3D CHARACTER ARTIST
Naucz się projektować realistyczne modele postaci i zacznij przygodę z gamedevem!
Wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w spotkaniu z przedstawicielem firmy Imponderabilia.dev, na którym poznają realia rekrutacji oraz pracy w branży gamedev.
Podczas kursu poznasz terminologię oraz narzędzia (Zbrush, Blender, Adobe Substance 3D Painter) profesjonalnych projektantów 3D. Przyjrzysz się też całemu procesowi tworzenia postaci od szkicu po gotowy projekt.
Zbierzesz referencje, które umożliwią ci rozpoczęcie pracy nad własnym projektem. Stworzysz też model popiersia oraz rendery, które wzbogacą twoje portfolio.
TEN KURS JEST DLA CIEBIE, JEŚLI…
-
DOPIERO ROZPOCZYNASZ PRZYGODĘ Z MODELOWANIEM 3D W trakcie kursu poznasz programy Blender, ZBrush i Adobe Substance 3D Painter, aby rozpocząć pracę w branży gamedev i zostać poszukiwanym artystą. Opanujesz sprawdzone techniki tworzenia postaci 3D zgodne z najnowszymi trendami oraz zasady tworzenia modelu HighPoly i LowPoly w programie ZBrush. Wzbogacisz też swoje portfolio o nowy projekt.
-
MASZ JUŻ PEWNE DOŚWIADCZENIE W MODELOWANIU 3D Zweryfikujesz swoją wiedzę i nauczysz się dobierać narzędzia odpowiednie do rodzaju projektu, jaki realizujesz. Poznasz konkretne funkcje programu ZBrush i otrzymasz cenne wskazówki, które ułatwią twoją pracę. Poprawisz też umiejętności z zakresu teksturowania 3D, które są niezbędne podczas tworzenia realistycznych modeli postaci.
-
JESTEŚ PRAKTYKUJĄCYM PROJEKTANTEM 2D I ILUSTRATOREM 2D Dowiesz się, jak przenieść umiejętności modelowania 2D do tworzenia realistycznych postaci 3D. Poznasz branżowe standardy oraz współczesne rozwiązania stosowane powszechnie w grafice 3D, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i będziesz lepiej przygotowany do realizacji nowych zadań.
-
CHCESZ ROZPOCZĄĆ KARIERĘ W BRANŻY GAMEDEV Myślisz o zmianie ścieżki kariery i rozpoczęciu pracy jako projektant 3D? Na kursie otrzymasz wiedzę z zakresu modelowania 3D w sposób przystępny i uporządkowany. Zrozumiesz specyfikę pracy w branży gamedev jako 3D Character Artist i przekonasz się, czy ta praca jest dla ciebie.
Po kursie będziesz:
-
• Mieć w portfolio gotowy projekt popiersia 3D, który pomoże Ci podczas poszukiwania pracy jako 3D Character Artist
-
• Świadomie planować i wyceniać prace nad projektem
-
• Swobodnie poruszać się po interfejsie programów ZBrush oraz Blender
-
• Rozumieć podstawy anatomii niezbędne do stworzenia realistycznego modelu 3D
-
• Efektywnie używać technik rzeźbiarskich podczas realizacji projektów
-
• Teksturować przygotowany model oraz rozumieć działanie materiałów PBR
POZNAJ SWOJEGO PROWADZĄCEGO
Jakub Wajda
-
Obecnie pracuje na stanowisku Lead Character Artist w Fool’s Theory przy projekcie „The Witcher - Remake”.
-
Zajmuje się prowadzeniem działu Character Artu, utrzymywaniem spójnej wizji i stylistyki postaci, mentoringiem i udzielaniem feedbacku podopiecznym
-
Do 2020 r. pracował dla Carbon Studio przy projektach „VR – The Wizards” oraz „The Wizards Dark Times”
-
Ukończył z wyróżnieniem dyplom licencjacki na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
PROGRAM
-
01
7.05, wtorek18:30-20:30
Być Artystą 3D
- Omówienie specjalizacji i różnych stylistyk w 3D – gry, filmy, druk 3D, ilustracja
- Jak przygotować się do projektu? Analiza poszczególnych etapów i zebranie materiałów referencyjnych
- Wprowadzenie do PureRefa
-
02
9.05, czwartek18:30-20:30
Highpoly vs. Lowpoly – podstawowe techniki tworzenia modelu. Wprowadzenie do ZBrusha i Blendera
- Czym jest Digital Sculpting i czym różni się od modelowania Lowpoly?
- Terminologia i podstawowe pojęcia
- Podstawowe funkcje i różnice Zbrusha i Blendera
Potrzebujesz więcej szczegółów?
Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą, aby przekazać informacje o przebiegu i cenie kursu.
WYMAGANE OPROGRAMOWANIE
-
→
Adobe Substance 3D Painter
Windows:
- Windows 7 (SP1+), Windows 10 i Windows 11, tylko wersje 64-bitowe
- Procesor: Intel Core i3 or AMD Ryzen 3
- Procesory graficzne obsługujące DX10, DX11 i DX12
- Pamięć: 8 GB RAM pamięci na dysku i 10 GB dostępnej przestrzeni na dysku
- Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 1060 - Nvidia Quadro M2000 - AMD Radeon RX 580
MacOS:
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego (system operacyjny 10.14 (Mojave))
- Procesor: Intel Core i7
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: MD Radeon Pro 5300M
- Miejsce na dysku: 10 GB dostępnej przestrzeni
- Dodatkowe uwagi: Only vanilla Apple configurations are officially supported
-
→
ZBrush
Windows:
- Windows 10 i Windows 11, tylko wersje 64-bitowe
- Procesor: Intel i7/i9 i nowsze lub AMD Ryzen i nowsze
- RAM: 4 GB (6+ GB rekomendowane)
- HDD: 20 GB wolnej przestrzeni
MacOS:
- System operacyjny 10.14 (Mojave)
- Procesor: Intel i7/i9 i nowsze
- RAM: 4 GB (6+ GB rekomendowane)
- HDD: 20 GB wolnej przestrzeni
-
→
Blender
- Windows 8.1, 10 i 11
- macOS 10.15 Intel · 11.0 Apple Silicon
- Wymaga 64-bitowego procesora
- RAM: 8 GB