Social Media Manager — kurs online | SKVOT

SOCIAL MEDIA MANAGER

> Przemysław Kasiura
 Freelancer, Meta Certified Media Buying Professional & Head of Social Media w Konceptika

> Marta Janus
 Kierowniczka zespołu ds. Social Media w Lidl Polska
Poniedziałki i środy
18:00 - 19:30
Sprawdź szczegóły
4 września – 19 grudnia
photo

Przemysław Kasiura

Freelancer, Meta Certified Media Buying Professional & Head of Social Media w Konceptika
hero photo
Prowadził kampanie dla marek: CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska)
hero photo
Zarządzał kampaniami promocyjnymi na niemal wszystkich kanałach społecznościowych. Był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów
hero photo
Aktualnie współpracuje z agencjami z Polski, Nowej Zelandii i Holandii, odpowiadając za zwrot z poniesionych inwestycji w social mediach
hero photo
Freelancer, Meta Certified Media Buying Professional & Head of Social Media w Konceptika
hero photo
Prowadził kampanie dla marek: CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska)
hero photo
Zarządzał kampaniami promocyjnymi na niemal wszystkich kanałach społecznościowych. Był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów
hero photo
Aktualnie współpracuje z agencjami z Polski, Nowej Zelandii i Holandii, odpowiadając za zwrot z poniesionych inwestycji w social mediach
hero photo

Marta Janus

Od ponad dwóch lat zajmuje się marketingiem w firmie Lidl Polska jako kierowniczka zespołu ds. social mediów
hero photo
Współpracowała z Sephorą, Niveą i markami z grupy Nestle, gdzie była odpowiedzialna za influencer marketing
hero photo
We wrześniu 2022 r. zdobyła certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification
hero photo
Prelegentka na webinarach i konferencjach (m.in. Kongres For Social Media), autorka branżowych artykułów m.in. „Influencer marketing na przełomie 2020/2021”, „Influencerzy w czasach koronawirusa”, „Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii”
hero photo
Od ponad dwóch lat zajmuje się marketingiem w firmie Lidl Polska jako kierowniczka zespołu ds. social mediów
hero photo
Współpracowała z Sephorą, Niveą i markami z grupy Nestle, gdzie była odpowiedzialna za influencer marketing
hero photo
We wrześniu 2022 r. zdobyła certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification
hero photo
Prelegentka na webinarach i konferencjach (m.in. Kongres For Social Media), autorka branżowych artykułów m.in. „Influencer marketing na przełomie 2020/2021”, „Influencerzy w czasach koronawirusa”, „Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii”
hero photo

Ten kurs jest dla ciebie, jeśli jesteś:

/ 1
OSOBĄ, KTÓRA ZACZYNA PRZYGODĘ Z SOCIAL MEDIAMI LUB CHCE ROZPOCZĄĆ KARIERĘ JAKO SMM
Poznasz specyfikę każdej platformy społecznościowej. Nauczysz się dobierać grupy docelowe i monitorować wyniki kampanii. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne strategie oraz realizować je krok po kroku.
/ 2
SOCIAL MEDIA MANAGEREM Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM
Poszerzysz i uporządkujesz zdobytą dotychczas wiedzę. Nauczysz się kreować grupy docelowe na różnych platformach i poznasz tajniki tworzenia płatnych reklam. Stworzysz scenariusz komunikacji na wybranym kanale społecznościowym.
/ 3
OSOBĄ, KTÓRA PRACUJE W ZAWODZIE POKREWNYM (ACCOUNT MANAGER, COPYWRITER, CONTENT MANAGER, BLOGER, OSOBOWOŚĆ MEDIALNA)
Nauczysz się skutecznie promować swoją markę i poznasz specyfikę każdej platformy społecznościowej. Dowiesz się, jak dobierać grupy docelowe oraz monitorować wyniki kampanii. Nauczysz się tworzyć efektywne strategie i realizować je krok po kroku.
/ 1
OSOBĄ, KTÓRA ZACZYNA PRZYGODĘ Z SOCIAL MEDIAMI LUB CHCE ROZPOCZĄĆ KARIERĘ JAKO SMM
Poznasz specyfikę każdej platformy społecznościowej. Nauczysz się dobierać grupy docelowe i monitorować wyniki kampanii. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne strategie oraz realizować je krok po kroku.
/ 2
Social media managerem z niewielkim doświadczeniem
Poszerzysz i uporządkujesz zdobytą dotychczas wiedzę. Nauczysz się kreować grupy docelowe na różnych platformach i poznasz tajniki tworzenia płatnych reklam. Stworzysz scenariusz komunikacji na wybranym kanale społecznościowym.
/ 3
Osobą, która pracuje w zawodzie pokrewnym (account manager, copywriter, content manager, bloger, osobowość medialna)
Nauczysz się skutecznie promować swoją markę i poznasz specyfikę każdej platformy społecznościowej. Dowiesz się, jak dobierać grupy docelowe oraz monitorować wyniki kampanii. Nauczysz się tworzyć efektywne strategie i realizować je krok po kroku.

PROGRAM

MODUŁ I:
STRATEGIA MARKETINGOWA I STRATEGIA SOCIAL MEDIA
1
SOCIAL MEDIA NA TLE INNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
  • W jakich branżach SMM sprawdza się najlepiej?
  • Jakie są inne działania marketingowe oprócz social mediów?
  • Podstawy rynku cyfrowego
  • Lejek sprzedażowy
2
STRATEGIA KOMUNIKACJI W SM – CZYM JEST, JAK TO ROBIĆ I Z CZEGO POWINNA WYNIKAĆ?
  • Strategie firmy, marketingowa oraz digital marketingowa – co z czego wynika?
  • Czym jest strategia social media i na czym polega?
  • Czym są big idea, tone of voice oraz moodboard?
3
JAK BUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
  • Podstawy działań w SM – zacznijmy od strategii
  • Jak marki budują swój wizerunek w SM?
  • Sposoby komunikacji marki z publicznością
  • Głos i ton marki
  • Storytelling – kreatywność i jej rozwój w ramach marki
  • Spójność marki w SM
4
META, CZYLI CZYM SĄ FACEBOOK, INSTAGRAM I WHATSAPP?
  • Zalety i wady Mety
  • Jakie kreacje sprawdzają się najlepiej na Facebooku i Instagramie oraz kto korzysta z tych platform?
  • Trendy platform
  • Algorytmy i zasady ich działania
5
YOUTUBE, X, LINKEDIN I INNE CIEKAWE PLATFORMY
  • Czym różnią się pozostałe platformy od Mety?
  • Co i jak publikuje się na YouTubie, LinkedInie czy X?
  • Kiedy warto skierować główny wektor komunikacji na platformy inne niż Meta?
  • Trendy platform
  • Algorytmy
MODUŁ II:
GRUPY DOCELOWE W SOCIAL MEDIACH
6
GRUPA DOCELOWA – KONCEPCJA I KRYTERIA DOBORU
  • Dlaczego ważne jest zrozumienie odbiorców i jak pomaga to w komunikacji biznesowej?
  • Jakimi kryteriami kierujemy się, określając grupę celową?
  • Jak dobrze określić grupę docelową i dobrać odpowiednią komunikację reklamową?
  • Segmentacja odbiorców
  • Rola odbiorców w określaniu kanałów i sposobów komunikacji
7
ŹRÓDŁA INFORMACJI NA TEMAT GRUP DOCELOWYCH I JAK JE OKREŚLAĆ
  • Skąd czerpać informacje o grupach docelowych?
  • Narzędzia i sposoby badania grupy docelowej: jakościowe/ilościowe
  • Jak stworzyć portret grupy docelowej?
  • Case studies
  • Warsztat
MODUŁ III:
TWORZENIE I GENEROWANIE TREŚCI
8
CZYM RÓŻNI SIĘ KOMUNIKACJA ORGANICZNA OD PŁATNEJ?
  • Kiedy warto, a kiedy nie warto wydawać pieniędzy?
  • Czy komunikacja organiczna ma sens z punktu widzenia biznesowego?
  • Czym różni się promowanie w Meta Business Suite a w Menadżerze Reklam?
  • Menadżer reklam – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
  • Struktura własności konta firmowego w Meta
9
SOCIAL SELLING W MARKETINGU
  • Co to jest social selling?
  • Dlaczego warto się na niego zdecydować?
  • Jak sprzedawać dzięki social media?
10
ORGANICZNE ANGAŻOWANIE W SM
  • Podstawy marketingu efektywnościowego
  • Kampanie kształtowania marki i wydajności
  • Jakie posty i dlaczego właśnie one zostały viralem? – case study
  • Zasad ułatwiające tworzyć posty, które angażują
11
CONTENT REKLAMOWY
  • Jak tworzyć content stworzony pod reklamę?
  • Co jest istotne w kreacji video, a co w statykach?
  • Nauka na przykładach – analiza dobrych i złych praktyk
  • Canva i jej zastosowanie w praktyce
  • Jakie są dobre schematy dla copy posta oraz statycznej kreacji?
12
#TIKTOKMADEMEBUYIT, CZYLI DLACZEGO TIKTOK SPRZEDAJE CZ. 1
  • Wprowadzenie do platformy – funkcjonowanie, środowisko organiczne i mediowe, algorytm, znaczenie kulturowe
  • Co sprawia, że TikTok jest tak skuteczny w promocji produktów i usług?
  • Brand: jak budować go na TikToku?
  • Marka osobista content creatora: jak budować ją na TikToku?
  • Case study
13
#TIKTOKMADEMEBUYIT, CZYLI DLACZEGO TIKTOK SPRZEDAJE CZ. 2
  • Warsztat pracy w TikToku
MODUŁ IV:
KOMUNIKACJA Z ODBIORCAMI W SM
14
REGULARNA KOMUNIKACJA ZE SPOŁECZNOŚCIĄ W SOCIAL MEDIACH
  • Jak prowadzić dialog ze społecznością?
  • Social media = społeczność
  • Mikronarracje mają moc!
  • Zaangażowana społeczność liczy na więcej
  • Scenariusze komunikacji – dobre przykłady
15
MODERACJA SPOŁECZNOŚCI I RADZENIE SOBIE Z KRYZYSAMI
  • Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w wiadomościach prywatnych i komentarzach?
  • Wskazówki na ciągłe utrzymywanie profesjonalizmu w sytuacjach kryzysowych
  • Jak efektywnie gasić pożary?
MODUŁ V:
STRATEGIA REKLAMOWA W SM
16
REKLAMOWANIE W META CZ. 1
  • Jak stworzyć i poprawnie wprowadzić ustawienia w Menadżerze Firmy?
  • Czym jest konto reklamowe?
  • Jak podpiąć konta na Facebooku i Instagramie do konta firmowego?
  • Jak dodać osoby do zarządzania kontem firmowym?
17
REKLAMOWANIE W META CZ. 2
  • Jak poprawnie wykonać kampanię w wybranym celu reklamowym?
  • Jak mądrze dobrać budżet, harmonogram, umiejscowienia oraz grupę docelową?
  • Czym jest remarketing i jak go używać?
18
SESJA FEEDBACKOWA
  • Omówienie prac domowych
  • Odpowiedzi na pytania
19
REKLAMOWANIE NA LINKEDINIE
  • Jak zakłada się konto reklamowe na LinkedInie?
  • Jak dobierać grupę docelową w Menedżerze Kampanii?
  • Jakie możliwości targetowania daje LinkedIn Ads i jakie formaty masz do wyboru?
  • LinkedIn Insight Tag, czyli LinkedInowy Pixel Facebookowy
MODUŁ VI:
AUTOMATYZACJA I AI W SM
20
AUTOMATYZACJA W SM
  • Czym jest i co daje automatyzacja w SM?
  • Jakie działania warto zautomatyzować, pracując w SM?
  • Publikowanie treści, płatne kampanie, moderacja i obsługa klienta
  • Analityka i raportowanie
21
AI W SOCIAL MEDIACH
  • Czym jest AI?
  • AI w social mediach – case studies
  • Wykorzystanie AI w social mediach: kreacje
  • Influencer Marketingu i AI – przykłady
  • AI w SM a kwestie prawne
22
STRATEGIA REKLAMOWA W META I NIE TYLKO
  • Messy Middle czy model AIDA?
  • Planowanie kampanii w danym okresie
  • Cele reklamowe i ich zastosowanie
  • Niestandardowe zdarzenia i liczenie konwersji ze strony www
MODUŁ VII:
PRACA Z INFLUENCERAMI
23
CZYM JEST INFLUENCER MARKETING? KTO TO INFLUENCER?
  • Podstawy influencer marketingu
  • Rodzaje influencerów
  • Wyszukiwanie i selekcja
  • Metryki i ocena wydajności
24
JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z INFLUENCERAMI, ABY SPRZEDAWAĆ ORAZ ABY NIE PŁACIĆ KAR?
  • Jakie korzyści można z tego czerpać?
  • Prawne aspekty współpracy
  • Marka osobista
  • Warsztat
25
ANALITYKA W REKLAMACH
  • Poznanie wskaźników analitycznych w narzędziach reklamowych
  • Dostosowywanie kolumn do łatwiejszego czytania wyników
  • Jak mierzyć konwersje?
  • Analiza prawdziwych kampanii reklamowych
MODUŁ VIII:
ROZWÓJ ZAWODOWY
26
RYNEK PRACY A SOCIAL MEDIA
  • Analiza ofert pracy z Rocket Jobs / Linkedin / Pracuj.pl
  • Przykłady dobrego portfolio
  • Poszukiwanie klientów
  • Wskazówki dot. planowania dalszej kariery w SM
  • Czym różni się praca w agencji marketingowej a praca w dziale marketingu firmy? Plusy i minusy
  • Jak wygląda praca w agencji?
  • Jak wygląda praca jako klient?
  • Jak wygląda praca jako freelancer?
  • Zatrudnienie – możliwe miejsca pracy
27
SESJA FEEDBACKOWA
  • Omówienie prac domowych
  • Odpowiedzi na pytania
28
PODSUMOWANIE KURSU I PREZENTACJA FINALNYCH PRAC
  • Omówienie przygotowanych prac
  • Podsumowanie
  • Q&A

cały program

Co zyskasz po kursie?

photo
Znajomość strategii
Będziesz w stanie samodzielnie tworzyć strategie w social mediach, które zwiększą zaangażowanie użytkowników, poprawią wizerunek marki i przyczynią się do wzrostu sprzedaży.
photo
Analiza i optymalizacja kampanii
Nauczysz się monitorować wyniki kampanii, identyfikować skuteczne strategie oraz wprowadzać niezbędne korekty, aby maksymalizować efektywność swoich działań marketingowych.
photo
Trendy i narzędzia
Zyskasz wiedzę na temat aktualnych trendów i narzędzi używanych w branży. Dowiesz się, jak korzystać z nowych funkcji platform społecznościowych, poznasz sprawdzone techniki tworzenia treści oraz narzędzia, które usprawnią twoje działania.
photo
Znajomość strategii
Będziesz w stanie samodzielnie tworzyć strategie w social mediach, które zwiększą zaangażowanie użytkowników, poprawią wizerunek marki i przyczynią się do wzrostu sprzedaży.
photo
Analiza i optymalizacja kampanii
Nauczysz się monitorować wyniki kampanii, identyfikować skuteczne strategie oraz wprowadzać niezbędne korekty, aby maksymalizować efektywność swoich działań marketingowych.
photo
Trendy i narzędzia
Zyskasz wiedzę na temat aktualnych trendów i narzędzi używanych w branży. Dowiesz się, jak korzystać z nowych funkcji platform społecznościowych, poznasz sprawdzone techniki tworzenia treści oraz narzędzia, które usprawnią twoje działania.

Format pracy

Bierz udział w zajęciach online na żywo lub odtwarzaj nagrania z lekcji w dogodnym momencie. Rozmawiaj na Discordzie z prowadzącą i wymieniaj się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu.

W ramach kursu masz zagwarantowany dożywotni dostęp do materiałów, które znajdziesz na Google Classroom. Czekają na Ciebie nie tylko ćwiczenia, ale również wykłady, live testing oraz sesje QA. Każdy kursant otrzyma certyfikat uczestnictwa, a na najlepszych czekają dyplomy.
photo
photo
photo

SOCIAL
MEDIA MANAGER

Przemysław Kasiura
Marta Janus

Wypełnij i wyślij formularz, aby dowiedzieć się więcej o kursie
Błędna nazwa
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.