3DS MAX - MODELOWANIE I WIZUALIZACJE ARCHITEKTONICZNE — kurs online dla tych, którzy chcą nauczyć się wykorzystywać w praktyce możliwości Autodesk 3ds Max oraz tworzyć projekty, które zachwycają swoją szczegółowością | SKVOT

3DS MAX - MODELOWANIE I WIZUALIZACJE ARCHITEKTONICZNE

Weź udział w praktycznym kursie wizualizacji wnętrz, na którym poznasz narzędzia programu Autodesk 3DS Max. Dowiesz się, jak nakładać tekstury, dostosowywać balans cieni oraz tworzyć trójwymiarowe obiekty. Nauczysz się też postprodukcji, wyceny projektów oraz współpracy z klientami.
Lector
Czytaj więcej
Data:
9 stycznia – 19 marca 2024
Czas trwania:
10 tygodni
21 zajęć

Wizualizacja wnętrz to proces, który wymaga nie tylko wyobraźni przestrzennej, ale również umiejętności technicznych. Na naszym kursie dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać możliwości programu Autodesk 3ds Max i tworzyć projekty, które zachwycają swoją szczegółowością oraz spełniają oczekiwania klientów.

Weź udział w kursie, na którym poznasz podstawowe elementy modelowania poszczególnych pomieszczeń. Opanuj też technikę teksturowania, eksportowania formatów, ustawiania ostrości i kamer oraz zasady związane z poprawną ekspozycją projektu.

Oprócz aspektów technicznych poruszymy też kwestie wyróżnienia się na tle konkurencji, wyceny projektów oraz współpracy z klientami. Będziesz również płynnie korzystać z możliwości Autodesk 3ds Max i stworzysz pierwszy projekt do portfolio.

Dla kogo?

  • POCZĄTKUJĄCY I PRAKTYKUJĄCY PROJEKTANCI WNĘTRZ

    Przekuj doświadczenie w pracy z rysunkiem na samodzielne wykonywanie wizualizacji obiektów architektonicznych. Odśwież umiejętności pracy z Autodesk 3ds Max i docieraj ze swoją pracą do nowych klientów.

  • POCZĄTKUJĄCY GRAFICY 3D

    Poznaj metody tworzenia realistycznych i zaawansowanych efektów wizualnych w Autodesk 3ds Max, Adobe Photoshop i Marvelous Designer 12. Zdobądź doświadczenie w projektowaniu i stwórz pierwszą pracę do portfolio. Popraw umiejętność komunikacji z klientem i poznaj metody prezentacji gotowych projektów.

Poznaj prowadzącego:

Piotr Kostyła

CG Artist & Architect

  • Grafik 3D z 10-letnim doświadczeniem, który na co dzień tworzy wizualizacje dla architektów

  • Współpracuje z firmą BSH Hausgeräte (Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH)

  • Jego projekt „Winter Garden” został wybrany przez portal Poliigon.com najlepszym renderem kwietnia 2022

  • Portal RebusFarm wybrał go artystą maja 2022 roku

Portfolio

PROGRAM

  • 01

    Podstawy 3ds MAX

    • Interfejs i organizacja przestrzeni roboczej
    • skróty klawiaturowe, skrypty, pluginy
    • Import plików, praca na layoutach
    • Splines, podstawowe bryły i poruszanie obiektów (pivoty, obracanie, skalowanie)
    • Grupowanie, kopiowanie
  • 02

    Modelowanie mieszkania na podstawie zaimportowanego rzutu

    • Import i skalowanie rzutu mieszkania
    • Modelowanie konstrukcji mieszkania – kilka sposobów
    • Modelowanie sufitu i podłóg (modelowanie podłogi przy pomocy floor generator)
  • 03

    Modelowanie drzwi i okien

    • Modelowanie drzwi i okien i parapetów
    • Rozmieszczenie modeli w odpowiednich miejscach
    • Zaprezentowanie możliwości użycia skryptów/pluginów do modelowania okien i drzwi
  • 04

    Salon i kuchnia – modelowanie cz. 1

    • Modelowanie kuchni
    • Modelowanie stołu i krzeseł
  • 05

    Salon i kuchnia – modelowanie cz. 2

    • Modelowanie kanapy
    • Modelowanie poduszek
    • Modelowanie stolika i szafek
  • 06

    Salon i kuchnia – modelowanie cz. 3

    • Modelowanie dywanu
    • Modelowanie opraw oświetleniowych/lamp
  • 07

    Sypialnia – modelowanie cz. 1

    • Modelowanie mebli
    • Modelowanie opraw
  • 08

    Sypialnia – modelowanie cz. 2

    • Modelowanie łóżka
    • Modelowanie kołdry i poduszek przy pomocy Marvelous Designer 12
  • 09

    Łazienka – modelowanie

    • Modelowanie płytek
    • Modelowanie mebli
    • Modelowanie luster i opraw
  • 10

    Dodatki – modelowanie

    • Modelowanie zasłon, firanek i żaluzji
    • Modelowanie dodatków do wyposażenia oraz otoczenia na zewnątrz (rośliny, ozdoby, książki itp.)
  • 11

    Sesja Q&A

  • 12

    Kamery

    • Tworzenie kamer w Corona Renderer
    • Ustawienia kamer – zagadnienia z zakresu fotografii
    • Ustawienia ujęć pod rendery – omówienie kompozycji, prezentacja przykładów, a także porównanie dobrych i złych kadrów
  • 13

    Global illumination, czyli światło podstawowe – Corona Sun&Sky, HDRI

    • Praca ze światłem na „białej scenie” (model bez nadanych materiałów) z wykorzystanie renderowania Corona Interactive. Zmiany ustawień w Coronie Interactive (tone maping)
    • Prezentacja działania oraz ustawień Corona Sun&Sky
    • Prezentacja działania, ustawień oraz HDRI
  • 14

    Światła dodatkowe – Corona Lights

    • Prezentacja rodzajów świateł dodatkowych – corona light
    • Włączanie i wyłączanie świateł
    • Wykorzystanie świateł dodatkowych w naszej scenie (oprawy, podświetlenie blatu kuchennego)
    • Wykonanie białych renderów z dodatkowymi światłami
  • 15

    Podstawowe materiały Corona Renderer – teoria i przykłady

    • Podstawy tworzenia materiałów w Corona Renderer – prezentacja przykładów
    • Rodzaje materiałów – prezentacja najbardziej przydatnych przykładów
    • Slate Material Editor – ustawienia interfejsu
    • Prezentacja biblioteki materiałów Corony oraz stron z gotowymi materiałami do pobrania
  • 16

    Zaawansowane materiały Corona Renderer i sposoby teksturowania – teoria i przykłady

    • Tworzenie bardziej zaawansowanych materiałów w Corona Renderer – prezentacja przykładów
    • Sposoby teksturowania modeli
  • 17

    Nadawanie materiałów na nasz model

    • Tworzenie tekstur modelu
    • Teksturowanie modeli
    • Dopracowanie materiałów oraz oświetlenia w teksturowanej scenie przy pomocy podglądu
  • 18

    Renderowanie

    • Różnice między Corona Interactive Render a Corona Render
    • Ustawienia renderowania – rozdzielczość, noise level, denoiser, render elements
    • Corona LightMix
    • Tips & Tricks
    • Przygotowanie podglądów renderów – rendery w małej rozdzielczości oraz wprowadzenie ewentualnych korekt
    • Wypuszczenie finalnych RAW renders
  • 19

    Sesja Q&A

  • 20

    Postprodukcja

    • Postprodukcja w PS na podstawie wygenerowanych kanałów z Corony
    • Wstawianie postaci w PS
    • Dodatkowe efekty – wyostrzanie, winieta, rozmycie itp
    • Eksport finalnych renderów
  • 21

    Branżowe know-how

    • Jak wybić się z tłumu?
    • Wycena projektu
    • Dobre praktyki – podpisywanie umowy, zaliczka, korekty, deadline
  • WYMAGANIA PROGRAMOWE

    • 3ds max 2022
    • Corona Renderer 9
    • Photoshop 2024
    • Marvelous Designer 12

Zapisz się na kurs

Wypełnij formularz, aby poznać więcej szczegółów i zapisać się na kurs.

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.