Tworzenie marki modowej online kurs — pełny cykl tworzenia marki modowej | SKVOT

Tworzenie marki
modowej

> Dorota Sajewicz
ex vice-CEO w RISK
made in Warsaw
12 zajęć z
praktycznymi
warsztatami
Sprawdź szczegóły
16 maja – 02 lipca
photo

Dorota Sajewicz

Ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów, m.in. Coffeeheaven, Timex Polska czy Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych
hero photo
Od 2015 r. do 2018 r. – vice CEO w RISK made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy marki i wzrost sprzedaży
hero photo
Współpracowała z markami: PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
hero photo
W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów
hero photo
Ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów, m.in. Coffeeheaven, Timex Polska czy Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych
hero photo
Od 2015 r. do 2018 r. – vice CEO w RISK made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy marki i wzrost sprzedaży
hero photo
Współpracowała z markami: PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem
hero photo
W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów
hero photo

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli jesteś:

/ 1
Projektantką / projektantem mody
Poznasz wszystkie etapy tworzenia marki modowej, co wykorzystasz przy tworzeniu własnego brandu. Zidentyfikujesz potrzeby i oczekiwania rynku, stworzysz strategię sprzedaży, dowiesz się, jak zachować uważność na zmiany i elastycznie na nie reagować.
/ 2
Przedsiębiorczynią / przesiębiorcą z branży modowej
Poszerzysz swoją wiedzę z zakresu skutecznych strategii budowania rozpoznawalności i komunikacji z klientami. Poznasz różne sposoby segmentacji rynku. Dowiesz się, jak zarządzać produkcją i dostosujesz swoje produkty do potrzeb klientów.
/ 3
Absolwentką / absolwentem studiów modowych lub pasjonatką / pasjonatem
Zdobędziesz pewność siebie oraz niezbędną wiedzę i narzędzia do zbudowania rentownego biznesu. Stworzysz tożsamość marki i zaprojektujesz kolekcje zgodnie z wymaganiami rynku. Skuteczne zarządzanie oraz wykorzystanie nowych możliwości rozwoju nie będzie trudnością.
/ 1
Projektantką / projektantem mody
Poznasz wszystkie etapy tworzenia marki modowej, co wykorzystasz przy tworzeniu własnego brandu. Zidentyfikujesz potrzeby i oczekiwania rynku, stworzysz strategię sprzedaży, dowiesz się, jak zachować uważność na zmiany i elastycznie na nie reagować.
/ 2
Przedsiębiorczynią / przesiębiorcą z branży modowej
Poszerzysz swoją wiedzę z zakresu skutecznych strategii budowania rozpoznawalności i komunikacji z klientami. Poznasz różne sposoby segmentacji rynku. Dowiesz się, jak zarządzać produkcją i dostosujesz swoje produkty do potrzeb klientów.
/ 3
Absolwentką / absolwentem studiów modowych lub pasjonatką / pasjonatem
Zdobędziesz pewność siebie oraz niezbędną wiedzę i narzędzia do zbudowania rentownego biznesu. Stworzysz tożsamość marki i zaprojektujesz kolekcje zgodnie z wymaganiami rynku. Skuteczne zarządzanie oraz wykorzystanie nowych możliwości rozwoju nie będzie trudnością.

