FIGMA

Paulina Antecka-Staśkiewicz UX/UI Designer

Kurs dla tych, którzy chcą projektować produkty cyfrowe według własnych zasad

O kursie

Wyobraź sobie świat pełen intuicyjnych rozwiązań. Nowe środowisko, a ty poruszasz się w nim bez większych problemów, chcesz takich doznań? Stwórz je sobie! Opanuj Figmę i miej wpływ na przyszłość interfejsów.

 

Naucz się tworzyć użytkowe przyciski i ikony, które będą zachwycały swoją funkcjonalnością. Dzięki kursowi poznasz, jak za pomocą prototypowania tworzyć funkcjonalne interakcje oraz nauczysz się korzystać z najbardziej przydatnych wtyczek do tworzenia własnych efektów. Dowiesz się jak używać siatki modułowej i automatycznego układu, co znacząco wpłynie na sprawność twojej pracy. Pod okiem prowadzącej poznasz wszystkie funkcjonalności, nabierzesz płynności w pracy i przygotujesz własny projekt.

Nauczysz się korzystać z najbardziej przydatnych wtyczek do tworzenia własnych efektów, używać siatki modułowej i automatycznego układu. Pod okiem prowadzącej stworzysz klikalny prototyp aplikacji z animacją i interaktywnymi przyciskami składający się z wireframesów, komponentów, zdefiniowanych stylów oraz zbudowanej przez ciebie biblioteki widoków aplikacji.

12 PAŹDZIERNIKA
-
28 LISTOPADA
Zapisuję się

PAULINA ANTECKA-STAŚKIEWICZ

  • Założycielka firmy Let’s UXit świadczącej usługi UX/UI w biznesie,
  • Od ponad siedmiu lat pracuje w branży IT – przez ten czas wdrożyła różnorodne produkty cyfrowe, usługi i koncepcje oparte na innowacjach,
  • Wszechstronna badaczka i projektantka doświadczeń użytkownika z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu komercyjnych produktów cyfrowych,
  • Pracowała dla m.in. Ostendi Global, Hrlink, Wedding.pl, NTConsult,
  • Z zamiłowania jest szkoleniowcem – jako trener pracuje od 2019 r. W tym czasie zdążyła poprowadzić warsztaty z projektowania elementów UI, makietowania oraz Figmy,
  • Pracowała m.in. nad narzędziem do Low Code dla backendowców, narzędziem do automatyzacji procesów miękkiego HR, narzędziem do budowy i wysyłania newsletterów.
Dla kogo?
Junior UX/UI Designerów

Poznasz nowe narzędzie do projektowania stron i opanujesz swobodne poruszanie się w nim. Zdobędziesz doświadczenie w projektowaniu produktów cyfrowych i poszerzysz swoje CV o znajomość nowego narzędzia. Ten kurs może być również „strzałem w dziesiątkę” dla osób, które planują się przebranżowić. Poznasz nie tylko aplikację, ale i wszystkie jej funkcje.

Web Designerów

Opanujesz swobodne poruszanie się w Figmie. Dzięki kursowi praca w aplikacji przestanie być czasochłonna i chaotyczna. Usystematyzujesz wiedzę i zyskasz wydajność w działaniu. Zajęcia pozwolą ci również poznać nowości w branży.

Grafików

Poszerzysz swoje horyzonty, ucząc się kolejnego programu oraz nowych rozwiązań. Kurs pozwoli uporządkować pracę i nauczy cię korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji, które oferuje Figma, aby projektowanie było przyjemne i efektywne.

Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę w UX/UI Designie

Kompleksowo opanujesz Figmę – nowe narzędzie do projektowania interfejsów.. Poznasz sposoby poruszania się po aplikacji, dzięki którym twoja praca stanie się efektywna i efektowna. Zrozumiesz, czym jest doznanie użytkownika i nauczysz się je uwzględniać w projektowaniu. Poprzez opanowanie tego programu, podniesiesz swoją atrakcyjność na rynku pracy.

program
01

12.10

18:30 - 20:00

Świat Figmy: Przewodnik dla projektantów
  • Wprowadzenie
  • Omówienie interfejsu Figmy
  • Stosowane funkcje Figmy
02

17.10

18:30 - 20:00

Podstawy auto layoutu
  • Zrozumienie koncepcji i znaczenia auto layoutu w Figmie
  • Praktyka stosowania podstawowych technik auto layoutu w projektach
  • Praktyczne ćwiczenia z auto layoutem
03

19.10

18:30 - 20:00

Przenieś projekty na wyższy poziom z autolayoutem
  • Zaawansowane techniki auto layoutu na podstawie rzeczywistych przykładów
  • Odkrywanie wskazówek i trików pozwalających optymalizować projekty przy użyciu auto layoutu
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem auto layoutu
04

24.10

18:30 - 20:00

Wprowadzenie do tworzenia design systemów
  • Pojęcia związane z systemem projektowym i ich rola w Figmie
  • Tworzenie i zarządzanie stylami i zmiennymi, aby utrzymać spójność projektów
05

26.10

18:30 - 20:00

Komponenty w pełnej okazałości
  • Nauka tworzenia, edycji i ponownego wykorzystywania komponentów w bibliotekach
  • Praktyczne wskazówki pracy na komponentach i ich instancjach
06

07.11

18:30 - 20:00

Zaawansowane techniki pracy z komponentami
  • Właściwości komponentów
  • Praktyczne ćwiczenia dotyczące zaawansowanej pracy z komponentami
07

09.11

18:30 - 20:00

Eksploracja świata wariantów
  • Pogłębienie wiedzy na temat właściwości komponentów
  • Zrozumienie pojęcia wariantów i ich zastosowań w projektowaniu
  • Nauka tworzenia i wykorzystywania wariantów wzbogacających system projektowy
  • Praktyczne ćwiczenia, które pomogą utrwalić wiedzę i umiejętności związane z wariantami
  • Techniki organizowania i nazywania komponentów i wariantów
08

14.11

18:30 - 20:00

Warsztaty: designing together
  • Praca w zespołach nad projektami, które pozwolą w praktyce zweryfikować zdobytą wiedzę
09

16.11

18:30 - 20:00

Podstawy prototypowania i animacji
  • Poznanie podstaw prototypowania i tworzenia animacji w Figmie
  • Zrozumienie sposobów tworzenia interaktywnych i zaangażowanych doświadczeń użytkownika
  • Praktyczne ćwiczenia prototypowania i animacji w Figmie
10

21.11

18:30 - 20:00

>
Prototypowanie w praktyce: rzeczywiste przykłady
  • Zastosowanie technik prototypowania do tworzenia funkcjonalnych i realistycznych interakcji
  • Wykorzystanie ćwiczeń praktycznych do tworzenia różnorodnych prototypów
11

23.11

18:30 - 20:00

Mistrzowskie przekazywanie projektów, czyli dokumentacja techniczna
  • Zrozumienie znaczenia dokumentacji i specyfikacji w projektach projektowania
  • Nauka przygotowywania zasobów projektowych do przekazania programistom i zaangażowanym w proces innym osobom
  • Omówienie narzędzi i metod ułatwiających proces przekazywania projektu
12

28.11

18:30 - 20:00

Podsumowanie kursu i prezentacja projektów
  • Prezentacja i omówienie projektów uczestników
  • Omówienie popularnych wtyczek
  • Eksploracja społeczności Figmy
  • Rekomendacje: przyjmowanie feedbacku w pracy projektanta
PORTFOLIO
W trakcie 12 zajęć otrzymasz do zrobienia siedem prac domowych, z czego dwie będą warunkiem zaliczenia kursu.
  • W ramach kursu stworzysz interaktywne projekty interfejsu z wykorzystaniem biblioteki opracowanej na zajęciach.
  • Stworzony projekt wzbogaci twoje portfolio, a dzięki nieustannej praktyce będziesz biegle poruszać się po aplikacji Figma.
Co zyskasz?
Zaawansowane funkcje

W trakcie kursu poznasz funkcje Figmy, zarówno podstawowe jak i zaawansowane. Nauczysz się korzystać z i pomocnych wtyczek, rozpoczniesz pracę z komponentami, wariantami oraz auto layoutem.

Szybsza praca

Poprzez wizualizację swoich pomysłów i tworzenie interaktywnych prototypów nauczysz się myśleć krytycznie i będziesz szybciej identyfikować potencjalne problemy. Dzięki pracy zespołowej przestaniesz tracić czas na setki poprawek podczas tworzenia layoutu.

Tworzenie oryginalnych projektów

Na kursie stworzysz interaktywny projekt, który umieścisz w portfolio. Praca stanie się bardziej usystematyzowana i przede wszystkim skuteczniejsza.

Opinie
Kasia Fornalska młodsza specjalistka ds. Influencer Marketingu

Wspaniały kurs, prowadząca bardzo cierpliwa i super tłumaczy.

Natalia Bednarczyk Graphic Designer

Zawartość kursu była według mnie wystarczająca. Jedyne, czego mi brakuje, to trening i nabranie wprawy, ale tego kurs za mnie nie zrobi. 🙂 Dużym plusem był dla mnie podział na webinary i warsztaty, które pozwoliły mi utrwalać wiedzę na bieżąco, pod okiem Pauliny. Zadania domowe również były motywujące i wiele mi dały. Prowadząca na 6+!

Magdalena Jarosławska

Paulina, bardzo dziękuję za wszystkie informacje, na pewno się przydadzą. Wiem, że zostawiłam sporo niedociągnięć, a prototyp tylko podlinkowałam. Będę zgłębiać temat, by robić to dokładniej. Mam nadzieję, że nagrania z kursu dalej będą dostępne. Paulina, świetnie prowadzisz zajęcia, cieszę się, że na Ciebie trafiłam. Wszystkiego dobrego.

Zapisz się na kurs

Dołącz do kursu “Figma” i wejdź na wyższy poziom projektowania.

Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych