EVENT MANAGER - KREATYWNA STRONA EVENTÓW

Michał Korejba,
dyrektor kreatywny Allegro Brand Experience Agency

Adidas, Coca-Cola, EY, Mastercard,
Renault, Samsung i wiele innych
Lector
Czytaj więcej
Termin:
6 listopada - 13 grudnia 2023
Czas trwania:
12 lekcji
poniedziałki i środy 18:30-20:00

Pozwól, aby Twoim mentorem został Michał Korejba, dyrektor kreatywny Allegro Brand Experience Agency

Masz bujną wyobraźnię a nowe pomysły wprost rozsadzają ci głowę? Super, to pierwszy krok do zostania Creative Event Managerem.

Oprócz wyobraźni, potrzeba doskonałego rozeznania w możliwościach nowoczesnych technologii, budowie relacji z klientem i współpracownikami oraz pewności siebie. Po kursie będziesz na to gotowy, bo wszystko zaczyna się od koncepcji osoby kreatywnej – czyli ciebie!

Michał Korejba pokaże ci od kuchni świat eventów, dzięki czemu zyskasz cenne wskazówki i praktyczne lifehacki, poparte jego doświadczeniem. Zacznij tworzyć legendarne eventy na wielką skalę, a przy tym dobrze zarabiaj!

Dla kogo?

  • Event Managerów i Event Creative Managerów,

    którzy pragną odkryć pełnię możliwości swojej roli, skutecznie zdobywać większe i bardziej ambitne zlecenia dla topowych marek oraz widocznie zwiększyć swoje dochody.
    Podczas kursu poznasz i włączysz do codziennej praktyki najnowsze narzędzia i technologie, elementy maksymalizujące kreatywność twojego zespołu oraz metody budowania trwałych relacji z klientami.

  • Marketerów, PR i Brand Managerów, PMów agencyjnych,

    którzy chcą zrealizować się w nowej, poszukiwanej na rynku roli, nadać dynamiczny impuls swojej karierze oraz zwiększyć zarobki.
    Kurs pozwoli ci wykorzystać dotychczasowe doświadczenie w zupełnie nowej odsłonie, poznać „od kuchni” specyfikę branży, a przede wszystkim pod okiem eksperta stworzyć profesjonalną koncepcję kreatywną eventu do portfolio.

  • Osób kreatywnych, pasjonatów technologii i scenografii pracujących w innej branży,

    które chcą przekuć swoją wyobraźnię i pasję do eventów w sukces zawodowy oraz korzyści finansowe.
    Kurs pozwoli ci wejść we wszystkie etapy tworzenia koncepcji kreatywnej, wzbogacić wiedzę i praktykę o nowe aspekty i technologie oraz sposoby pokonywania wyzwań w branży, a przede wszystkim przygotować wyróżniające się w rekrutacjach portfolio.

Po kursie będziesz:

  • • tworzyć profesjonalne koncepcje kreatywnych wydarzeń o zróżnicowanej skali i specyfice, stosując najlepsze praktyki w branży (pierwszy projekt dodasz do swojego portfolio już w trakcie kursu!)

  • • pracować na większych budżetach, a przez to osiągać wyższe korzyści finansowe

  • • gotowy by współpracować z topowymi klientami, największymi markami oraz legendarnymi eventami

  • • skutecznie prezentować, sprzedawać i bronić swoich pomysłów jednocześnie wsłuchując się w potrzeby klienta i odbiorcy

  • • efektywnie rozdzielać zadania, współpracować z ekspertami i czerpać inspiracje z doświadczeń zespołu

  • • podejmować odważne decyzje i rozwijać swoje główne narzędzie pracy – wyobraźnię

  • • skutecznie zarządzać budżetem i zmianami w projektach

  • • umiejętnie podejmować wyzwania i pokonywać napotykane trudności na ścieżce kariery

Wykładowca:

Michał Korejba

MICHAŁ KOREJBA

  • Od 7 lat związany z Allegro Brand Experience Agency, od 5 jako Dyrektor Kreatywny. Specjalizuje się w projektach live i digital wymagających złożonej i wielowymiarowej kreacji

  • Pracował dla topowych marek takich jak: Adidas, Coca-Cola, McDonald’s, Empik, Eurocash, EY, ING, Mastercard, Multisport, PGNiG, PKN Orlen PWC, PZU, Renault czy Samsung

  • Laureat wielu nagród branżowych, między innymi tytułu Kreatywnego Roku Branży Eventowej (2017) oraz nagrody głównej Young Creative Integrated Eurobest (2018)

  • Obecnie pełni funkcję jurora konkursu KREATURA 2018 oraz członka kapituły “Kreatywny Roku Branży Eventowej” by MP Power Awards

  • Twórca pięciu edycji nowego formatu gali telewizyjnej Bestsellery Empiku, którą w 2021 roku oglądało 5 mln telewidzów

  • Prywatnie muzyk, gitarzysta zespołu “Delayed Schedules”

PROGRAM

  • 01

    Analiza globalna branży eventowej, przydatne rodzaje eventów, rola i miejsce “Kreatywnego”

    • Najlepsze agencje eventowe na polskim i światowym rynku oraz ich kluczowe projekty
    • Analiza „top eventów” ze świata – case studies
    • Eventy B2B – konferencja, jubileusz, gala, product launch, integracja
    • Eventy B2C – strefy brand experience, roadshows i festiwale
    • Kim jest „Kreatywny”? – Twoja nowa, pasjonująca ścieżka kariery
    • Model pracownika, czyli: jaki powinien być Kreatywny?

    KORZYŚCI:

    • Aktualizacja wiedzy o rynku eventowym i brand experience w Polsce
    • Screening agencji światowych, najciekawszych wydarzeń ze świata
    • Analiza tzw. „SCOPE OF WORK” – jak kształtować nową ścieżkę kariery
    • Analiza psychologiczna „PERFECT CANDIDATE” – czyli jak dobrze się sprzedać, aby dostać pracę na stanowisku kreatywnego

    PRACA DOMOWA:

    • Uzupełnienie profilu LinkedIn ze szczególnym zwróceniem uwagi na „KEY ASSETS” związanymi z pracą jako kreatywny w branży brand experience/eventowej
  • 02

    Efekt WOW! Sprawdzone rozwiązania technologiczne i najlepsze praktyki przy organizacji eventów online i hybrydowych

    • Kiedy od hybrydy nie uciekniemy?
    • Kiedy warto spotkać się online?
    • Przykłady realizacji online i hybrydowych
    • Jak angażować uczestników wydarzenia online?
    • Technologie wykorzystywane przy produkcji wydarzeń online

    KORZYŚCI:

    • Poznanie zalet i ograniczeń różnych rodzajów eventów (on-offline, hybryda) oraz jak je umiejętnie stosować w zależności od sytuacji
    • Fachowe adresowanie nowych wyzwań technologicznych przy projektach typu “robimy telewizję”
    • Inspiracje i praktyczna analiza wyselekcjonowanych case studies nt. wydarzeń hybrydowych z Polski i ze świata

    PRACA DOMOWA:

    • Research i przedstawienie najciekawszych rozwiązań technologicznych, które „wpadły w oko" kursantowi i 3 proponowane sposoby wykorzystania ich na wymarzonym evencie
  • 03

    Pora „ugryźć projekt” – skuteczne techniki tworzenia koncepcji kreatywnej eventu

    • Procedura przetargowa – wszystko, co musisz wiedzieć
    • Analiza briefu klienta i określenie kluczowych celów wydarzenia
    • Przygotowanie pytań do briefu, czyli o czym nie pomyślał klient
    • Faza kreacji – power of brainstorming
    • Konspekt oferty eventowej
    • Praca grafików, prawa autorskie, koncepcje graficzne

    KORZYŚCI:

    • Przećwiczenie w praktyce jak pracować z briefem klienta krok po kroku
    • Jak zadawać pytania już na etapie pierwszego zetknięcia z klientem i jak budować relację
    • Wdrożenie narzędzi i dobrych praktyk w zakresie dobrej współpracy z zespołem na bazie praktycznych case’ów

    PRACA DOMOWA:

    • Opis koncepcji kreatywnej wraz z insightem i moodboardami do projektu wybranego przez kursanta
  • 04

    Od dobrej oferty do skutecznej sprzedaży – wykorzystanie storytellingu w ofercie eventowej

    • Jak wygląda dobra oferta eventowa?
    • Podstawowe umiejętności prezentera – praktyczna wiedza dla każdego
    • Skuteczna „sprzedaż” koncepcji kreatywnej wydarzenia
    • Adresowanie celów z briefu w ofercie i podczas spotkania z klientem

    KORZYŚCI:

    • Wykorzystanie storytellingu jako podstawy koncepcji kreatywnej
    • Umiejętność nadawania znaczenia każdemu elementowi projektu i łączenia ich w ramach wspólnego parasola kreatywnego
    • Analiza case studies, problemów które mogą pojawić się na końcowym etapie – prezentacji u klienta i gotowych rozwiązań

    PRACA DOMOWA:

    • Pogłębienie koncepcji kreatywnej w formie opisu i bullet-point plan „opowieści” o projekcie
  • 05

    Tworzymy koncepcję własnego wydarzenia na bazie aktualnych trendów i innowacji w branży

    • Gdzie szukać inspiracji? – Skuteczne praktyki i źródła ogólnodostępnej wiedzy
    • Czym są trendy w evencie i jak je wykorzystywać w swojej pracy?
    • Przekraczanie granic i odwaga w procesie kreatywnym
    • Project workshop: Wymyśl koncepcję własnego wydarzenia

    KORZYŚCI:

    • Nauczenie się jak opracowywać insighty a na ich bazie budować skuteczną i impactową koncepcję kreatywną
    • Poznanie i wdrożenie dobrych praktyk w szukaniu i ocenie trendów oraz kierunków kreatywnych
    • Stworzenie roboczej wersji własnej koncepcji kreatywnej pod okiem eksperta

    PRACA DOMOWA:

    • Dobry moodboard i opowieść o nim. Przesłuchanie wybranych prac -> moodboardy do koncepcji kreatywnej
  • 06

    Zbuduj adekwatny dream team eventowy i razem przekraczajcie nowe granice w projekcie

    • Zasoby agencji
    • Kluczowi członkowie zespołu i ich role na etapie tworzenia oferty przetargowej (graficy 2D i 3D, inżynierowie, researcherzy)
    • Umiejętność rozdzielania ról w projekcie, nadzorowanie realizacji projektu eventowego
    • Zasoby zewnętrzne wobec agencyjnych
    • Rola reżysera i scenarzysty i typy eventów, podczas których są niezbędni
    • Profesjonalne studia graficzne i graficy-freelancerzy – jak nie trafić na minę?
    • Scenografowie – kiedy potrzebujemy ich wsparcia, a kiedy wystarczy „własna głowa”?

    KORZYŚCI:

    • Poznanie struktury agencji oraz „DAILY SCOPE OF WORK" każdego z pracowników agencji
    • Umiejętność prawidłowego przydzielania ról i obowiązków
    • Poznanie i wdrożenie metod kontroli wykonania projektu eventowego

    PRACA DOMOWA:

    • Brief dla grafika 2D i grafika 3D
  • 07

    Budżet – czyli na co nas „NIE STAĆ” i jak sobie z tym poradzić?

    • Szacowanie kosztów na etapie kreacji
    • Co kosztuje najwięcej i jak optymalizować koszty?
    • Współpraca z producentem i estymacje kosztów
    • Racjonalne planowanie budżetu w oparciu o estymację

    KORZYŚCI:

    • Umiejętność realnego planowania projektu vs. zadany budżet
    • Poznanie które elementy w praktyce są najbardziej kosztogenne, jak optymalizować koszty i stosować dobre „zamienniki”
    • Poznanie zasad efektywnej współpracy z PM w oparciu o realne budżety projektów

    PRACA DOMOWA:

    • Przygotowanie projektu scenografii eventu w oparciu o wiedzę wyniesioną z zajęć
  • 08

    Umiejętne zarządzanie zmianą w projekcie eventowym przy procesie kreatywnym – klucze do sukcesu i autorskie praktyki

    • Gaszenie pożarów w projekcie
    • Rodzaje pożarów w branży eventowej – przykłady
    • Czas i deadline – jak dobrze organizować swoją pracę?

    KORZYŚCI:

    • Analiza praktycznych case study w zakresie wyzwań i trudności w przygotowaniu projektów eventowych
    • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie jak planować swoją pracę i jak właściwie szacować czas potrzebny na przygotowanie projektu
    • Jak w praktyce stosować asertywność w pracy agencyjnej

    PRACA DOMOWA:

    • Rozwiązanie problemu zadanego przez prowadzącego – kierunki / podejścia / rozwiązania i pomysły
  • 09

    Wykład gościnny: Współpraca na linii Kreatywny – PM, czyli prawne i techniczne aspekty branży eventowej

    • Prawnik na ratunek! – umowy, ubezpieczenia, BHP i inne aspekty prawne eventów w praktyce
    • Budżet – założenia, kosztorys, zabezpieczenia – jak nie wypaść z założonych ram i nie „wylać kreatywnego z kąpielą”
    • Relacje z klientem to podstawa – jak dbać o dobry kontakt i utrzymywać długotrwałe relacje
    • Bonus: co dalej po evencie?

    KORZYŚCI:

    • Poznanie kluczowych aspektów prawnych prowadzonych eventów w zakresie umów, ubezpieczeń, zabezpieczeń
    • Umiejętne zarządzanie budżetem we współpracy z PM, trzymanie się ram finansowych, zapewnienie odpowiedniego poziomu: prowizji, rate card i zysku
    • Wdrożenie zasad budowania długotrwałych relacji z klientem od wygrania przetargu do finalizacji projektu
    • Poznanie działań, możliwych do podjęcia po projekcie, aby zapewnić długotrwałe relacje z klientem

    PRACA DOMOWA:

    • Stworzenie kosztorysu w oparciu o konspekt oferty przygotowany przez prowadzącą
  • 10

    Warsztat – próba generalna przed prezentacją oferty

  • 11

    Grande Finale – „best in class” przegląd ofert eventowych

    • Przegląd prac domowych + prezentacje projektów
    • Analiza i omówienie wybranych projektów uczestników

    KORZYŚCI:

    • Ćwiczenia praktyczne z prezentowania oferty
    • Wymiana doświadczeń, wzajemna inspiracja i dyskusja uczestników uzupełniana i moderowana przez wykładowcę

    PRACA DOMOWA:

    • Dopracowanie swojego projektu do weryfikacji przez prowadzącego z uwzględnieniem udzielonych uwag.
      Konsultacje z prowadzącym 1 na 1
  • 12

    Nowe horyzonty – jak organizować eventy niestandardowe oraz kreować nisze – refleksje na do widzenia!

    • Przykłady eventów niestandardowych – case studies
    • Co zyskuje marka, która jest tą pierwszą? – Skuteczny trendsetting w świecie eventu
    • Podsumowanie kursu i sesja Q&A z prowadzącym
    • Perspektywy dla branży i refleksje na do widzenia

    KORZYŚCI:

    • Zebranie wszystkich kluczowych wątków i utrwalenie zebranych dotychczas doświadczeń
    • Poznanie najlepszych praktyk płynących z wyselekcjonowanych, najciekawszych projektów
    • Przedstawienie programu stażowego Allegro Brand Experience Agency dla wybitnych kursantów

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy najszybciej jak to możliwe

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.