PROGRAM

1
O TRANSFORMACJI RYNKU MODOWEGO – GDZIE JESTEŚMY DZIŚ?
16.05.2024 /
18.00 - 20.00
  • Dlaczego chcesz prowadzić markę modową?
  • Dynamika obecnego rynku modowego oraz geneza zmian
  • Dane rynkowe – gdzie jesteśmy teraz?
  • Projektant a przedsiębiorca – wdrożenie do świata biznesu
  • Analiza mocnych i słabych stron – rozwój zespołu, rola lidera
2
MARKA I JEJ DNA – WIZJA, MISJA, HISTORIA MARKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA
21.05.2024 /
18.00 - 20.00
  • Od logo i nazwy po budowanie wyrazistości marki
  • „Dlaczego?” marki, czyli formułowanie misji bazując na teorii Simona Sineka
  • Skupienie na intencji
  • Historia marki
  • Klient, rynek
  • Wdrożenie modelu value creation plan
3
STYL I KONCEPCJA PRODUKTU CZYLI ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
23.05.2024 /
18.00 - 20.00
  • Jak pozycjonować swój produkt i markę na rynku?
  • Inspiracje – gdzie ich szukać?
  • Charakter marki i produktu. Czym się wyróżnić na rynku?
  • Dlaczego twój produkt musi być spójny z historią, mieć osobowość i co to oznacza?
  • Zrównoważony rozwój
4
PLANOWANIE: OD POMYSŁU, PRZEZ KREACJĘ DO PRODUKCJI. PARTNERZY W PROCESIE
28.05.2024 /
18.00 - 20.00
  • Cykl życia firmy do czasu launchu kolekcji – planowanie rytmu i etapy działań
  • Dynamika projekt planu – praca od wizji do gotowej produkcji
    • - Etap kreatywny
    • - Etap technologiczny
  • Cykl pracy – jak opanować różne etapy pracy twórczej w tym samym czasie?
  • Praca zespołowa. 2-3 kolekcje na raz
  • Kto jest twoim partnerem? Jak współpracować?
5
PLANOWANIE PORTFOLIO PRODUKTOWEGO, CEN ORAZ OBLICZANIE MARŻY
4.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Zakres portfolio – co i dlaczego się tu znajduje?
    • - Nazwa, misja, historia marki
    • - Produkt i cena
    • - Research rynku
    • - Plan marketingowy
    • - Biznesplan
6
PLANOWANIE FINANSOWE – USTALANIE CENY ORAZ FORMY I METODY FINANSOWANIA ZEWNĘTRZNEGO
6.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Psychologia ceny
  • Metody finansowania:
    • - Rodzaje inwestorów i firm inwestycyjnych
    • - Finansowanie dłużne
    • - Crowdfunding
7
BUDŻETOWANIE – ZASADY P&L, CASH FLOW, CYKL KONWERSJI GOTÓWKI W BRANŻY MODOWEJ
11.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Znaczenie gotówki a cykl produkcji/sprzedaży produktów w modzie
  • Szablony do planowania finansowego
8
WDROŻENIE NA RYNEK CZ. 1: LEJEK MARKETINGOWY I SOCIAL MEDIA
18.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Kampania – historia, zdjęcia, współpraca z prawami do wizerunku, prawami autorskimi
  • Różne drogi podejścia do komunikacji i marketingu
  • Sesje zdjęciowe
9
WDROŻENIE NA RYNEK CZ. 2
20.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Modele sprzedaży – e-commerce
  • Wdrożenie kolekcji
  • Visual merchandising oraz storytelling
  • Case sudy e-commerce
10
ZWIĘKSZENIE KONWERSJI POPRZEZ BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
25.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Identyfikacja klientów i budowanie relacji
  • Budowanie lojalność wobec marki
  • Praktyczne case study – wyjście z kryzysu dzięki społeczności
  • Waga społeczności
11
ROZWÓJ MARKI
27.06.2024 /
18.00 - 20.00
  • Dylematy związane z rozwojem i jak je przezwyciężyć
  • Staranna współpraca może napędzać rozwój marki
  • Skalowanie działalności – główne wyzwania
12
PREZENTACJA BIZNESPLANÓW
2.07.2024 /
18.00 - 20.00
  • Przedstawienie i założeń na pierwsze 100 dni działalności marki
  • Dyskusja

cały program

Co zyskasz po kursie?

photo
DNA marki -
Dowiesz się czym ono jest. Zrozumiesz jak dbać o CSR i jak prowadzić spójne działania bandowe związane z akcjami społecznymi, ekologią i budowaniem relacji z klientami.
photo
Biznesplan -
Poznasz proces tworzenia marki modowej – od pomysłu po zorganizowanie produkcji i dystrybucję towarów. Wykorzystasz kreatywność do przyciągania potencjalnych partnerów biznesowych i dostawców oraz nauczysz się z nimi efektywnie komunikować.
photo
Strategię kampanii -
Skutecznie zaplanujesz działania, które są kluczowe dla budowania rozpoznawalności marki. Poznasz kampanie marketingowe i procesy przygotowania do nich. Wykorzystasz działania marketingowe i PR przy tworzeniu strategii promocji marki oraz produktów.
photo
DNA marki -
Dowiesz się czym ono jest. Zrozumiesz jak dbać o CSR i jak prowadzić spójne działania bandowe związane z akcjami społecznymi, ekologią i budowaniem relacji z klientami.
photo
Biznesplan -
Poznasz proces tworzenia marki modowej – od pomysłu po zorganizowanie produkcji i dystrybucję towarów. Wykorzystasz kreatywność do przyciągania potencjalnych partnerów biznesowych i dostawców oraz nauczysz się z nimi efektywnie komunikować.
photo
Strategię kampanii -
Skutecznie zaplanujesz działania, które są kluczowe dla budowania rozpoznawalności marki. Poznasz kampanie marketingowe i procesy przygotowania do nich. Wykorzystasz działania marketingowe i PR przy tworzeniu strategii promocji marki oraz produktów.

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online, odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym momencie, rozmawiaj na Discordzie z prowadzącą i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu. W ramach kursu masz zagwarantowany dożywotni dostęp do materiałów, które znajdziesz na Google Classroom.

W trakcie kursu czekają na Ciebie nie tylko ćwiczenia, ale również wykłady, warsztaty i panele. Każdy kursant otrzyma certyfikat uczestnictwa, a na najlepszych czekają dyplomy.
photo
photo
photo

Tworzenie
marki
modowej

Dorota Sajewicz
16 maja – 02 lipca

Wypełnij i wyślij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Błędna nazwa
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.