Odkryj tajemnicę sukcesu jako przyszły dyrektor kreatywny!
Kurs „Dyrektor kreatywny” przekaże ci nie tylko teorię – w trakcie zajęć odkryjesz potencjał, który drzemie w tobie i twoim zespole. Opanujesz nowe techniki opracowywania pomysłów i usystematyzujesz wiedzę z zakresu obowiązków dyrektora kreatywnego. Dowiesz się, od czego zacząć budowanie marki własnej i poznasz sprawdzone sposoby skutecznej prezentacji przed klientem.
Pod okiem Agaty Palmowskiej, doświadczonej dyrektorki kreatywnej nauczysz się kierować zespołem w sposób, który przyniesie zaskakujące rezultaty. Zdobędziesz umiejętności, które przekształcą twoje wizje w rzeczywistość biznesową i opanujesz aplikację Google Jamboard.
Dla kogo?
-
Copywriterzy, senior copywriterzy i dyrektorzy artystyczni Marzysz o awansie? Dzięki kursowi poznasz sprawdzone strategie, które pomogą ci go osiągnąć. Zyskasz nie tylko umiejętność zarządzania zespołem. Odkryjesz również tajniki motywowania i tworzenia inspirującego środowiska pracy. To szansa na poznanie dobrych praktyk, które przeniosą twoje decyzje na wyższy poziom oraz nauczą rozwiązywania problemów, które pojawiają się w codziennej pracy. Nauczysz się tworzyć spójne strategie kreatywne.
-
Dyrektorzy kreatywni z niewielkim doświadczeniem (do roku) lub w niewielkich agencjach Dowiesz się, jak skutecznie motywować zespół i pomóc jego członkom łatwiej osiągać zaplanowane cele. Poznasz nowe techniki pracy oraz strategie usystematyzowania działu kreatywnego, co zapewni płynność i efektywność procesów twórczych. Niezależnie od swojego doświadczenia, zyskasz narzędzia do rozwoju umiejętności niezbędnych na stanowisku dyrektora kreatywnego.
-
Właściciele małych agencji oraz dyrektorzy zarządzający w agencjach Rozwiniesz umiejętność lepszego zarządzania zespołem, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań i osiągania lepszych wyników. Nauczysz się wyznaczać jasną wizję dla działu kreatywnego, co poprowadzi zespół w kierunku wspólnych celów. Twoją mocną stroną stanie się również skuteczne zarządzanie talentami, a rozwój kreatywności będzie dla ciebie priorytetem. Poznasz strategie budowania marki twojej agencji, które wyróżnią ją na rynku oraz odkryjesz tajniki skutecznego pozyskiwania klientów i retencji.
-
Marketerzy (brand menedżerowie, marketing menedżerowie i dyrektorzy marketingu) Zrozumiesz role w zespole, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań marketingowych i osiągnięcia wspólnych celów. Nauczysz się tworzenia innowacyjnych koncepcji, które przyciągną uwagę i zachwycą klientów. Opanujesz umiejętność organizacji „burzy mózgów”, nauczysz się wydobywać pomysły zespołu na powierzchnię i stworzyć środowisko sprzyjające twórczej ekspresji.
Poznaj swoją nową prowadzącą

Agata Palmowska
-
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Przygodę w zawodzie zaczynała od stanowiska copywriterki.
-
Zrealizowała mnóstwo kampanii 360° na rynku polskim i globalnym. Współpracowała m.in. z takimi markami jak: Samsung, IKEA, Coca-Cola, Play, Shell, L’Oréal, Volkswagen, Ferrero czy Huawei.
-
Zdobyła kilkadziesiąt nagród lokalnych i międzynarodowych, m.in. nominacje Cannes Lions, nominacja The Drum, Mixx Award Europe, KTR, Effie, IAB Mixx Awards, MP Awards i inne.
PROGRAM
-
01
22.11.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)
Na co komu dyrektor kreatywny?
- Określenie roli dyrektora kreatywnego, działu kreatywnego w agencji i teamów kreatywnych
- Współpraca z innymi działami agencji
- Lektury obowiązkowe
Praca domowa: Wybór jednej reklamy z festiwalu Cannes Lions, zaprezentowanie jej na zajęciach oraz uargumentowanie swojego wyboru.
-
02
27.11.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)
Bez problemu nie ma rozwiązania
- Dlaczego tak ważne jest określenie problemu w briefie?
- Przygotowanie briefu na kampanię społeczną
- Przykłady kreatywnego określenia problemu
Praca domowa: Opracowanie trzech nowych problemów, innych niż na zajęciach.
-
03
29.11.2023godz. 18.00-19.30
Jak czytać brief?
- Rola briefu
- Brief kliencki / brief strategiczny
- Jak odpowiednio czytać brief?
- Praca nad briefem w praktyce
-
04
4.12.2023godz. 18.00-19.30
Insight? To proste
- Wprowadzenie do metody korzyści i benefitów w tworzeniu idei
- Poszukiwanie insightów w grupach
- Przygotowanie pracy w grupach, ustalenie zasad
Praca domowa: Dopisanie do Jamboardu grupy min. 3 nowych insightów.
-
05
6.12.2023godz. 18.00-19.30
Big Idea – Think Now, Design Later
- Kreowanie wielkich pomysłów na podstawie wypracowanych insightów
- Opisanie idei (co to znaczy, headline, możliwości rozwinięcia) – praca w grupach
- Przygotowanie dobrego KV
Praca domowa: Przygotowanie KV lub moodboardów do wybranych konceptów (Photoshop / Canvas / Midjourney/inne).
-
06
11.12.2023godz. 18.00-19.30
Idea w praktyce: egzekucja
- Przełożenie konceptu na wybrane formaty (Social Media / TV / digital / radio / prasa / non-standard / inne)
- Stworzenie zintegrowanej aktywacji (kampanii) zgodnej z ideą
- (praca w grupach)
Praca domowa: Stworzenie finalnego dokumentu (Word/PDF/inne) opisującego insight, ideę i rozwinięcie.
-
07
13.12.2023godz. 18.00-19.30
Daj mi feedback, a powiem ci, jakim dyrektorem kreatywnym jesteś
- Wymiana wypracowanych dokumentów
- Wypracowywanie spójnego feedbacku (praca w grupach)
- Przedstawianie feedbacku
- Zasady konstruktywnego feedbacku
Praca domowa: (Opcjonalnie) wybór polskiej kampanii z ostatniego roku i napisanie feedbacku.
-
08
18.12.2023godz. 18.00-19.30
Nail It! Sztuka prezentacji
- Sztuka tworzenia prezentacji (PowerPoint / Keynote / inne)
- Zasady dobrych prezentacji
- Sztuka dobrego prezentowania
Praca domowa: Stworzenie prezentacji na 10 slajdów.
-
09
20.12.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)
Showtime! Prezentowanie
- Prezentowanie pomysłów każdej grupy (max. 10 minut)
- Wzajemny feedback
-
10
8.01.2024godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)
Ich motywacja jest w twoich rękach – sprawdzone sposoby motywacji i inspiracji
- Sprawdzone sposoby inspiracji i zespołu kreatywnego
- Umiejętna motywacja
- Poszukiwanie nowych sposobów na inspiracje
Praca domowa: 3 pomysły na inspiracje dla zespołów kreatywnych (praca w grupach)
-
11
10.01.2024godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)
Jak rekrutować i dać się zrekrutować?
- Rekrutacja niedoświadczonych kreatywnych
- Wizerunek w sieci
- Wizerunek w branży
Praca domowa: (Opcjonalnie) opracowanie własnego profilu na LinkedIn.
-
12
15.01.2024godz. 18.00-19.30
Finał kursu: wyróżnienia, sesja Q&A
- Prezentacja najlepszych projektów
- Możliwość zadawania pytań odnośnie całego kursu lub pytań dotyczących zawodu dyrektora kreatywnego
Zapisz się na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie i zapisać się na niego, wypełnij formularz.