EVENT MANAGER - KREATYWNA STRONA EVENTÓW
dyrektor kreatywny Allegro Brand Experience Agency
Adidas, Coca-Cola, EY, Mastercard,
Renault, Samsung i wiele innych
Pozwól, aby Twoim mentorem został Michał Korejba, dyrektor kreatywny Allegro Brand Experience Agency
Masz bujną wyobraźnię a nowe pomysły wprost rozsadzają Ci głowę? Super, ale to zaledwie pierwszy krok do zostania Creative Event Managerem.
Oprócz wyobraźni, potrzeba doskonałego rozeznania w możliwościach nowoczesnych technologii, budowie relacji z klientem i współpracownikami oraz pewności siebie i nieustannego przebijania głową muru. Po kursie będziesz na to gotowy, bo wszystko zaczyna się od koncepcji Kreatywnego - czyli Ciebie!
Michał Korejba pokaże Ci świat eventów od kuchni - tak jakbyś już tam pracował, dodając lifehacki i wskazówki poparte własnym doświadczeniem. Zacznij tworzyć naprawdę legendarne eventy na wielką skalę i dobrze zarabiać!
Dla kogo?
-
Event Managerów i Event Creative Managerów którzy pragną odkryć pełnię możliwości swojej roli, skutecznie zdobywać większe i bardziej ambitne zlecenia dla topowych marek oraz widocznie zwiększyć swoje dochody.
Podczas kursu poznasz i włączysz do codziennej praktyki najnowsze narzędzia i technologie, elementy maksymalizujące kreatywność Twojego zespołu oraz metody budowania trwałych relacji z klientami. -
Marketerów, PR i Brand Managerów, PMów agencyjnych którzy chcą zrealizować się w nowej, poszukiwanej na rynku roli, nadać dynamiczny impuls swojej karierze oraz zwiększyć zarobki.
Kurs pozwoli Ci wykorzystać dotychczasowe doświadczenie w zupełnie nowej odsłonie, poznać “od kuchni” specyfikę branży, a przede wszystkim pod okiem eksperta stworzyć profesjonalną koncepcję kreatywną eventu do portfolio. -
Osób kreatywnych, pasjonatów technologii i scenografii pracujących w innej branży które chcą przekuć swoją wyobraźnię i pasję do eventów w sukces zawodowy oraz korzyści finansowe.
Kurs pozwoli Ci wejść we wszystkie etapy tworzenia koncepcji kreatywnej, wzbogacić wiedzę i praktykę o nowe aspekty i technologie oraz sposoby pokonywania wyzwań w branży, a przede wszystkim przygotować wyróżniające się w rekrutacjach portfolio.
Po kursie będziesz:
-
• tworzyć profesjonalne koncepcje kreatywnych wydarzeń o zróżnicowanej skali i specyfice, stosując najlepsze praktyki w branży (pierwszy projekt dodasz do swojego portfolio już w trakcie kursu!)
-
• pracować na większych budżetach, a przez to osiągać wyższe korzyści finansowe
-
• gotowy by współpracować z topowymi klientami, największymi markami oraz legendarnymi eventami
-
• skutecznie prezentować, sprzedawać i bronić swoich pomysłów jednocześnie wsłuchując się w potrzeby klienta i odbiorcy
-
• efektywnie rozdzielać zadania, współpracować z ekspertami i czerpać inspiracje z doświadczeń zespołu
-
• podejmować odważne decyzje i rozwijać swoje główne narzędzie pracy – wyobraźnię
-
• skutecznie zarządzać budżetem i zmianami w projektach
-
• umiejętnie podejmować wyzwania i pokonywać napotykane trudności na ścieżce kariery
Wykładowca:
MICHAŁ KOREJBA
-
Od 7 lat związany z Allegro Brand Experience Agency, od 5 jako Dyrektor Kreatywny. Specjalizuje się w projektach live i digital wymagających złożonej i wielowymiarowej kreacji
-
Pracował dla topowych marek takich jak: Adidas, Coca-Cola, McDonald’s, Empik, Eurocash, EY, ING, Mastercard, Multisport, PGNiG, PKN Orlen PWC, PZU, Renault czy Samsung
-
Laureat wielu nagród branżowych, między innymi tytułu Kreatywnego Roku Branży Eventowej (2017) oraz nagrody głównej Young Creative Integrated Eurobest (2018)
-
Obecnie pełni funkcję jurora konkursu KREATURA 2018 oraz członka kapituły “Kreatywny Roku Branży Eventowej” by MP Power Awards
-
Twórca pięciu edycji nowego formatu gali telewizyjnej Bestsellery Empiku, którą w 2021 roku oglądało 5 mln telewidzów
-
Prywatnie muzyk, gitarzysta zespołu “Delayed Schedules”
PROGRAM
-
01
Analiza globalna branży eventowej, przydatne rodzaje eventów, rola i miejsce “Kreatywnego”
- Najlepsze agencje eventowe na polskim i światowym rynku oraz ich kluczowe projekty
- Analiza „top eventów” ze świata – case studies
- Eventy B2B – konferencja, jubileusz, gala, product launch, integracja
- Eventy B2C – strefy brand experience, roadshows i festiwale
- Kim jest „Kreatywny”? – Twoja nowa, pasjonująca ścieżka kariery
- Model pracownika, czyli: jaki powinien być Kreatywny?
