepsze.
Dowiesz się, jak tworzyć spójne materiały graficzne zgodne z wartościami marek. Poprawisz też doświadczenia użytkowników poprzez lepsze zrozumienie ich potrzeb.
Dzięki praktycznym ćwiczeniom i projektom, realizowanym w trakcie zajęć, stworzysz projekt, który wzbogaci twoje portfolio i pomoże ci zdobywać nowe, dobrze płatne zlecenia.

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym dla siebie momencie, rozmawiaj na Discordzie z prowadzącym i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu. Wszystkie potrzebne materiały będą znajdować się na Google Classroom – zyskasz dożywotni dostęp do tych treści!

Dowiedz się więcej
17 stycznia
28 lutego
Wypełnij formularz, aby uzyskać więcej szczegółów o kursie i jego cenie.
Pole obowiązkowe