Tworzenie Marki Modowej | Kurs Online z Ekspertem | Strategia i Praktyka | SKVOT

Tworzenie marki
modowej

> Dorota Sajewicz
ex-vice CEO w RISK
made in Warsaw
12 zajęć z
praktycznymi
warsztatami
ZOBACZ WIĘCEJ
4 grudnia – 29 stycznia
photo

Dorota Sajewicz

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów, m.in. Coffeeheaven, Timex Polska i Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych
hero photo
Od 2015 do 2018 roku zajmowała stanowisko vice CEO w RISK made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy marki i wzrost sprzedaży
hero photo
Współpracowała z markami: PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
hero photo
W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów
hero photo
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów, m.in. Coffeeheaven, Timex Polska i Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych
hero photo
Od 2015 do 2018 roku zajmowała stanowisko vice CEO w RISK made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy marki i wzrost sprzedaży
hero photo
Współpracowała z markami: PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
hero photo
W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów
hero photo

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli:

/ 1

Zajmujesz się projektowaniem mody

Poznasz wszystkie etapy tworzenia marki modowej, co wykorzystasz przy tworzeniu własnego brandu. Zidentyfikujesz potrzeby i oczekiwania rynku, stworzysz strategię sprzedaży, dowiesz się, jak nie przegapić zmian i elastycznie na nie reagować.
/ 2

Prowadzisz biznes w branży modowej

Poszerzysz wiedzę z zakresu skutecznych strategii budowania rozpoznawalności i komunikacji z klientami. Poznasz różne sposoby segmentacji rynku. Dowiesz się, jak zarządzać produkcją i dostosujesz swoje produkty do potrzeb klientów.
/ 3

Masz wykształcenie modowe lub pasjonujesz się tą tematyką

Zdobędziesz pewność siebie oraz niezbędną wiedzę i narzędzia do zbudowania rentownego biznesu. Stworzysz tożsamość marki i zaprojektujesz kolekcje zgodnie z wymaganiami rynku.
/ 1

Zajmujesz się projektowaniem mody

Poznasz wszystkie etapy tworzenia marki modowej, co wykorzystasz przy tworzeniu własnego brandu. Zidentyfikujesz potrzeby i oczekiwania rynku, stworzysz strategię sprzedaży, dowiesz się, jak nie przegapić zmian i elastycznie na nie reagować.
/ 2

Prowadzisz biznes w branży modowej

Poszerzysz wiedzę z zakresu skutecznych strategii budowania rozpoznawalności i komunikacji z klientami. Poznasz różne sposoby segmentacji rynku. Dowiesz się, jak zarządzać produkcją i dostosujesz swoje produkty do potrzeb klientów.
/ 3

Masz wykształcenie modowe lub pasjonujesz się tą tematyką

Zdobędziesz pewność siebie oraz niezbędną wiedzę i narzędzia do zbudowania rentownego biznesu. Stworzysz tożsamość marki i zaprojektujesz kolekcje zgodnie z wymaganiami rynku.

PROGRAM

1
O TRANSFORMACJI RYNKU MODOWEGO – GDZIE JESTEŚMY DZIŚ?
4.12.2024 /
18:00-19:30
  • Dlaczego chcesz prowadzić markę modową?
  • Dynamika obecnego rynku modowego oraz geneza zmian
  • Dane rynkowe – gdzie jesteśmy teraz?
  • Projektant a przedsiębiorca – wdrożenie do świata biznesu
  • Analiza mocnych i słabych stron – rozwój zespołu, rola lidera
2
MARKA I JEJ DNA – WIZJA, MISJA, HISTORIA MARKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA
9.12.2024 /
18:00-19:30
  • Od logo i nazwy po budowanie wyrazistości marki
  • „Dlaczego?” marki, czyli formułowanie misji bazując na teorii Simona Sineka
  • Skupienie na intencji
  • Historia marki
  • Klient, rynek
  • Wdrożenie modelu value creation plan
3
STYL I KONCEPCJA PRODUKTU CZYLI ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
11.12.2024 /
18:00-19:30
  • Jak pozycjonować swój produkt i markę na rynku?
  • Inspiracje – gdzie ich szukać?
  • Charakter marki i produktu. Czym się wyróżnić na rynku?
    • Dlaczego twój produkt musi być spójny z historią, mieć osobowość i co to oznacza?
    • Zrównoważony rozwój
4
PLANOWANIE: OD POMYSŁU, PRZEZ KREACJĘ DO PRODUKCJI. PARTNERZY W PROCESIE
16.12.2024 /
18:00-19:30
  • Cykl życia firmy do czasu launchu kolekcji – planowanie rytmu i etapy działań
  • Dynamika projekt planu – praca od wizji do gotowej produkcji
    • - Etap kreatywny
    • - Etap technologiczny
  • Cykl pracy – jak opanować różne etapy pracy twórczej w tym samym czasie?
  • Praca zespołowa. 2-3 kolekcje na raz
  • Kto jest twoim partnerem? Jak współpracować?
5
PLANOWANIE PORTFOLIO PRODUKTOWEGO, CEN ORAZ OBLICZANIE MARŻY
18.12.2024 /
18:00-19:30
  • Zakres portfolio – co i dlaczego się tu znajduje?
    • - Nazwa, misja, historia marki
    • - Produkt i cena
    • - Research rynku
    • - Plan marketingowy
    • - Biznesplan
6
PLANOWANIE FINANSOWE – USTALANIE CENY ORAZ FORMY I METODY FINANSOWANIA ZEWNĘTRZNEGO
8.01.2025 /
18:00-19:30
  • Psychologia ceny
  • Metody finansowania:
    • - Rodzaje inwestorów i firm inwestycyjnych
    • - Finansowanie dłużne
    • - Crowdfunding
7
BUDŻETOWANIE – ZASADY P&L, CASH FLOW, CYKL KONWERSJI GOTÓWKI W BRANŻY MODOWEJ
13.01.2025 /
18:00-19:30
  • Znaczenie gotówki a cykl produkcji/sprzedaży produktów w modzie
  • Szablony do planowania finansowego
8
WDROŻENIE NA RYNEK CZ. 1: LEJEK MARKETINGOWY I SOCIAL MEDIA
15.01.2025 /
18:00-19:30
  • Kampania – historia, zdjęcia, współpraca z prawami do wizerunku, prawami autorskimi
  • Różne drogi podejścia do komunikacji i marketingu
  • Sesje zdjęciowe
9
WDROŻENIE NA RYNEK CZ. 2
20.01.2025 /
18:00-19:30
  • Modele sprzedaży – e-commerce
  • Wdrożenie kolekcji
  • Visual merchandising oraz storytelling
  • Case sudy e-commerce
10
ZWIĘKSZENIE KONWERSJI POPRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
22.01.2025 /
18:00-19:30
  • Identyfikacja klientów i budowanie relacji
  • Budowanie lojalność wobec marki
  • Praktyczne case study – wyjście z kryzysu dzięki społeczności
  • Waga społeczności
11
ROZWÓJ MARKI
27.01.2025 /
18:00-19:30
  • Dylematy związane z rozwojem i jak je przezwyciężyć
  • Staranna współpraca może napędzać rozwój marki
  • Skalowanie działalności – główne wyzwania
12
PREZENTACJA BIZNESPLANÓW
29.01.2025 /
18:00-19:30
  • Przedstawienie i założeń na pierwsze 100 dni działalności marki
  • Dyskusja

