Graphic Design – jak zacząć i uniknąć fuck-upów
Tomasz Bilak Brand Designer, specjalizuje się w systemach tożsamości wizualnej oraz strategii komunikacji
Tomasz Czyżkowski Leader Senior Graphic Designer, odpowiada za identyfikację wizualną marek
Sebastian Goyke Lead Graphic Designer, zarządza zespołem grafików w dziale marketingu
Poznaj pracę projektanta graficznego od strony praktycznej i dowiedz się, jak zrobić pierwsze kroki w tej branży. Zrozum, od czego zacząć budowanie swojego portfolio oraz jak i gdzie zdobywać potencjalnych klientów.

BEZPŁATNY WEBINAR
• Why, what, how?
• Praca projektanta, czyli mock-upy i fuck-upy
• Blaski i cienie branży projektowania graficznego
• Określenie własnej drogi rozwoju
• Portfolio i kanały dotarcia do klientów
26 września
-
18:30
Po webinarze
Znasz wyzwania czekające cię na stanowisku projektanta graficznego.
Wiesz, co może pójść nie tak w trakcie tworzenia projektu oraz co zrobić, żeby uniknąć błędów.
Potrafisz określić własną ścieżkę rozwoju.

Tomasz Bilak
- Tworzył moodboardy, projektował nadruki na odzież i akcesoria, przygotowywał dokumentację techniczną i pracował z licencjami (Disney Warner Bros., Marvel) dla marki LPP SA / Cropp Men.
- Współtworzył strategie, projektował koncepcje kierunków wizualnych i projektował systemy identyfikacji wizualnej jako Brand Designer w Fuse Collective.
Tomasz Czyżkowski
- Leader Senior Graphic Designer, który na co dzień zajmuje się szeroko rozumianą identyfikacją wizualną, za którą odpowiada, współpracując z innymi markami.
- Dba o spójność w komunikacji wizualnej, rozwój oraz tworzenie nowych elementów graficznych.
- Tworzył materiały identyfikacji wizualnej dla marek: FM GROUP, Objectivity sp. z o.o., TKH Security.
Sebastian Goyke
- Pracował m.in. dla Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Muzeum Gdańska, Muzeum Krakowa, Bałtycka TV i marki Trefl SA.
- Opracowuje katalogi produktowe, ściśle współpracuje z dyrektorem artystycznym w zakresie kreacji.
- Rozwija marketing produktu na zagranicznych rynkach, pracuje z licencjami, przygotowuje brandbooki i specjalne linie stylistyczne.
Zapisz się na webinar
Rejestrując się na webinar klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych