Level Design

Łukasz Maj Principal Level Designer w Crytek

23 zajęcia, 13 tygodni
05 grudnia
29 lutego

Wciągająca rozgrywka to nie tylko dobrze napisany scenariusz, ale również wizualne doznania gracza. Naucz się level designu i zacznij tworzyć ujmujące i przyciągające ciekawością światy, do których chętnie będą powracali gracze.

Opanuj sztukę przekładania wizji projektu na grywalną przestrzeń i wpływaj na proces tworzenia leveli od prototypu aż po finalną wersję.
Poznaj silnik Unreal Engine 5 i wejdź do świata gameDev jako level designer.
Na naszym praktycznym kursie zdobędziesz zarówno wiedzę techniczną na temat planowania pracy i tworzenia interaktywnych map, jak i wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii gracza.

Dowiedz się więcej
05 grudnia
29 lutego

O wykładowcy

Łukasz Maj

Principal Level Designer w Crytek
Pracował między innymi nad: Cyberpunk 2077, Wiedźmin 3: Serce z kamienia, Wiedźmin 3: Dziki gon, Dead Island: Riptide, Afterfall: Insanity i Cargo 3.
Zajmował się projektowaniem i tworzeniem leveli na każdym etapie dla takich firm jak: Techland, CD Projekt i Reikon Games
Ma ponad 10 lat doświadczenia w branży gamedev

TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JESLI JESTEŚ...

ASPIRUJĄCYM GAME DEVELOPEREM LUB DESIGNEREM Opanujesz Unreal Engine 5, dzięki czemu znacząco rozbudujesz swoje portfolio o nowe umiejętności i profesjonalne projekty. Zdobędziesz praktyczną wiedzę z teorii level designu oraz doświadczysz pracy w zespole gamingowym.
GAME DESIGNEREM Zdobędziesz praktyczną wiedzę, którą wykorzystasz w pracy oraz przy tworzeniu projektu końcowego. Nabierzesz praktyki w używaniu silnika Unreal Engine 5, dzięki czemu z łatwością będziesz planował swoje zadania przy tworzeniu interakcji z graczem.
LEVEL ARTYSTĄ Opanujesz nowe narzędzie – Unreal Engine 5, dzięki któremu potrafisz tworzyć mapy i elementy 3D. Zyskasz wiedzę, którą praktycznie wykorzystasz w pracy z level designerem i innymi członkami zespołu. Poznasz konstrukcję poziomów i gameplay’u od strony zarówno wizualnej, jak i technicznej.

PRACE LEKTORA

Co zyskasz po kursie?

Wiedzę na temat planowania gameplay’u Nauczysz się planować rozgrywkę w taki sposób, aby gracz czerpał z niej jak najwięcej. Poznasz dobre praktyki level designu i będziesz umiał zastosować je w swojej pracy.
Umiejętności implementacji gameplay’u Opanujesz implementację celu gracza, obiektów interaktywnych czy interakcji gracz – otoczenie. Poznasz to zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.
Poznasz psychologię gracza Dowiesz się, na co gracz zwraca swoją uwagę podczas rozgrywki oraz jak to na niego oddziałuje. Poznasz typy graczy oraz ich style grania, dzięki czemu stworzysz przestrzeń, która wpływa na emocje oraz zachowanie.

program

Sprzęt

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym dla Ciebie momencie, rozmawiaj na Discordzie z prowadzącym i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu.

Wszystkie potrzebne materiały będą znajdować się na platformie Google Classroom, dostęp do której będziesz miał nawet po ukończeniu kursu. W trakcie nauki czekają cię nie tylko ćwiczenia, ale również wykłady, warsztaty i panele. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w kursie, a na wybitnych studentów czekają dyplomy!

Dowiedz się więcej
05 GRUDNIA
29 LUTEGO
Zapisz się na kurs lub zadaj nam pytanie
Pole obowiązkowe