cały program

Tematy, które poruszymy na kursie:

photo
DNA marki
Dowiesz się, czym ono jest, zrozumiesz, jak dbać o CSR (corporate social responsibility) i prowadzić spójne działania brandowe związane z akcjami społecznymi, ekologią oraz budowaniem relacji z klientami.
photo
Biznesplan
Poznasz proces tworzenia marki modowej – od pomysłu po zorganizowanie produkcji i dystrybucję towarów. Wykorzystasz kreatywność do przyciągania potencjalnych partnerów biznesowych i dostawców oraz nauczysz się z nimi efektywnie komunikować.
photo
Strategię kampanii
Skutecznie zaplanujesz działania, które są kluczowe dla budowania rozpoznawalności marki. Dowiesz się, jak wygląda przygotowanie kampanii reklamowych. Wykorzystasz działania marketingowe i PR przy tworzeniu strategii promocji marki oraz produktów.
photo
DNA marki
Dowiesz się, czym ono jest, zrozumiesz, jak dbać o CSR (corporate social responsibility) i prowadzić spójne działania brandowe związane z akcjami społecznymi, ekologią oraz budowaniem relacji z klientami.
 
photo
Biznesplan
Poznasz proces tworzenia marki modowej – od pomysłu po zorganizowanie produkcji i dystrybucję towarów. Wykorzystasz kreatywność do przyciągania potencjalnych partnerów biznesowych i dostawców oraz nauczysz się z nimi efektywnie komunikować.
photo
Strategię kampanii
Skutecznie zaplanujesz działania, które są kluczowe dla budowania rozpoznawalności marki. Dowiesz się, jak wygląda przygotowanie kampanii reklamowych. Wykorzystasz działania marketingowe i PR przy tworzeniu strategii promocji marki oraz produktów.

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI

Magdalena Tulej
absolwentka studiów modowych

„Rewelacyjny kurs. Cieszę się, że trafiłam na niego, a stało się to zupełnie przypadkiem. Ogrom wiedzy, niejednokrotnie wymagającej czasu do przeprocesowania. [...] Dorota to wspaniała prowadząca, widać, że ma dogłębną wiedzę w temacie popartą doświadczeniem. To była czysta przyjemność, aby jej słuchać i chłonąć wiedzę. Bardzo mi przykro, że to już koniec tego kursu. Nie moglibyście pomyśleć nad jakąś częścią drugą? :D Wielkie dzięki za tą niesamowitą przygodę.”

Piotr Jarmowski
„Kurs oceniam pozytywnie, wiedza bardzo wartościowa, prace domowe bardzo pomocne.”

Anna Chudy
właścicielka marki modowej

„Plusy kursu to możliwość odtworzenia go później, możliwość zadawania pytań w trakcie kursu. Zostało poruszonych dużo zagadnień, o których nie miałam pojęcia. [...]. Cały kurs scementował moją dotychczasową wiedzę, więc oceniam to jako dobrą inwestycję.”

Michalina Ryznar
„Dorota jest moją mentorką, zawsze była z nami w kontakcie, jestem zachwycona, kurs jest świetnie merytorycznie przygotowany. Zyskałam dużą ilość wartościowej wiedzy, która mi ogromnie pomogła. Dorota potrafiła przekazać wiedzę, która była mi znana w nowy, inspirujący sposób.”

Tworzenie
marki
modowej

kurs online na żywo
4 grudnia – 29 stycznia 2025

Wypełnij i wyślij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Błędna nazwa
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.