Tworzenie marki modowej

Dorota Sajewicz CEO CENTRE EX CO-OWNER RISK MADE IN WARSAW

5 grudnia
25 stycznia

Branża modowa to nie tylko pomysły, kreatywność i wizja artystyczna, ale także biznes, strategia i liczby. Silną, odnoszącą sukcesy markę można stworzyć tylko poprzez umiejętne połączenie tych dwóch, pozornie rozbieżnych, światów.

Dorota Sajewicz, ex co-owner RISK made in Warsaw, ma za sobą wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi markami, którym podzieli się z tobą na swoim praktycznym kursie.

Razem z prowadzącą stworzysz kompleksowy plan rozwoju swojej marki, nauczysz się skutecznie zarządzać jej wizerunkiem i odnajdziesz równowagę między kreatywnymi a biznesowymi aspektami swojej działalności. Studenci, którzy pomyślnie ukończą kurs i zaliczą wszystkie zadania domowe, otrzymają także dodatkową indywidualną konsultację z prowadzącą.

Dowiedz się więcej
5 grudnia
25 stycznia

O wykładowcy

Dorota Sajewicz

CEO CENTRE
EX CO-OWNER RISK MADE IN WARSAW
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, marek i produktów.
Od 2015 r. do 2018 r. była współwłaścicielką kultowej marki RISK Made in Warsaw, gdzie odpowiadała za rozwój finansowy i wzrost sprzedaży.
Współpracowała z takimi markami jak PLNY LALA i Femi Stories oraz z projektantami: Mariuszem Przybylskim czy Serafinem Andrzejakiem.
W 2019 r. założyła firmę konsultingową CENTRE. Skutecznie przeprowadziła ponad 40 projektów, wspierając założycieli startupów i scale-upów w ich celach strategicznych i krytycznych wyzwaniach operacyjnych.
Wcześniej – dyrektorka marketingu Coffeeheaven oraz współtwórczyni sukcesu tej marki na rynku polskim.
Zarządzała marketingiem i PR-em popularnych marek: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”.

Dla kogo jest ten kurs?

DLA PROJEKTANTÓW MODY Zdobędziesz wiedzę na temat skutecznych strategii budowania rozpoznawalności i zwiększenia popularności swojej marki.
Dowiesz się, jak ustalać strategię cenową i sprzedawać swoje produkty oraz jak wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiesz się, jak dostosowywać swoje produkty do zmieniających się trendów i preferencji klientów, a także nauczysz się budować z nimi trwałe relacje, co zaprocentuje lojalnością wobec Twojej marki.
DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Z BRANŻY MODOWEJ Poszerzysz swoją wiedzę z zakresu skutecznych strategii budowania rozpoznawalności marki i komunikacji z klientami. Poznasz różne techniki segmentacji rynku i określania grup docelowych. Dowiesz się, jak zarządzać produkcją i dostosujesz swoje produkty do potrzeb klientów, co przyczyni się do rozwoju biznesu.
DLA ABSOLWENTÓW STUDIÓW MODOWYCH Zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu modowego, włączając w to aspekty administracyjne, prawne i logistyczne. Nauczysz się tworzenia spójnych strategii marki, łącząc kreatywne i biznesowe elementy oraz dowiesz się, jak efektywnie zarządzać finansami, co pozwoli ci na lepszą alokację środków i długoterminowe planowanie. Poznasz skuteczne strategie marketingowe, zwiększające widoczność marki i zdolność przyciągania klientów.

DLA OSÓB BEZ DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, CHCĄCYCH ROZWIJAĆ MARKĘ MODOWĄ Dzięki kursowi zdobędziesz wiedzę na temat strategii tworzenia marki, co pozwoli na identyfikowanie nowych możliwości rozwoju. Nauczysz się wykorzystywać narzędzia marketingowe oraz zapoznasz się z podstawami zarządzania doświadczeniem klienta. Zrozumiesz specyfikę branży modowej wraz z biznesową składową oraz kluczowymi zasadami, których należy przestrzegać, aby uniknąć ryzyka bankructwa i skutecznie budować własną markę.



Dla dwóch najlepszych kursantów mamy nie lada gratkę. Po ukończeniu kursu, nasza wykładowczyni udzieli im biznesowej konsultacji 1:1. Będzie to okazja do uzyskania indywidualnych rad i wskazówek, dzięki którym przyśpieszą rozwój swojej marki osobistej.

program

Tematy, które poruszymy podczas kursu

Marka i jej DNA Omówimy istotne elementy marki, takie jak jej wizja, misja oraz historia. Zajmiemy się także działaniami CSR i odpowiedzialnością marki, czyli tym, jak firma angażuje się w działalność społeczną i ekologiczną i jak to wpływa na jej reputację i relacje z klientami.
Planowanie W trakcie kursu zajmiemy się procesem tworzenia marki modowej – od pomysłu po zorganizowanie produkcji i dystrybucji towarów. Omówimy także proces pozyskiwania potencjalnych partnerów biznesowych i dostawców, którzy mogą pomóc twojej marce w osiągnięciu sukcesu.
Przygotowanie kampanii Skuteczne planowanie kampanii to jeden z najważniejszych elementów budowania rozpoznawalności marki. Podczas kursu skupimy się na kampaniach marketingowych i procesie przygotowania do nich. Omówimy zarówno marketing i PR, jak i strategie wykorzystania mediów społecznościowych do promocji marki i produktów.
Dowiedz się więcej
5 grudnia
25 stycznia
Zapisz się na kurs lub zadaj nam pytanie
Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.