DYREKTOR KREATYWNY — kurs online o tym, jak uwolnić potencjał, który drzemie w tobie i twoim zespole | SKVOT

DYREKTOR KREATYWNY

Agata Palmowska
Creative Director
Ex Kamikaze Altavia Group
Lector
Czytaj więcej
data
22 listopada – 15 stycznia
Czas trwania:
12 lekcji na żywo
8 tygodni

Odkryj tajemnicę sukcesu jako przyszły dyrektor kreatywny!

Kurs „Dyrektor kreatywny” przekaże ci nie tylko teorię – w trakcie zajęć odkryjesz potencjał, który drzemie w tobie i twoim zespole. Opanujesz nowe techniki opracowywania pomysłów i usystematyzujesz wiedzę z zakresu obowiązków dyrektora kreatywnego. Dowiesz się, od czego zacząć budowanie marki własnej i poznasz sprawdzone sposoby skutecznej prezentacji przed klientem. 

Pod okiem Agaty Palmowskiej, doświadczonej dyrektorki kreatywnej nauczysz się kierować zespołem w sposób, który przyniesie zaskakujące rezultaty. Zdobędziesz umiejętności, które przekształcą twoje wizje w rzeczywistość biznesową i opanujesz aplikację Google Jamboard. 

Dla kogo?

  • Copywriterzy, senior copywriterzy i dyrektorzy artystyczni

    Marzysz o awansie? Dzięki kursowi poznasz sprawdzone strategie, które pomogą ci go osiągnąć. Zyskasz nie tylko umiejętność zarządzania zespołem. Odkryjesz również tajniki motywowania i tworzenia inspirującego środowiska pracy. To szansa na poznanie dobrych praktyk, które przeniosą twoje decyzje na wyższy poziom oraz nauczą rozwiązywania problemów, które pojawiają się w codziennej pracy. Nauczysz się tworzyć spójne strategie kreatywne.

  • Dyrektorzy kreatywni z niewielkim doświadczeniem (do roku) lub w niewielkich agencjach

    Dowiesz się, jak skutecznie motywować zespół i pomóc jego członkom łatwiej osiągać zaplanowane cele. Poznasz nowe techniki pracy oraz strategie usystematyzowania działu kreatywnego, co zapewni płynność i efektywność procesów twórczych. Niezależnie od swojego doświadczenia, zyskasz narzędzia do rozwoju umiejętności niezbędnych na stanowisku dyrektora kreatywnego.

  • Właściciele małych agencji oraz dyrektorzy zarządzający w agencjach

    Rozwiniesz umiejętność lepszego zarządzania zespołem, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań i osiągania lepszych wyników. Nauczysz się wyznaczać jasną wizję dla działu kreatywnego, co poprowadzi zespół w kierunku wspólnych celów. Twoją mocną stroną stanie się również skuteczne zarządzanie talentami, a rozwój kreatywności będzie dla ciebie priorytetem. Poznasz strategie budowania marki twojej agencji, które wyróżnią ją na rynku oraz odkryjesz tajniki skutecznego pozyskiwania klientów i retencji.

  • Marketerzy (brand menedżerowie, marketing menedżerowie i dyrektorzy marketingu)

    Zrozumiesz role w zespole, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań marketingowych i osiągnięcia wspólnych celów. Nauczysz się tworzenia innowacyjnych koncepcji, które przyciągną uwagę i zachwycą klientów. Opanujesz umiejętność organizacji „burzy mózgów”, nauczysz się wydobywać pomysły zespołu na powierzchnię i stworzyć środowisko sprzyjające twórczej ekspresji.

Poznaj swoją nową prowadzącą

Agata Palmowska

  • Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Przygodę w zawodzie zaczynała od stanowiska copywriterki.

  • Zrealizowała mnóstwo kampanii 360° na rynku polskim i globalnym. Współpracowała m.in. z takimi markami jak: Samsung, IKEA, Coca-Cola, Play, Shell, L’Oréal, Volkswagen, Ferrero czy Huawei.

  • Zdobyła kilkadziesiąt nagród lokalnych i międzynarodowych, m.in. nominacje Cannes Lions, nominacja The Drum, Mixx Award Europe, KTR, Effie, IAB Mixx Awards, MP Awards i inne.

Portfolio
„Tchibo: Life isn't black and white”
Agata odpowiadała za: strategię i koncept kreatywny, copywriting oraz briefing graficzny i social mediowy.
„Smutny autobus”
Materiał wyprodukowany dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Agata odpowiadała za: koncept i strategię kreatywną, copywriting, reżyserię oraz briefing motion designerów.
„Smutny autobus”. Case study.
„PlayYourWay na Pol’and’Rock 2018”
Agata odpowiadała za: strategię i koncept kreatywny, copywriting, briefing graficzny i social mediowy.
„24-godzinny live stream z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.” Case study.
Agata odpowiadała za: strategię i koncept kreatywny, copywriting, briefing graficzny i social mediowy.
Jerónimo Martins. Reklama świąteczna.
Agata odpowiadała za: koncept kreatywny, copywriting oraz briefing graficzny. Czuwała także nad produkcją. 

PROGRAM

  • 01

    22.11.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)

    Na co komu dyrektor kreatywny?

    • Określenie roli dyrektora kreatywnego, działu kreatywnego w agencji i teamów kreatywnych
    • Współpraca z innymi działami agencji
    • Lektury obowiązkowe

    Praca domowa: Wybór jednej reklamy z festiwalu Cannes Lions, zaprezentowanie jej na zajęciach oraz uargumentowanie swojego wyboru.

  • 02

    27.11.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)

    Bez problemu nie ma rozwiązania

    • Dlaczego tak ważne jest określenie problemu w briefie?
    • Przygotowanie briefu na kampanię społeczną
    • Przykłady kreatywnego określenia problemu

    Praca domowa: Opracowanie trzech nowych problemów, innych niż na zajęciach.

  • 03

    29.11.2023godz. 18.00-19.30

    Jak czytać brief?

    • Rola briefu
    • Brief kliencki / brief strategiczny
    • Jak odpowiednio czytać brief?
    • Praca nad briefem w praktyce
  • 04

    4.12.2023godz. 18.00-19.30

    Insight? To proste

    • Wprowadzenie do metody korzyści i benefitów w tworzeniu idei
    • Poszukiwanie insightów w grupach
    • Przygotowanie pracy w grupach, ustalenie zasad

    Praca domowa: Dopisanie do Jamboardu grupy min. 3 nowych insightów.

  • 05

    6.12.2023godz. 18.00-19.30

    Big Idea – Think Now, Design Later

    • Kreowanie wielkich pomysłów na podstawie wypracowanych insightów
    • Opisanie idei (co to znaczy, headline, możliwości rozwinięcia) – praca w grupach
    • Przygotowanie dobrego KV

    Praca domowa: Przygotowanie KV lub moodboardów do wybranych konceptów (Photoshop / Canvas / Midjourney/inne).

  • 06

    11.12.2023godz. 18.00-19.30

    Idea w praktyce: egzekucja

    • Przełożenie konceptu na wybrane formaty (Social Media / TV / digital / radio / prasa / non-standard / inne)
    • Stworzenie zintegrowanej aktywacji (kampanii) zgodnej z ideą
    • (praca w grupach)

    Praca domowa: Stworzenie finalnego dokumentu (Word/PDF/inne) opisującego insight, ideę i rozwinięcie.

  • 07

    13.12.2023godz. 18.00-19.30

    Daj mi feedback, a powiem ci, jakim dyrektorem kreatywnym jesteś

    • Wymiana wypracowanych dokumentów
    • Wypracowywanie spójnego feedbacku (praca w grupach)
    • Przedstawianie feedbacku
    • Zasady konstruktywnego feedbacku

    Praca domowa: (Opcjonalnie) wybór polskiej kampanii z ostatniego roku i napisanie feedbacku.

  • 08

    18.12.2023godz. 18.00-19.30

    Nail It! Sztuka prezentacji

    • Sztuka tworzenia prezentacji (PowerPoint / Keynote / inne)
    • Zasady dobrych prezentacji
    • Sztuka dobrego prezentowania

    Praca domowa: Stworzenie prezentacji na 10 slajdów.

  • 09

    20.12.2023godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)

    Showtime! Prezentowanie

    • Prezentowanie pomysłów każdej grupy (max. 10 minut)
    • Wzajemny feedback
  • 10

    8.01.2024godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)

    Ich motywacja jest w twoich rękach – sprawdzone sposoby motywacji i inspiracji

    • Sprawdzone sposoby inspiracji i zespołu kreatywnego
    • Umiejętna motywacja
    • Poszukiwanie nowych sposobów na inspiracje

    Praca domowa: 3 pomysły na inspiracje dla zespołów kreatywnych (praca w grupach)

  • 11

    10.01.2024godz. 18.00-20.00 (90 minut wykładu + 30 minut sesji Q&A)

    Jak rekrutować i dać się zrekrutować?

    • Rekrutacja niedoświadczonych kreatywnych
    • Wizerunek w sieci
    • Wizerunek w branży

    Praca domowa: (Opcjonalnie) opracowanie własnego profilu na LinkedIn.

  • 12

    15.01.2024godz. 18.00-19.30

    Finał kursu: wyróżnienia, sesja Q&A

    • Prezentacja najlepszych projektów
    • Możliwość zadawania pytań odnośnie całego kursu lub pytań dotyczących zawodu dyrektora kreatywnego

Zapisz się na kurs

Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie i zapisać się na niego, wypełnij formularz.

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.