KORZYŚCI:
- Aktualizacja wiedzy o rynku eventowym i brand experience w Polsce
- Screening agencji światowych, najciekawszych wydarzeń ze świata
- Analiza tzw. "SCOPE OF WORK" - jak kształtować nową ścieżkę kariery
- Analiza psychologiczna "PERFECT CANDIDATE" - czyli jak dobrze się sprzedać, aby dostać pracę na stanowisku kreatywnego
PRACA DOMOWA:
- Uzupełnienie profilu LinkedIn ze szczególnym zwróceniem uwagi na "KEY ASSETS" związanymi z pracą jako kreatywny w branży brand experience / eventowej.
-
02
Efekt WOW! Sprawdzone rozwiązania technologiczne i najlepsze praktyki przy organizacji eventów online i hybrydowych
- Kiedy od hybrydy nie uciekniemy?
- Kiedy warto spotkać się online?
- Przykłady realizacji online i hybrydowych
- Jak angażować uczestników wydarzenia online?
- Technologie wykorzystywane przy produkcji wydarzeń online
KORZYŚCI:
- Poznanie zalet i ograniczeń różnych rodzajów eventów (on- offline, hybryda) oraz jak je umiejętnie stosować w zależności od sytuacji
- Fachowe adresowanie nowych wyzwań technologicznych przy projektach typu “robimy telewizję”
- Inspiracje i praktyczna analiza wyselekcjonowanych case studies nt. wydarzeń hybrydowych z Polski i ze świata
PRACA DOMOWA:
- Research i przedstawienie najciekawszych rozwiązań technologicznych, które "wpadły w oko" kursantowi i 3 proponowane sposoby wykorzystania ich na wymarzonym evencie.
-
03
Pora “ugryźć projekt” - skuteczne techniki tworzenia koncepcji kreatywnej eventu
- Procedura przetargowa – wszystko, co musisz wiedzieć
- Analiza briefu klienta i określenie kluczowych celów wydarzenia
- Przygotowanie pytań do briefu, czyli o czym nie pomyślał klient
- Faza kreacji – power of brainstorming
- Konspekt oferty eventowej
- Praca grafików, prawa autorskie, koncepcje graficzne
KORZYŚCI:
- Przećwiczenie w praktyce jak pracować z briefem klienta krok po kroku
- Nauczenie się jak zadawać pytania i już na etapie pierwszego zetknięcia z klientem budować relację
- Wdrożenie narzędzi i dobrych praktyk w zakresie dobrej współpracy z zespołem na bazie praktycznych case’ów
PRACA DOMOWA:
- Opis koncepcji kreatywnej wraz z insightem i moodboardami do projektu wybranego przez kursanta.
-
04
Od dobrej oferty do skutecznej sprzedaży - wykorzystanie storytellingu w ofercie eventowej
- Jak wygląda dobra oferta eventowa?
- Podstawowe umiejętności prezentera – praktyczna wiedza dla każdego
- Skuteczna „sprzedaż” koncepcji kreatywnej wydarzenia
- Adresowanie celów z briefu w ofercie i podczas spotkania z klientem
KORZYŚCI:
- Wykorzystanie storytellingu jako podstawy koncepcji kreatywnej
- Umiejętność nadawania znaczenia każdemu elementowi projektu i łączenia ich w ramach wspólnego parasola kreatywnego
- Analiza case studies, problemów które mogą pojawić się na końcowym etapie- prezentacji u klienta i gotowych rozwiązań
PRACA DOMOWA:
- Pogłębienie koncepcji kreatywnej w formie opisu i bullet-point plan "opowieści" o projekcie.
-
05
Tworzymy koncepcję własnego wydarzenia na bazie aktualnych trendów i innowacji w branży
- Gdzie szukać inspiracji? - Skuteczne praktyki i źródła ogólnodostępnej wiedzy
- Czym są trendy w evencie i jak je wykorzystywać w swojej pracy?
- Przekraczanie granic i odwaga w procesie kreatywnym
- Project workshop: Wymyśl koncepcję własnego wydarzenia
KORZYŚCI:
- Nauczenie się jak opracowywać insighty a na ich bazie budować skuteczną i impactową koncepcję kreatywną
- Poznanie i wdrożenie dobrych praktyk w szukaniu i ocenie trendów oraz kierunków kreatywnych
- Stworzenie roboczej wersji własnej koncepcji kreatywnej pod okiem eksperta
PRACA DOMOWA:
- Dobry moodboard i opowieść o nim. Przesłuchanie wybranych prac -> moodboardy do koncepcji kreatywnej.
-
06
Zbuduj adekwatny dream team eventowy i razem przekraczajcie nowe granice w projekcie
- Zasoby agencji
- Kluczowi członkowie zespołu i ich role na etapie tworzenia oferty przetargowej (graficy 2D i 3D, inżynierowie, researcherzy)
- Umiejętność rozdzielania ról w projekcie, nadzorowanie realizacji projektu eventowego
- Zasoby zewnętrzne wobec agencyjnych
- Rola reżysera i scenarzysty i typy eventów, podczas których są niezbędni
- Profesjonalne studia graficzne i graficy-freelancerzy – jak nie trafić na minę?
- Scenografowie – kiedy potrzebujemy ich wsparcia, a kiedy wystarczy “własna głowa”?
KORZYŚCI:
- Poznanie struktury agencji oraz "DAILY SCOPE OF WORK" każdego z pracowników agencji
- Umiejętność prawidłowego przydzielania ról i obowiązków
- Poznanie i wdrożenie metod kontroli wykonania projektu eventowego
PRACA DOMOWA:
- Brief dla grafika 2D i grafika 3D.
-
07
Budżet – czyli na co nas „NIE STAĆ” i jak sobie z tym poradzić?
- Szacowanie kosztów na etapie kreacji
- Co kosztuje najwięcej i jak optymalizować koszty?
- Współpraca z producentem i estymacje kosztów
- Racjonalne planowanie budżetu w oparciu o estymację
KORZYŚCI:
- Umiejętność realnego planowania projektu vs. zadany budżet
- Poznanie które elementy w praktyce są najbardziej kosztogenne, jak optymalizować koszty i stosować dobre “zamienniki”
- Poznanie zasad efektywnej współpracy z PM w oparciu o realne budżety projektów
PRACA DOMOWA:
- Przygotowanie projektu scenografii eventu w oparciu o wiedzę wyniesioną z zajęć.
-
08
Umiejętne zarządzanie zmianą w projekcie eventowym przy procesie kreatywnym - klucze do sukcesu i autorskie praktyki
- Gaszenie pożarów w projekcie
- Rodzaje pożarów w branży eventowej – przykłady
- Czas i deadline – jak dobrze organizować swoją pracę?
KORZYŚCI:
- Analiza praktycznych case study w zakresie wyzwań i trudności w przygotowaniu projektów eventowych
- Poznanie najlepszych praktyk w zakresie jak planować swoją pracę i jak właściwie szacować czas potrzebny na przygotowanie projektu
- Jak w praktyce stosować asertywność w pracy agencyjnej
PRACA DOMOWA:
- Rozwiązanie problemu zadanego przez prowadzącego - kierunki / podejścia / rozwiązania i pomysły.
-
09
Wykład gościnny: Współpraca na linii Kreatywny - PM, czyli prawne i techniczne aspekty branży eventowej
- Prawnik na ratunek! - umowy, ubezpieczenia, BHP i inne aspekty prawne eventów w praktyce
- Budżet - założenia, kosztorys, zabezpieczenia - jak nie wypaść z założonych ram i nie “wylać kreatywnego z kąpielą”
- Relacje z klientem to podstawa - jak dbać o dobry kontakt i utrzymywać długotrwałe relacje
- Bonus: co dalej po evencie?
KORZYŚCI:
- Poznanie kluczowych aspektów prawnych prowadzonych eventów w zakresie umów, ubezpieczeń, zabezpieczeń
- Umiejętne zarządzanie budżetem we współpracy z PM, trzymanie się ram finansowych, zapewnienie odpowiedniego poziomu: prowizji, rate card i zysku
- Wdrożenie zasad budowania długotrwałych relacji z klientem od wygrania przetargu do finalizacji projektu
- Poznanie działań, możliwych do podjęcia po projekcie, aby zapewnić długotrwałe relacje z klientem
PRACA DOMOWA:
- Stworzenie kosztorysu w oparciu o konspekt oferty przygotowany przez prowadzącą.
-
10
Warsztat - próba generalna przed prezentacją oferty
-
11
Grande Finale - “best in class” przegląd ofert eventowych
- Przegląd prac domowych + prezentacje projektów
- Analiza i omówienie wybranych projektów uczestników
KORZYŚCI:
- Ćwiczenia praktyczne z prezentowania oferty
- Wymiana doświadczeń, wzajemna inspiracja i dyskusja uczestników uzupełniana i moderowana przez wykładowcę
PRACA DOMOWA:
- Dopracowanie swojego projektu do weryfikacji przez prowadzącego - > po zgłoszonych uwagach.
Konsultacje z prowadzącym na linii 1 na 1.
-
12
Nowe horyzonty - jak organizować eventy niestandardowe oraz kreować nisze - refleksje na do widzenia!
- Przykłady eventów niestandardowych – case studies
- Co zyskuje marka, która jest tą pierwszą? – Skuteczny trendsetting w świecie eventu
- Podsumowanie kursu i sesja Q&A z prowadzącym
- Perspektywy dla branży i refleksje na do widzenia
KORZYŚCI:
- Zebranie wszystkich kluczowych wątków i utrwalenie zebranych dotychczas doświadczeń
- Poznanie najlepszych praktyk płynących z wyselekcjonowanych, najciekawszych projektów
- Przedstawienie programu stażowego Allegro Brand Experience Agency dla wybitnych kursantów
Zapisz się na kurs
Aby otrzymać więcej informacji o kursie i zapisać się, wypełnij formularz: